Gå til innhold

Nappe ut taster av tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM
Har lyst å spille sjefen et puss ved å bytte posisjon på en del taster på tastaturet.

Så lenge du ikke er på godfot med sjefen vil jeg kalle det risikabelt å gjøre noe slikt. :)

Lenke til kommentar

Hehe, gjorde det samme med en kollega på jobben.

Dette var på en fredag. Jeg var borte på mandagen og hadde selvfølgelig glemt at jeg hadde gjort dette. Enden på visa var at han hadde ringt IT avdelingen vår fordi han trodde tastaturet var ødelagt, de hentet nytt tastatur. Når IT folkene kom for å levere tastaturet så de fort at tastene var bytta på. Kan tro de lo godt.

Han ble riktignok litt småsur fordi han hadde brukt nesten en time på saken, men han ler godt av det i etterkant.

En annen favoritt er å ta en skjermdump(hint: copy + paste i paint, lagre som bmp) av et tilfeldig skjermbilde (der du har mange programmer åpne) og så sette dette som bakgrunnsbilde. Før du setter det som bakgrunnsbilde må du lukke alle de åpne programmene slik at det ikke ligger "dobble" vinduer av noe. Husk også å dra ned startmenyen! Sett deg så tilbake og se når de fortvilet prøver å manøvrere rundt i programmene sine :)

Lykke til!

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...