Megnus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er Geil Black Dragon gode overklokkere? Tenkte å oppgradere til 4GB RAM, men er ikke sikker på om jeg skal velge 667 eller 800 versjonene. Med tanke på å være litt fremtidsrettet. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 http://www.driverheaven.net/reviews/GeilGa...BQuad/setup.php Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Så jeg vil altså ikke kunne klokke 677 brikkene opp til 800 nivå. Tipper jeg går for 2x2GB av 800 brikkene, ved mindre noen av dere har noen gode tips for meg til kjøp av 4GB sett med RAM? Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Hva er forskjellen på disse: https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Og disse (annet enn prisen): https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 de kaller de black dragon og tar mer penger da:P tror ikke det skal være noe forskjell på anna enn utseende hvis det ikke er forskjell på brikkene som sitter på og de på black er mer klokkevenlige enn de andre Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har prøvd 2g og 4gb Black Dragon sett i litt forskjellige maskiner og de overklokker ikke bra, helt grei ram hvis du skal kjøre på default hastighet eller LITT raskere. Skal man klokke minnet mye er nok f.eks Crucial Ballistix et MYE bedre valg - og ja - man får ofte det man betaler for. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Eneste forskjellen er vel fjortiss-utsende og at brikkene er håndplukket for at de skal fungere best sammen ifht fire tilfeldige brikker. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ta tipper jeg at jeg tar de litt billigere med varmespredere på i tillegg Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Eneste forskjellen er vel fjortiss-utsende og at brikkene er håndplukket for at de skal fungere best sammen ifht fire tilfeldige brikker. Takker for komplimentet! Jeg er 31år, og kjører 4 Gb med black dragon... :!: Brikkene er gode, men ikke overklokkere. jeg har klemt ut 900MHz av mine 800Mhz geil black dragon, under sterk tvil med tanke på vdimm... humre humre. men får jo knall brikker til grei pris. Funker fint på stock. kan anbefales til dette. Fjortis? ja ser nok litt harry ut men funker fint! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) hmmm, jeg fikk en veldig opp-ned-følelse med det kabinettet der... Endret 22. november 2007 av newman221 Lenke til kommentar
220Volt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hmmm, jeg fikk en veldig opp-ned-følelse med det kabinettet der... Jau! Kabbet er et Coler master stacker 831, og hk sitter "den fordømte" veien... kan velge selv, og siden det gjerne er gulvkaldt, passer dette fint Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Til trådstarter, ta en titt på denne testen. Men i grunn virker det som om Black Dragon brikkene er kun for designets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå