CrazyDog Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Hei! Jeg trenger en stryingsenhet til en VW Passat. Denne koster i Norge ca kr 4000, og ca kr 1800 i Tyskland. Er det noen som har en link til et firma i Tyskland som kan sende meg en original VW-del ut fra delenummeret (gjerne offisiell VW-forhandler)? Siden jeg ikke kan tysk, har det ikke vært lett å søke etter det... Har søkt på Ebay.de, men det er ingen der som har den Endret 22. november 2007 av CrazyDog Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 tmtuning.com selger endel orginale VW deler, har stortsett bare handlet styling og slikt derifra men vet de selger andre greier også. Verdt og ta en titt. Lenke til kommentar
CrazyDog Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Takk! De hadde den ikke på lager, men etter litt e-postkorrespondanse viser det seg at de kan levere den for kr 1600, mens Møller i Norge skal ha 4200,- for den samme styringsenheten. Selv om jeg må betale evt. moms og fortollingsavgift, blir det betydelig billigere... Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Møller kan stive priser ja... tmtuning har veldig god service de! Frakten er normalt sett ikke så avskrekkende, men du må nok regne med 25% + et lite fortollingsgebyr ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå