hean Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Dere med 24" - sitter dere lang fra skjermen naar dere spiller? Nå er ikke jeg noe gamer men har man ett skjermkort som klarer denne oppløsningen i de beste spillene er ikke avstanden noe problem, da kan man vel sitte så nært man vil. På andre applikasjoner er det en fornøyelse siden man kan jobbe med flere vindu ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Når jeg så overskriften, tenkte jeg umiddelbart på hvorfor ikke han prioriterer en 22", da disse ligger i akkurat det prisleiet han foreslår. Lenke til kommentar
hean Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Når jeg så overskriften, tenkte jeg umiddelbart på hvorfor ikke han prioriterer en 22", da disse ligger i akkurat det prisleiet han foreslår. Det skjønner ighvertfall jeg godt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Når jeg så overskriften, tenkte jeg umiddelbart på hvorfor ikke han prioriterer en 22", da disse ligger i akkurat det prisleiet han foreslår. Vel, han utelukker jo ikke det om han vil ha 21 tommer eller større (21" +). Endret 23. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2007 Enig... Jeg illustrerer kun at jeg ikke vil ha 20"... Men innser at det kanskje skulle stått 22-24" Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Enig... Jeg illustrerer kun at jeg ikke vil ha 20"... Men innser at det kanskje skulle stått 22-24" Har du kjøpt skjerm nå eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Det er jo snart jul, så kanskje han får en ny skjerm i julegave? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Nope... har ikke kjøpt og venter ikke den under treet heller. Det blir nok utsatt til januar stipendet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Nokon som veit om Samsung 226CW har HDCP-støtte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå