spiderworm Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13601 79.99CDN De hvite ble utsolgt på kort tid så spørs hvor lenge disse er på lager. edit: utsolgt... Endret 22. november 2007 av spiderworm Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er flotte saker, men syns det er litt sært at en kontroll er dyrere enn spilla. Tipper de tjener grovt på dette!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er tømt hos dem nu, men eg slo til og fikk sikret meg ein svart ein. Skal blir godt dette her. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 F%"%" jeg var for sein. Jeg sendte dem email om dette for noen uker siden også ! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Argh! Fordømte studenttilværelse! Hvorfor sto jeg ikke opp tidligere!? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Venter til prisen synker litt, jeg altså. Ser egentlig behov for tre kontrollere heller. Men, men. Det må jo med. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Surt at jeg ikke så dette før nå... Er det håp om at de kommer til Norge før jul? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skulle vel ankomme våre breddegrader rundt februar/mars neste år meiner eg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jaja, er en haug av dem på Ebay så jeg får nok sikret meg én. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skulle vel ankomme våre breddegrader rundt februar/mars neste år meiner eg. tenker det smeller inn med killzone 2 launch, ville vært den rette tida og launche på ihvertfall:) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvorfor kommer det så sent til Norge? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvem vet? vanskelig å få levert over hele kloden samtidig? når de allerede har så mange six axis kontroller ute:) så de starter med en sone mens de masse produserer til usa og europa:) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvem vet? vanskelig å få levert over hele kloden samtidig? når de allerede har så mange six axis kontroller ute:) så de starter med en sone mens de masse produserer til usa og europa:) Kjedelig for oss, syns i hvertfall at de av og til kunne ha prioritert europa fremfor usa og asia. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 der er jeg enig, ps3 er umåtelig populært i europa egentlig, men alltid får vi ting sist :/ Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det er flotte saker, men syns det er litt sært at en kontroll er dyrere enn spilla. Tipper de tjener grovt på dette!! Sixasis koster jo 500-600 kr i butikk og det er jo like dyrt som et spill. Lurer på hva prisen blir når de slipper dual shock 3 i norge.... Bestile meg en fra Japan for tre-fire dager siden og betalte 550 kr inkludert frakt. Finnes flust av lignende tilbud på ebay om noen ikke vil vente til feb/mars. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Vil vel tro at Dual Shock 3 blir standard kontroll og at prisnivået på denne i Norge vil ligge på det samme som Sixaxis gjør i dag når den kommer. Grunnen til at denne koster litt ekstra på VGP er vel fordi de importerer den, og da blir det jo ett ekstra ledd i forhold til hva de pleier å forholde seg til. Når den blir lansert i USA/Canada vil jeg tro den går ca $20 ned i pris. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Finnes det i det hele tatt noen spill her til lands som støtter risting? Gjelder dette isåfall kun nyere spill utviklet med den i tankene, eller blir eldre spill patchet? Edit: Nevvah maind, fant liste: http://kotaku.com/gaming/tgs07/the-list-of...ck-3-301734.php En god del med andre ord. Endret 23. november 2007 av Alex ws Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som vet om disse kommer standard med PS3'en etterhvert? Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Noen som vet om disse kommer standard med PS3'en etterhvert? som en tidligere post her antyder, tipper jeg også at den kommer rundt lanseringen av killzone 2. februar/mars er også antydet fra mer eller mindre offisielt hold. ikke utenkelig at sony lanserer den med en stortittel som f.eks. killzone2. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) På lager igjen http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13601 edit: Var inne på lager i hele 18.timer denne gangen. Vil tro de får inn ett par leveringer neste uke. Endret 24. november 2007 av spiderworm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå