Gå til innhold

Dual Shock 3 på lager hos vgp

spiderworm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvem vet? vanskelig å få levert over hele kloden samtidig? når de allerede har så mange six axis kontroller ute:) så de starter med en sone mens de masse produserer til usa og europa:)

Kjedelig for oss, syns i hvertfall at de av og til kunne ha prioritert europa fremfor usa og asia.

Lenke til kommentar
Det er flotte saker, men syns det er litt sært at en kontroll er dyrere enn spilla. Tipper de tjener grovt på dette!!

Sixasis koster jo 500-600 kr i butikk og det er jo like dyrt som et spill. Lurer på hva prisen blir når de slipper dual shock 3 i norge....

Bestile meg en fra Japan for tre-fire dager siden og betalte 550 kr inkludert frakt. Finnes flust av lignende tilbud på ebay om noen

ikke vil vente til feb/mars.

Lenke til kommentar

Vil vel tro at Dual Shock 3 blir standard kontroll og at prisnivået på denne i Norge vil ligge på det samme som Sixaxis gjør i dag når den kommer. Grunnen til at denne koster litt ekstra på VGP er vel fordi de importerer den, og da blir det jo ett ekstra ledd i forhold til hva de pleier å forholde seg til. Når den blir lansert i USA/Canada vil jeg tro den går ca $20 ned i pris.

Lenke til kommentar
Noen som vet om disse kommer standard med PS3'en etterhvert?

som en tidligere post her antyder, tipper jeg også at den kommer rundt lanseringen av killzone 2.

februar/mars er også antydet fra mer eller mindre offisielt hold.

ikke utenkelig at sony lanserer den med en stortittel som f.eks. killzone2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...