Fritz0r Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 meeeeen...Først så må fabrikken som lager motoren til Volt komme igang igjen, og slikt det ser ut nå, så blir ikke det denne måneden. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå vet vi naturligvis ingenting om dollarpris om 2 år. Men GM snakker ihvertfall om rundt $35 000-$40 000 for Volten. Hva det blir i Norge er ikke så lett å si, men generelt mener jeg å ha sjekket at grunnprisen i Norge ofte er ganske nærme den amerikanske prisen vekslet til NOK. Cobos Men da forutsetter du NULL avgifter. Det er vel heller tvilsomt ? Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Nå vet vi naturligvis ingenting om dollarpris om 2 år. Men GM snakker ihvertfall om rundt $35 000-$40 000 for Volten. Hva det blir i Norge er ikke så lett å si, men generelt mener jeg å ha sjekket at grunnprisen i Norge ofte er ganske nærme den amerikanske prisen vekslet til NOK. Cobos Men da forutsetter du NULL avgifter. Det er vel heller tvilsomt ? Hm, jeg må ha vært uklar. Jeg mener prisen i USA ofte stemmer greit med grunnlaget i Norge. Altså den summen avgiftene legges til oppå. Prisen på en bil i Norge regnes jo ut som: Grunnpris * 1,25 + Avgifter = Norsk pris Cobos Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Ah! Skjønner! Heimdall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå