torfinn91 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Vet dere om en driver, sånn at jeg kan koble playstation kontrollen til PC`en min?? Noen sier at det går ann å koble til playstation 3 kontrollen med bluetooth?? eller via "ladeledningen"? Jeg kunne også tenkt meg et program, som jeg kan velge hva knappene skal brukes til.. eller sånn at jeg kan velge at fks "X" på playstation kontrollen, er "enter" på tastaturet. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vet dere om en driver, sånn at jeg kan koble playstation kontrollen til PC`en min?? første jeg lurer på er hvordan du sa klare og dytte en ps2 kontroll inn i PC-en husker jeg hadde en overgangsdingseboms(som jeg ikke husker navnet på) http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2424 noe lignende her, ikke helt den samme! Løkke te! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Søk driver i Sony-forumet, og det skal være en tråd laget av Fanboy hvor han linker til en sixaxis-driver. vippekontroll virker ikke, men knapper og spaker virker. Prøvde et sykt kontrolloppsett på NFS:HP hvor jeg brukte L/R2 til styring ^^* Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg tok feil:D:D:D Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er greit å få til med USB-kabelen. Trengte ikke en gang ekstra driver i Linux. Bluetooth er mer knot å få til, men absolutt mulig. Lenke til kommentar
torfinn91 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Er greit å få til med USB-kabelen. Trengte ikke en gang ekstra driver i Linux. Bluetooth er mer knot å få til, men absolutt mulig. vet du hvor dette kan fås til?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå