Gå til innhold

Dårlig tilgang på 360 Elite (i Oslo)

Saiko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svaret. Det merkelige er at noen nettbutikker har elite utgaven bekreftet inn på lager i dag, mens Expertbutikken jeg var innom tidligere i uka sa de fikk dem i slutten av november, hvis det faktisk er sånn at ingen får dem før etter nyttår.

Lenke til kommentar
Takk for svaret. Det merkelige er at noen nettbutikker har elite utgaven bekreftet inn på lager i dag, mens Expertbutikken jeg var innom tidligere i uka sa de fikk dem i slutten av november, hvis det faktisk er sånn at ingen får dem før etter nyttår.

Det finnes ingen klare datoer på denne, EB Games skal vistnok få 200 konsoller inn før jul, delt på 100 butikker, men det står rundt 2000 i kø hos de forskjellige EB Games butikkene. Butikkene vet ingenting, Microsoft vet ingenting foreløpig. Det er fullstendig kaos angående Elite for tiden.

EDIT: Ser komplett har fått inn noen konsoller nå, godt for de som har bestilt hos de og de som vil ha! :thumbup:

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Ja, da får jeg vel bare leve med det da. Uansett ganske provoserende at det opplyses om at butikkene skal få dem inn uten at de egentlig vet at de får det.

Edit: Forresten, utenom den 120 gigen (og fargen), er det noe som skiller eliten fra premium?

Endret av Saiko
Lenke til kommentar

Om jeg egentlig trenger elite? Nei, men hvorfor ikke? 2499 + 1299 (som hdd-en koster hos komplett)=3798, mens eliten hos komplett nå koster 3690. For å vær ærlig bryr jeg jeg ikke stort om fargen på boksen, men svart passer fint ved siden av den gamle xboxen. Det er vel i grunn 120gigen jeg er ute etter, samt at jeg håper elite-utgaven kanskje har bedre kjøleløsning (dog, såvidt jeg skjønner er ikke dette helt sikkert).

Men, hadde det ikke vært for at komplett hadde fått den inn i dag hadde jeg nok gjort som deg :)

Lenke til kommentar
Om jeg egentlig trenger elite? Nei, men hvorfor ikke? 2499 + 1299 (som hdd-en koster hos komplett)=3798, mens eliten hos komplett nå koster 3690. For å vær ærlig bryr jeg jeg ikke stort om fargen på boksen, men svart passer fint ved siden av den gamle xboxen. Det er vel i grunn 120gigen jeg er ute etter, samt at jeg håper elite-utgaven kanskje har bedre kjøleløsning (dog, såvidt jeg skjønner er ikke dette helt sikkert).

Men, hadde det ikke vært for at komplett hadde fått den inn i dag hadde jeg nok gjort som deg :)

At du får Falcon kan ingen garantere, min Elite er Zephyr. Kjøpte den 24 September hos EB Games Drammen. 120GB harddisk er fint og ha, slipper å slette demoer, videoer hele tiden, når IP-TV tjenesten kommer så blir det veldig fint og ha.

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Virker som du har litt oversikt over dette her, Mortis... er det noen enkel måte å sjekke om jeg har Falcon eller Zephyr? Har det noe med produksjonsdato å gjøre?

Enkleste måten jeg vet om er hvis man snur konsollen på hodet, lyser med en lommelykt så skal du se rett på kjøleribba, der er det to kobberfarga heatpipes, hvis de er der skal det være Zephyr, hvis ikke så skal det være Falcon.

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...