Saiko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hadde håpet å kjøpe meg en 360 Elite før helga, men det ser ut som at alle butikkene i Oslo-området er tomme (inkluderer også de fleste nettbutikker jeg har sjekka). Noen som har tips til hvor de faktisk har noen på lager? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 dessverre finnes det ikke 360 Elite på lager her i landet, alt ble rivd bort omtrent umiddelbart. Skal du ha Elite, må du belage deg på å vente over nyåret. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Takk for svaret. Det merkelige er at noen nettbutikker har elite utgaven bekreftet inn på lager i dag, mens Expertbutikken jeg var innom tidligere i uka sa de fikk dem i slutten av november, hvis det faktisk er sånn at ingen får dem før etter nyttår. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Takk for svaret. Det merkelige er at noen nettbutikker har elite utgaven bekreftet inn på lager i dag, mens Expertbutikken jeg var innom tidligere i uka sa de fikk dem i slutten av november, hvis det faktisk er sånn at ingen får dem før etter nyttår. Det finnes ingen klare datoer på denne, EB Games skal vistnok få 200 konsoller inn før jul, delt på 100 butikker, men det står rundt 2000 i kø hos de forskjellige EB Games butikkene. Butikkene vet ingenting, Microsoft vet ingenting foreløpig. Det er fullstendig kaos angående Elite for tiden. EDIT: Ser komplett har fått inn noen konsoller nå, godt for de som har bestilt hos de og de som vil ha! ~ Mortis360 Endret 23. november 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 (endret) Ja, da får jeg vel bare leve med det da. Uansett ganske provoserende at det opplyses om at butikkene skal få dem inn uten at de egentlig vet at de får det. Edit: Forresten, utenom den 120 gigen (og fargen), er det noe som skiller eliten fra premium? Endret 23. november 2007 av Saiko Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Ja, da får jeg vel bare leve med det da. Uansett ganske provoserende at det opplyses om at butikkene skal få dem inn uten at de egentlig vet at de får det. Ser komplett har fått inn noen konsoller nå. XBOX 360 Elite. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Aiai, det var jo fint Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Trenger du virkelig elite? er det pga av fargen eller hd? Du får jo kjøpt harddisken utenom. 120gb fåes kjøpt på elkjøp m. fl. Du kan kjøpe den samme som jeg gjorde, Xbox 360 pro/zaphire med hdmi, på expert for 2499kr. Veeeeldig billig. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Om jeg egentlig trenger elite? Nei, men hvorfor ikke? 2499 + 1299 (som hdd-en koster hos komplett)=3798, mens eliten hos komplett nå koster 3690. For å vær ærlig bryr jeg jeg ikke stort om fargen på boksen, men svart passer fint ved siden av den gamle xboxen. Det er vel i grunn 120gigen jeg er ute etter, samt at jeg håper elite-utgaven kanskje har bedre kjøleløsning (dog, såvidt jeg skjønner er ikke dette helt sikkert). Men, hadde det ikke vært for at komplett hadde fått den inn i dag hadde jeg nok gjort som deg Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Om jeg egentlig trenger elite? Nei, men hvorfor ikke? 2499 + 1299 (som hdd-en koster hos komplett)=3798, mens eliten hos komplett nå koster 3690. For å vær ærlig bryr jeg jeg ikke stort om fargen på boksen, men svart passer fint ved siden av den gamle xboxen. Det er vel i grunn 120gigen jeg er ute etter, samt at jeg håper elite-utgaven kanskje har bedre kjøleløsning (dog, såvidt jeg skjønner er ikke dette helt sikkert). Men, hadde det ikke vært for at komplett hadde fått den inn i dag hadde jeg nok gjort som deg At du får Falcon kan ingen garantere, min Elite er Zephyr. Kjøpte den 24 September hos EB Games Drammen. 120GB harddisk er fint og ha, slipper å slette demoer, videoer hele tiden, når IP-TV tjenesten kommer så blir det veldig fint og ha. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 23. november 2007 Forfatter Del Skrevet 23. november 2007 Virker som du har litt oversikt over dette her, Mortis... er det noen enkel måte å sjekke om jeg har Falcon eller Zephyr? Har det noe med produksjonsdato å gjøre? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Virker som du har litt oversikt over dette her, Mortis... er det noen enkel måte å sjekke om jeg har Falcon eller Zephyr? Har det noe med produksjonsdato å gjøre? Enkleste måten jeg vet om er hvis man snur konsollen på hodet, lyser med en lommelykt så skal du se rett på kjøleribba, der er det to kobberfarga heatpipes, hvis de er der skal det være Zephyr, hvis ikke så skal det være Falcon. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Largie Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Sjekk denne tråden ang Falcon: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t&p=9971169 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå