Darth Kjell Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Kommer en teaser til DNF i dag! Herregud .. LOL .. her er vi igang igjen! Hvor lang tid tar det denne gangen? http://www.3drealms.com/news/2007/12/dnf_teaser_video.html LOL mon tro den linken til skjermbildet har blitt slashdotta: "The server is too busy at the moment. Please try again later." Leste det der på Shacknews. Gleder meg utrolig mye! Her kan dere se et bilde. En teaser av teaseren. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Leser dere ikke Gamer.no? Vi publiserte en sak om dette i dag morges. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Leser dere ikke Gamer.no? Vi publiserte en sak om dette i dag morges. Shacknews hadde den før dere, derfor jeg leste det der. Leser bare to spill-sider, og det er gamer.no og Shacknews. Bonus med å lese Shacknews er at George Broussard poster der (som GeorgeB3DR) Edit: Filmen ligger nå ute på Shacknews Endret 19. desember 2007 av Darth Kjell Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Jeg så teaseren nettopp Virker mer lovende en noe annet jeg har sett fra det spillet hvertfall. Villsvinet var mye mer detaljert Men fortsatt noe uklart klippet jeg så Endret 19. desember 2007 av =Iko= Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Virker mer lovende en noe annet jeg har sett fra det spillet hvertfall. Kanskje ikke så rart, ettersom det forrige som ble vist fra spillet er 5-6 år siden Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Virker mer lovende en noe annet jeg har sett fra det spillet hvertfall. Kanskje ikke så rart, ettersom det forrige som ble vist fra spillet er 5-6 år siden Tidligere videoer så jo veldig lovende ut da de kom. Husker 2001 traileren, gledet meg så mye. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jo, godt mulig jeg misforstod og at det var det =Iko= mente. Jeg oppfattet det som om =Iko= sammenlignet 2001-traileren med f.eks. Crysis.. my bad Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det hadde vært digg om dette spillet skuffa noe enormt! Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Artig at dette kom opp nå. Fikk et kick for en mnd's tid siden der jeg søkte info om DNF og fant gamle screenshots og masse annet morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg