Ole-P Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Her er en liste over ting som har skjedd siden DNF begynte utviklingsløpet... Det er noen geniale ting på den lista: Things that have taken less time than Duke Nukem Forever's Development: - The United States' entire program to put a man on the moon, from Kennedy's challenge to the landing. - The Beatles formed, released every single one of their albums and broke up. During this time they also toured the world several times. The following things have been accomplished since Duke Nukem Forever was announced on April 25th, 1997 - The Voyager 1 spacecraft has travelled 8.8 billion miles from Earth. - Alle GTA, Half-life og The Sims spilla - Stephen King has written 16 novels. Tror noen på 3dRealms trenger et kurs i prosjektstyring... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg tror ikke Duke nuke Forever er lengere i produksjon. Om så har 3D realms en bråte med penger å ta av og mer av det. De har ikke lansert noe særlig med spill heller, så hvor i all videste verden får de pengene fra da mon tro? Joda 3D realms har lansert noen spill, men Duke Nukem Forever har vært i produksjon i 10 år, har endret motor en rekke ganger og prosjektet har startet på nytt minst 2 ganger. Hvor tar 3D realms pengene fra? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 De er finansiert av Al quida, Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg tror ikke Duke nuke Forever er lengere i produksjon. Om så har 3D realms en bråte med penger å ta av og mer av det. De har ikke lansert noe særlig med spill heller, så hvor i all videste verden får de pengene fra da mon tro? De tjente veldig godt på Duke Nukem, samtidig som de faktisk har gitt ut flere spill og utviklet noen. De tjener også på lisenseringer og salg av merkenavn. De var med på Max Payne og Prey. Også investorer ligger bak. 1995 - Terminal Velocity - Terminal Reality1997 - Duke Nukem 64 - Eurocom 1997 - Duke Nukem: Total Meltdown - Aardvark Software 1998 - Duke Nukem: Time to Kill - N-Space 1999 - Duke Nukem: Zero Hour - Eurocom 1999 - Duke Nukem (Game Boy Color) - Torus Games 2000 - Duke Nukem: Land of the Babes - N-Space 2001 - Max Payne - Remedy Entertainment 2002 - Duke Nukem: Manhattan Project - ARUSH Entertainment/Sunstorm Interactive 2003 - Duke Nukem Advance - Torus Games 2003 - Max Payne 2: The Fall of Max Payne - Remedy Entertainment 2004 - Duke Nukem Mobile - Machine Works Northwest/Tapwave 2005 - Duke Nukem Mobile II: Bikini Project - Machine Works Northwest 2005 - Duke Nukem Mobile 3D - Machine Works Northwest 2006 - Prey - Human Head Studios http://en.wikipedia.org/wiki/Apogee_Software Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Huff... Here we go again. Hater når det dukker opp rykter om DNF(Did Not Finnish). Klarer aldri å legge helt forventningene på hylla.... Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hehe. Duke Nukem 3D vekker gode minner... Faktisk ligger min fanside ute på nett enda http://home.online.no/~omvik/duke3d/. Må bare sitere meg selv: In the last year I've not been to busy updating this page. That's because I don't play Duke Nukem 3D anymore. I've been changing to the Quake scene. It's a great game ecspesially the Deathmatch but the single player stinks. Well, at the time I'm looking forward to the arrival of Duke Nukem 4 Ever! Dette var i 1998... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 De tjente veldig godt på Duke Nukem, samtidig som de faktisk har gitt ut flere spill og utviklet noen. De tjener også på lisenseringer og salg av merkenavn. De var med på Max Payne og Prey. Også investorer ligger bak. 1995 - Terminal Velocity - Terminal Reality1997 - Duke Nukem 64 - Eurocom 1997 - Duke Nukem: Total Meltdown - Aardvark Software 1998 - Duke Nukem: Time to Kill - N-Space 1999 - Duke Nukem: Zero Hour - Eurocom 1999 - Duke Nukem (Game Boy Color) - Torus Games 2000 - Duke Nukem: Land of the Babes - N-Space 2001 - Max Payne - Remedy Entertainment 2002 - Duke Nukem: Manhattan Project - ARUSH Entertainment/Sunstorm Interactive 2003 - Duke Nukem Advance - Torus Games 2003 - Max Payne 2: The Fall of Max Payne - Remedy Entertainment 2004 - Duke Nukem Mobile - Machine Works Northwest/Tapwave 2005 - Duke Nukem Mobile II: Bikini Project - Machine Works Northwest 2005 - Duke Nukem Mobile 3D - Machine Works Northwest 2006 - Prey - Human Head Studios http://en.wikipedia.org/wiki/Apogee_Software Ja de har gitt ut noen og produsert noen. Men ærlig talt, om det er listen de har å skryte av, et par PC/konsoll spill og noen mobilspill, så skjønner jeg fremdeles ikke hvordan de klarer å både holde på investorene samtidig som de holder liv i et 10 år gammelt prosjekt som går like mye fremover som Bambi på glattisen. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 det er faktisk litt koselig med slike Duke Nukem-oppdateringer. det ville vært synd om spillet ble kansellert en gang for alle, og nesten like synd om det faktisk ble gitt ut... Lenke til kommentar
bruker456281 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Duke Nuke'Em er jo uansett når eller om det kommer ut et stort MUST for alle som har spilt fra 2D til 3D! IT WILL BE MINE! Lenke til kommentar
mESA Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Her er en liste over ting som har skjedd siden DNF begynte utviklingsløpet... Herregud den listen var lang. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Men ærlig talt, om det er listen de har å skryte av, et par PC/konsoll spill og noen mobilspill, så skjønner jeg fremdeles ikke hvordan de klarer å både holde på investorene samtidig som de holder liv i et 10 år gammelt prosjekt som går like mye fremover som Bambi på glattisen.Ikke sitér meg på det, men jeg mener å ha lest at 3D Realms er et av de få studioene som mer eller mindre fungerer uavhengig av "investorer", og dette er faktisk grunnen til at de har kunnet ha DNF i produksjon så lenge. Herregud den listen var lang. Og den vil bli lenger Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 3D Realms har sakt mange ganger at når de vet release dato, vil de kunngjøre den på hjemmesiden sin. De vil ikke lekke den til en indisk side først. Jeg har fulgt DNF siden de startet utviklingen for første gang. At diverse internett-sider kunngjør utgivelsesdatoer er ikke noe nytt. Det må også sies at ALLE slike utsagn har vist seg å være feil til nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Fra 3drealms.com/duke4: The release date of this game is "When it's done". Anything else, and we mean anything else is someone's speculation. There is no date. We don't know any date. If you have a friend who claims they have "inside info", or there's some game news site, or some computer store at the mall who claims they know - they do not. They are making it up. There is no date. Period. Jeg husker når en bekjent av meg kjøpte en ny PC i 1997 for å kunne spille Duke Nukem Forever... Synes egentlig Duke Nuken Forever har vært i produksjon såpass lenge at hele greia har blitt irrelevant, hadde de gitt det ut før 2000 hadde det solgt mye kun på grunnlag av navnet, men mange av dagens potensielle kunder har vel knapt nok hørt om Duke Nukem, og enda færre spilte faktisk Duke Nukem 3D (eller noen av platform-forgjengerne). Det jeg synes er virkelig merkelig her er at 3D Realms ikke har gått konk, de har vel ikke gitt ut stort de siste ti årene? Jeg vet de var delaktige på Max Payne, men det var vel mer Remedy sin fortjeneste at de spillene kom ut. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Slutt å mas om nedleggelse, 3D reams kommer ut med et nytt spill snart som utgiver: Earth No More http://www.recoilgames.com/ Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Det "Earth No More" kan bli et kult prosjekt, nemlig fordi dem satser hardt på noe som mange spille ender opp med uten å gjøre det med vilje, og de skal kjøre spillene sine som filmer. angående 3DRealms: http://www.3drealms.com/press/devrule.html Mener bedriften er et forbilde for industrien slik dem jobber, og hva dem verdsetter på jobb. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det "Earth No More" kan bli et kult prosjekt, nemlig fordi dem satser hardt på noe som mange spille ender opp med uten å gjøre det med vilje, og de skal kjøre spillene sine som filmer. angående 3DRealms: http://www.3drealms.com/press/devrule.html Mener bedriften er et forbilde for industrien slik dem jobber, og hva dem verdsetter på jobb. "DEVELOPERS RULE" er selvfølgelig en flott regel, men når det fører til at dem i praksis aldri gir ut noe? Lista over spill de har utviklet fra wikipedia: Developer 1996 - Duke Nukem 3D 1997 - Shadow Warrior Nå har de riktignok vert delaktige i eller gitt ut flere spill, men egenproduksjonen er skral. Det finnes mange som klarer å kombinere godt håndtverk med litt tempo, f.eks. Valve og Blizzard. 3D Realms lever ikke opp til hypen. Og det kommer neppe DN å gjøre eller, når (hvis?) det en gang kommer ut. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg husker når en bekjent av meg kjøpte en ny PC i 1997 for å kunne spille Duke Nukem Forever... Hehe, tror han kommer til å bli litt små-skuffet over den investeringen når han fyrer det opp når det kommer ut engang i det neste tiåret PS. Bookmakere burde begynne å ta imot bets på når spillet blir gitt ut. My money is on 2011 Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Her er en liste over ting som har skjedd siden DNF begynte utviklingsløpet... Det er noen geniale ting på den lista: Things that have taken less time than Duke Nukem Forever's Development: - The United States' entire program to put a man on the moon, from Kennedy's challenge to the landing. - The Beatles formed, released every single one of their albums and broke up. During this time they also toured the world several times. The following things have been accomplished since Duke Nukem Forever was announced on April 25th, 1997 - The Voyager 1 spacecraft has travelled 8.8 billion miles from Earth. - Alle GTA, Half-life og The Sims spilla - Stephen King has written 16 novels. Tror noen på 3dRealms trenger et kurs i prosjektstyring... Playstation 2 lanseres og etterfølges av playstation 3 xbox lanseres for å etterfølges av xbox 360 Jammen bra de ikke lager spill for konsol. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Kanskje det er akkurat det de gjør Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Kommer en teaser til DNF i dag! Herregud .. LOL .. her er vi igang igjen! Hvor lang tid tar det denne gangen? http://www.3drealms.com/news/2007/12/dnf_teaser_video.html LOL mon tro den linken til skjermbildet har blitt slashdotta: "The server is too busy at the moment. Please try again later." Endret 19. desember 2007 av shivac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg