Joachim_F Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Et indisk nettsted hevder å ha fått ny informasjon om Duke Nukem Forever. Les mer Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Lekkes det ikke info om DNF ca hver november? Uansett så tror jeg at spillet kommer til å skuffe de fleste siden det tross alt har vært i offisiell produksjon i over 10 år og man på den tiden bygger seg opp forventninger som aldri kan innfris. Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 WHEN WILL DUKE NUKEM FOREVER BE RELEASED?! When it's done. Som posten over meg peker ut; det har kommer omtrent identiske rykter hver november i ti år..... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Tror faktisk det skjer noe neste år. Enten kommer det ut eller så blir det kansellert. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Blir nok aldri kansellert eller utgitt. 1store forventninger til spillet, vil nok aldri klare å tilfredstille dem 2 mange som venter på spillet og vil vente så lenge det tar Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Slike trykter har jo kommet hvert eneste år. Og ingen ting har skjedd. Så tviler selv på at det blir noe Duke Nukem til neste år. Men det er lov til å håpe Endret 22. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
held hofftage Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Gleder meg som en unge til det kommer ut. Beste spillet som noen gang er oppfunnet :D:D! Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Driter i hele spillet. Duke Nukem har alltid vært en type spill med 10-15 timers spillbarhet med stort sett null fritid. Har ellers aldri vært noe hit som multiplayer spill, og tviler på at Duke Nukem Forever blir noe særling mer. God spillbarhet og grafikk de 10 timene før spillet er ferdig er ikke alltid nokk. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 @petterpann: Ut i fra utspillet ditt antar jeg at du ikke vokste opp med doom som multiplayer. Duke Nukem 3D var fantastisk morsomt i multiplayer da det kom, har sikkert spilt det i dagesvis til sammen opp gjennom. Ikke nok med det, men det var et av de første FPS-spillene der man kunne hoppe Sett i forhold til dagens "multiplayerstandard" kan man selvfølgelig mene noe annet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Når jeg så denne artikkelen så kom plutselig mange gode minner om Duke3d med Penthouse expension pack tilbake til meg. Lurer på om jeg blir nødt til å fyre opp den gamle traveren min og se om den fortsatt fungerer. For jeg tror jeg skal ha det liggende på en gammel maskin her et sted. Får håpe den fungerer fortsatt da. Har ikke vært i bruk på flere år. Hvis ikke så kommer jeg nok til å måtte ty til verdsveven og spore opp en kopi og spille med DosBox. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Duke 3d var det første FPSet jeg spilte skikkelig, og Duke selv er åpenbart den tøffeste protagonisten noensinne - hvis de noensinne slipper Duke Nukem Forever er det et selvskrevent kjøp, uansett hvor dårlig det måtte være. :> Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Det finnes vel tråder som heter "Duke Nukem Forever i 2007" og omtrent hvert eneste år før det også. Blir ikke sjokkert om dette viser seg å være svada, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 @petterpann: Duke nukem var et av de mest populære muliplayerspillene når det ble sluppet jo! Hvor gammel var du da egentlig? Merkelig utsagn. @Saiko: You taste like soot and poo. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg småler hver gang jeg hører noe "nytt" om dette spillet. Haha! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Husker vi spøkte om alle utsettelsene til DNF allerede det første året på videregående. Det var i 1999... Den gang var det klart det mest etterlengtede spillet blant gamere. Kan ikke akkurat si det samme i dag. På den tiden de startet på spillet (januar 1997) var Quake, Rayman og Tomb Raider de hotteste spillene jeg hadde. De måtte kjøres i DOS vel å merke. X-Files var den mest populære serien på TV, Gro var statsminister, DVD, SMS og MP3 var ukjente ord. Det ble fortsatt laget spill til SNES og Mega Drive, og jeg ventet fortsatt på at Nintendo 64 skulle komme ut. På samme tid fikk jeg prøvd noe som het Internett for første gang... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 På den tiden de startet på spillet (januar 1997) var Quake, Rayman og Tomb Raider de hotteste spillene jeg hadde. De måtte kjøres i DOS vel å merke. X-Files var den mest populære serien på TV, Gro var statsminister, DVD, SMS og MP3 var ukjente ord. Det ble fortsatt laget spill til SNES og Mega Drive, og jeg ventet fortsatt på at Nintendo 64 skulle komme ut. På samme tid fikk jeg prøvd noe som het Internett for første gang... Unnskyld, men er du bonde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 "et indisk nettsted" Ja, disse er som oftest først ute med eksklusive nyheter fra spillverdenen. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) På den tiden de startet på spillet (januar 1997) var Quake, Rayman og Tomb Raider de hotteste spillene jeg hadde. De måtte kjøres i DOS vel å merke. X-Files var den mest populære serien på TV, Gro var statsminister, DVD, SMS og MP3 var ukjente ord. Det ble fortsatt laget spill til SNES og Mega Drive, og jeg ventet fortsatt på at Nintendo 64 skulle komme ut. På samme tid fikk jeg prøvd noe som het Internett for første gang... Unnskyld, men er du bonde? Hva reagerte du på? Husker vi fikk PC hjemme i 1995 og internettilgang i 1999. Tror ikke vi var verken særlig før eller etter gjennomsnittet på det området. Endret 22. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 "I got balls of steel!" ...Ja, det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Her er en liste over ting som har skjedd siden DNF begynte utviklingsløpet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg