Reggy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Installerte en gang en versjon av Nokia Software Updater. Har brukt programmet for å oppdatere min Nokia N73. Her om dagen åpnet jeg NSU for å sjekke om det var noen ny FW til N73. Fikk da beskjed om at det var kommet en ny versjon av NSU som jeg måtte laste ned. Det gikk greit, men installeringen blir stoppet og jeg får følgende feilmelding: NSU_feilmelding.doc Jeg har prøvd å avinstallere NSU og kjøre det på nytt, men nei. Har også prøvd å få det til med tilkoblet telefon, både N73 og en eldre 6280, uten hell.. Problemet er at NSU automatisk vil ha den nye versjonen, så jeg får ikke kjørt noen tlf.oppdatering før jeg får installert oppdateringen, og der står jeg da uten mulighet til å oppdatere min egen tlf. Noen som skjønner feilmeldingen og kan hjelpe:) Endret 22. november 2007 av Reggy Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 hvorfor ikke bare glemme pc å laste ned rett til telefonen.. gå til instillinger -> telefon der skal du finne det.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) FOTA (FirmwareupdatesOverTheAir) ble først gjort tilgjengelig på v.4.07xx og høyere på N73, så har man eldre FW-versjon enn dette, så er ikke alternativet implementert i FW m.a.o. Dessuten blir dette LANGT fra gratis for de fleste av oss, som har et "vanlig" abonnement da... Endret 22. november 2007 av DTS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå