Gå til innhold

Mass Effect achievement rewards: hvordan bruker jeg?

ymsefisen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay et eksempel:

Geth Hunter

Requirement: Log 250 Synthetic Enemy Kills

Rewards: 25 Gamerscore

Increase shield strength by 10%

---

Har unlocka en rekke andre også, men lurer på hvordan de taes i bruk!! Slutt å spør dumme spørsmål da folkens. Jeg trenger bare et svar.

Lenke til kommentar

Flere eksempler:

Dog of War

Requirement: Log 150 Organic Enemy Kills

Increase health by 10%

Rich

Requirement: Exceed 1,000,000 Credits

Access Spectre Gear through Normandy Requisitions Officer and C-Sec Requisitions Officer

--

Enough? Finnes det en liste noe sted hva de forskjellige achievementsa gir? Har veldig lyst til å prøve å få alle.

Endret av ymsefisen
Lenke til kommentar
Flere eksempler:

Dog of War

Requirement: Log 150 Organic Enemy Kills

Increase health by 10%

Rich

Requirement: Exceed 1,000,000 Credits

Access Spectre Gear through Normandy Requisitions Officer and C-Sec Requisitions Officer

--

Enough? Finnes det en liste noe sted hva de forskjellige achievementsa gir? Har veldig lyst til å prøve å få alle.

Funker automatisk tror jeg, jeg fikk rich achivementen og da lå det plutselig spectre snadder i sjappa på skipet mitt

Lenke til kommentar

Litt mindre fjortissholdning ville hjulpet deg langt ymse...

Er du sikker på at du ikke har fått aktivert disse bonusene da? De achievementene du viser til gjør skjoldet 10% sterkere og gir deg 10% mer liv, er du sikker på at dette ikke blir automatisk implementert med en gang? Ser veldig sånn ut spør du meg...

Lenke til kommentar

Fjortis? Eneste antydning til fjortisholdning her på forumet er folk som svarer for å svare, ikke for å bidra. Jeg spurte et helt enkelt spørsmål og forventet deretter et helt ordinært svar. Det er vel sjeldent du hører fjortiser ber om et høyere intelligensnivå?

Men uansett, jeg merker ingenting forskjell på hverken helse eller skjold. Jeg har begynt en ny karriere med helt ny fyr, så det er kanskje derfor. Men en ting har jeg sett, og det er at jeg får kjøpt langt bedre utstyr av Normandy Requisition Officer.

Ellers takk for de to siste svarene i denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mest på setningen "Ikke svar hvis du ikke har peil"...

Han prøvde å hjelpe deg på den beste måten han kunne, ikke noe poeng å være belærende fordi han prøvde!

Forresten takk for at du gjorde meg oppmerksom på at achivementsene får virkninger for åpning av ting i dette spillet, det hadde jeg ikke lagt merke til.

Lenke til kommentar

Så hvis jeg prøver å hjelpe en ved å operere hjernen hans skal han ikke klage selv om jeg ikke har peiling? Om man ikke vet noe, spør, ikke kast antagelsen din ut som fakta.

PS: hvor får man opp hva de gir? Finner det ikke på xbox.com og xboxen er okkupert for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Hvis du får utmerkelsen for hagle eller pistol osv, så låser du opp hagle-skill f.eks.

Hvis du da starter med en ny karakter på nytt, så kan du gi denne karkateren hagle-skillen fra starten av.

Er også flere andre skills man låser opp som man kan bruke på nye karakterer. Selv har jeg runda spillet flere ganger med samme karakter. Hvis du runder spillet med en dude og du er lvl 38 f.eks, kan du starte på nytt med den samme karakteren, så du er da lvl 38 helt i begynnelsen av spillet =) (ellers hadde det vært umulig å komme til lvl 60 i løpet av én gjennomgang).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...