Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Elkjøp har PS3 til 2995,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde sagt at han måtte kjøpe på internett, og så spurt han hvilke spill han ville kjøpe mens han først var innom butikken :).

Så ikke all verdens smisking hadde gitt en stakkar PS3 til 2999,- i butikken altså... :p

Men det er en ting jeg lurer på. Hvorfor sender ikke Elkjøp ut disse PS3-ene til butikkene, og selger dem til 2999,- der? Frakt til butikkene koster vel ikke noe ekstra, siden det uansett kjøres en del varer dit fra før, kontra det å sende en og en PS3 til hver enkelt kunde? Og det er jo der mest folk ser slike tilbud, skulle en tro?

Lenke til kommentar
Jeg hadde sagt at han måtte kjøpe på internett, og så spurt han hvilke spill han ville kjøpe mens han først var innom butikken :).

God selger ;)

Hadde han vært en god selger hadde han prakket på ham en støvsuger i samme slengen :p

Jeg kanke en dritt om støvsugere, jeg støvsuger såvidt selv :).

Lenke til kommentar

Sjekk bare at kabelen er 1080p-godkjent om man har 1080p-tv, og også HDMI 1.3-godkjent om man har en tv som er dette (eller planlegger å kjøpe slikt utstyr)!

Er langt fra alle rimelige kabler som er dette - selv om det finnes rimelige kabler som også er godkjent for 1080p og HDMI 1.3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...