Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har ikke hatt noen innom der jeg jobber og spurt etter ps3 til den prisen ennå - men det er jo som sagt kun på internett. Hva hadde du svart? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Jeg hadde sagt at han måtte kjøpe på internett, og så spurt han hvilke spill han ville kjøpe mens han først var innom butikken . Endret 22. november 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 elkjøp har jo fjerna 60gb versjonen helt :S få prisen på den ned på 4000 på elkjøp og ! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde sagt at han måtte kjøpe på internett, og så spurt han hvilke spill han ville kjøpe mens han først var innom butikken . God selger Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde sagt at han måtte kjøpe på internett, og så spurt han hvilke spill han ville kjøpe mens han først var innom butikken . Så ikke all verdens smisking hadde gitt en stakkar PS3 til 2999,- i butikken altså... Men det er en ting jeg lurer på. Hvorfor sender ikke Elkjøp ut disse PS3-ene til butikkene, og selger dem til 2999,- der? Frakt til butikkene koster vel ikke noe ekstra, siden det uansett kjøres en del varer dit fra før, kontra det å sende en og en PS3 til hver enkelt kunde? Og det er jo der mest folk ser slike tilbud, skulle en tro? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde sagt at han måtte kjøpe på internett, og så spurt han hvilke spill han ville kjøpe mens han først var innom butikken . God selger Hadde han vært en god selger hadde han prakket på ham en støvsuger i samme slengen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nei, heller en OVERPRISA HDMI kabel som ikke er nødvendig. Dette er noe jeg har lagt merke til på Elkjøp hver gang jeg kjøper en tv. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nei, heller en OVERPRISA HDMI kabel som ikke er nødvendig. Dette er noe jeg har lagt merke til på Elkjøp hver gang jeg kjøper en tv. Du kjøper tydeligvis veldig mye tv-er? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nei, heller en OVERPRISA HDMI kabel som ikke er nødvendig. Dette er noe jeg har lagt merke til på Elkjøp hver gang jeg kjøper en tv. De var selvfølgelig utsolgt for billige HDMI kabler overalt når jeg skulle ha en... 700 riksdaler for 1,5 meter HDMI kabel fra MonsterCable... jippi. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Da syns jeg ikke du skal gjemme den bak TVen, vis fram kabelroten, DYR HDMI er stil Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Da syns jeg ikke du skal gjemme den bak TVen, vis fram kabelroten, DYR HDMI er stil Helst gullbelagt med blingbling! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg hadde sagt at han måtte kjøpe på internett, og så spurt han hvilke spill han ville kjøpe mens han først var innom butikken . God selger Hadde han vært en god selger hadde han prakket på ham en støvsuger i samme slengen Jeg kanke en dritt om støvsugere, jeg støvsuger såvidt selv . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er HDMI kabel til PS3 nødvendig? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er HDMI kabel til PS3 nødvendig? Hvis du har HDTV er det et stort pluss Da får du HD-oppløsning! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Må bare legge til at de fleste Elkjøpsjapper har en rimelig svær kasse med billige HDMI-kabler også - for de som ikke ønsker å kjøpe dyrere. Har også mellomklassevariant til rundt 400,- Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Har du HDTV som støtter HD 720-1080 så vill jeg si det. Du merker STOOOOR forskjell. Like stor forskjell som DX 8 mot DX 10. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) elprice har da hdmi kabel til 199,- http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....22&cid=5415 ingen vits å bruke 499 på det as. Endret 22. november 2007 av Menace2Society Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Clas ohlson er en fin bil. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sjekk bare at kabelen er 1080p-godkjent om man har 1080p-tv, og også HDMI 1.3-godkjent om man har en tv som er dette (eller planlegger å kjøpe slikt utstyr)! Er langt fra alle rimelige kabler som er dette - selv om det finnes rimelige kabler som også er godkjent for 1080p og HDMI 1.3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå