Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Elkjøp har PS3 til 2995,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvis jeg ikke kjøper denne garantien og ps3'en streiker, får jeg ikke reparert den da eller?

Joda.. Ikke noe problem. Elkjøp har helt vanlig garanti og reklamasjonsrett som alle andre butikker. De tilbyr derimot en "forsikring" i tillegg som i min mening er bare vas med unntak av at du har for vane og kaste konsollene dine i bakken med jevne mellomrom. Normale feil som ikke er påført av bruker dekkes av vanlig garanti og/eller reklamasjonsrett og koster ikke noe ekstra.

Da må du sende den inn til Nordisk Film.

Tull og tøys. Du leverer da bare rett til Elkjøp!?

Lenke til kommentar
Men hvis jeg ikke kjøper denne garantien og ps3'en streiker, får jeg ikke reparert den da eller?

Hvis PS3en din streiker innen første året (kanskje 3) så har du rett på ny vare. Så lenge det er produksjonsfeil som gjør at den feiler.

Teiper du igjen lufthullene i konsollen så fortjener du ikke ny :p

Lenke til kommentar
Hehe nei.. hva om jeg mister den i bakken da? Eller jeg gjør noe feil når/hvis jeg skal sette inn ny harddisk`?

Mister du den i bakken så sliter du uten ekstra forsikring..

Men ærlig talt hvor ofte mister du en spillekonsoll i bakken? PS3 er en stor og svær klump som man ikke akkurat bærer rundt på under armen dagen lang.

Lenke til kommentar
^^ selvfølgelig er den det. Men hvorfor skal du kjøpe sånn dyr ekstra garanti ? kjøp cod4 og ratchet and clank eller uncharted når det kommer 5 desember XD

Vet ikke om jeg gidder garantien nei.. Ratchet and Clank? Er ikke et spill for 10 åringer som ikke får lov til og ha 15+ spill av foreldra? No offence til de som ikke for lov assa, fikk ikke lov før jeg var 15 jeg heller(Men det betyr ikke at jeg ikke kjøpte dem fordet :p)

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
^^ selvfølgelig er den det. Men hvorfor skal du kjøpe sånn dyr ekstra garanti ? kjøp cod4 og ratchet and clank eller uncharted når det kommer 5 desember XD

Vet ikke om jeg gidder garantien nei.. Ratchet and Clank? Er ikke et spill for 10 åringer som ikke får lov til og ha 15+ spill av foreldra? No offence til de som ikke for lov assa, fikk ikke lov før jeg var 15 jeg heller(Men det betyr ikke at jeg ikke kjøpte dem fordet :p)

R&C er kanskje årets beste PS3-spill. Til nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...