Menace2Society Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ps3'en streiker ? ahaha. Dette er ikke microsoft. Ta det lugnt mannen, kjøp den hos elkjøp du. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men hvis jeg ikke kjøper denne garantien og ps3'en streiker, får jeg ikke reparert den da eller? Jopp, kjøpsloven gjelder uansett ved kjøp i Norge. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Da må du sende den inn til Nordisk Film. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men hvis jeg ikke kjøper denne garantien og ps3'en streiker, får jeg ikke reparert den da eller? Joda.. Ikke noe problem. Elkjøp har helt vanlig garanti og reklamasjonsrett som alle andre butikker. De tilbyr derimot en "forsikring" i tillegg som i min mening er bare vas med unntak av at du har for vane og kaste konsollene dine i bakken med jevne mellomrom. Normale feil som ikke er påført av bruker dekkes av vanlig garanti og/eller reklamasjonsrett og koster ikke noe ekstra. Da må du sende den inn til Nordisk Film. Tull og tøys. Du leverer da bare rett til Elkjøp!? Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ps3'en streiker ? ahaha. Dette er ikke microsoft. Ta det lugnt mannen, kjøp den hos elkjøp du. Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nordisk film? Hva har de med saken og gjøre? Tusen takk for raske svar forresten. Og angående at dette ikke er microsoft/X360 så har det jo vært snakk om at det lett kan bli noe feil med 40 gigs versjonen, eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Men hvis jeg ikke kjøper denne garantien og ps3'en streiker, får jeg ikke reparert den da eller? Hvis PS3en din streiker innen første året (kanskje 3) så har du rett på ny vare. Så lenge det er produksjonsfeil som gjør at den feiler. Teiper du igjen lufthullene i konsollen så fortjener du ikke ny Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hehe nei.. hva om jeg mister den i bakken da? Eller jeg gjør noe feil når/hvis jeg skal sette inn ny harddisk`? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hehe nei.. hva om jeg mister den i bakken da? Eller jeg gjør noe feil når/hvis jeg skal sette inn ny harddisk`? Mister du den i bakken så sliter du uten ekstra forsikring.. Men ærlig talt hvor ofte mister du en spillekonsoll i bakken? PS3 er en stor og svær klump som man ikke akkurat bærer rundt på under armen dagen lang. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hehe nei.. hva om jeg mister den i bakken da? Eller jeg gjør noe feil når/hvis jeg skal sette inn ny harddisk`? Da må du forsikring! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nordisk film? Hva har de med saken og gjøre? Importøren av PlayStation-produkter i Norge. Mellomleddet mellom Sony og butikkene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Erre vankeli å sette i ny harddisk? Og må du ha noen spec HDD Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hmm.. ok takk for svar men da er det vel spørsmålet om ps3'en er verdt 4000 spenn(konsoll + muligens garanti + spill) Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ^^ selvfølgelig er den det. Men hvorfor skal du kjøpe sånn dyr ekstra garanti ? kjøp cod4 og ratchet and clank eller uncharted når det kommer 5 desember XD Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Erre vankeli å sette i ny harddisk? Og må du ha noen spec HDD https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=842568 Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Erre vankeli å sette i ny harddisk? Og må du ha noen spec HDD https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=842568 Du mister heller ikke garantien Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Den er jo nesten like billig som wii jo! hehe, konge ass, og "nesten" like billig som i usa... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) ^^ selvfølgelig er den det. Men hvorfor skal du kjøpe sånn dyr ekstra garanti ? kjøp cod4 og ratchet and clank eller uncharted når det kommer 5 desember XD Vet ikke om jeg gidder garantien nei.. Ratchet and Clank? Er ikke et spill for 10 åringer som ikke får lov til og ha 15+ spill av foreldra? No offence til de som ikke for lov assa, fikk ikke lov før jeg var 15 jeg heller(Men det betyr ikke at jeg ikke kjøpte dem fordet ) Endret 22. november 2007 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ^^ selvfølgelig er den det. Men hvorfor skal du kjøpe sånn dyr ekstra garanti ? kjøp cod4 og ratchet and clank eller uncharted når det kommer 5 desember XD Vet ikke om jeg gidder garantien nei.. Ratchet and Clank? Er ikke et spill for 10 åringer som ikke får lov til og ha 15+ spill av foreldra? No offence til de som ikke for lov assa, fikk ikke lov før jeg var 15 jeg heller(Men det betyr ikke at jeg ikke kjøpte dem fordet ) R&C er kanskje årets beste PS3-spill. Til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå