Solstice Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Hahaha! Elprice setter ned prisen med 5 kr! Kilde kommer! Ha ha, så det der Men igjen, de har jo ikke varen på lager da, ergo = som det skjedde med en kompis av meg som kjøpte det andre tilbudet: Du får beskjed at du ikke vil få den Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ser ut til at Elkjøp har skaffet seg en rimelig avtale med Nordisk Film ja Vi snakker hele 1000 kroner i avslag fra normal pris her. Kan nærmest garantere at ingen legger seg lavere i pris enn dette før godt uti 2008. Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Ser ut til at Elkjøp har skaffet seg en rimelig avtale med Nordisk Film ja Vi snakker hele 1000 kroner i avslag fra normal pris her. Kan nærmest garantere at ingen legger seg lavere i pris enn dette før godt uti 2008. Siden jeg var en liten guttunge så har alltid butikkene tapt på konsollene men tjent det inn på tilbehør. Så regner med at de taper stort på dette, men det kommer jo oss tilgode Lenke til kommentar
HelteTeigen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Samme tilbud hos lefdal og elprice. Få det også med i topicen Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 I tråden om Elkjøp sitt info blad som ble sendt rundt forrige uke kom det fram at Elkjøp hadde noen uenigheter med PS3 importøren. Er de venner igjen? Hvilke tråd er det? Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 I tråden om Elkjøp sitt info blad som ble sendt rundt forrige uke kom det fram at Elkjøp hadde noen uenigheter med PS3 importøren. Er de venner igjen? Hvilke tråd er det? Denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0&start=160 Det kan se ut som de har kommet over sandkassekrangelen sin ja. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 men du får jo bare 2x usb porter og den er ikke kompatibel med ps 2 spill tror jeg Stemmer Samme med PS1 spill Ehhh NEI! Ps1 spill emuleres utelukkende i SW og derfor er alle Ps3'er bakoverkompatible med Playstation 1 spill. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Syk pris da. Nå kan jeg seriøst ikke vente lenger. Tror nok ikke det blir mye billigere enn det på minst et år. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 men du får jo bare 2x usb porter og den er ikke kompatibel med ps 2 spill tror jeg Stemmer Samme med PS1 spill Ehhh NEI! Ps1 spill emuleres utelukkende i SW og derfor er alle Ps3'er bakoverkompatible med Playstation 1 spill. Stemmer, hadde vært litt dust å ikka la den være ps1 kompatible når de selger ps1 klassikere på PSStore! Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hahaha! Elprice setter ned prisen med 5 kr! Kilde kommer! http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....22&cid=5415 yyyyyyyy Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Se her: http://itavisen.no/sak/497613/Konsoll-pris...en_har_startet/ Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 kjøper forsatt playstation 3 om man ikke kan spille PS2 spill på den. grunn til at du kjøper maskinen er jo kunne kjøpe de nye spillene som er ute, med forbedret grafikk, ikke minst spille måten. Detter er jo stikk i strid med hva som har gjort PS platformen stor. Ofte har Sony lansert ny platform uten nok gode spill. De gode spillene har tradisjonelt ligget på den eldre platformen (god grafikk er ikke automatisk godt spill, noe hele PS3 lanseringen er ett testament til). Det har tatt rellativt lang tid før de virkelige gode spillene har kommet og da har det vært ett leve eller ikke leve for PS platformen å kunne tillate brukerne å fortsette å spille sine gamle og fortsatt meget bra spill. For meg hadde Guitar hero 1 og 2 og Singstar vært spill som jeg ville brukt på PS 3. For ikke å snakke om spillene til min nevø som han liker så godt. Så da er jo ikke tilbudet så veldig bra egentlig. Man kjøper en lobotomert versjon... fristende...njæææ AKIRA Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Se her: http://itavisen.no/sak/497613/Konsoll-pris...en_har_startet/ Elprice taper 120 kroner per konsoll. Det var faktisk mindre enn jeg trodde. Endret 22. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Nå begynner det å ligne noe! Tror jeg må slenge inn en bestilling og så jakte opp noen billige blu-ray's:) Lenke til kommentar
Jimmith Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 *snips*Ofte har Sony lansert ny platform uten nok gode spill. De gode spillene har tradisjonelt ligget på den eldre platformen. *snips* AKIRA Vel.. Den eneste platformen Sony har sluppet før ps3 som var bakoverkompitabel var vel ps2. Vet ikke om det teller hverken som ofte eller tradisjonelt Og i motsetning til ved lanseringen så har jo ps3 fått bygget seg opp et greit bibliotek nå. Dette er uansett et veldig bra tilbud. Personlig tviler jeg på at det kommer til å komme vesentlig bedre tilbud på lang tid (en femmer teller ikke). Lenke til kommentar
JDS1236 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kan man levere inn et produkt fra nettbutikken til Elkjøp i en butikk, eller må man sende det inn? Vurderer å bestille en 40GB, og avvente om jeg får tak i en 60 GB til 4k. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har vertfall bestilt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er sikker på at den kommer til å synke ytterligere... anbefaler alle å vente litt. Lite trolig når de har 170 kroner i tap pr console.. Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er sikker på at den kommer til å synke ytterligere... anbefaler alle å vente litt. Lite trolig når de har 170 kroner i tap pr console.. Nå er tapet det, men om importøren/Sony setter ned sin pris for å konkurrere med Wii og 360 kan butikkene også sette ned sine priser. Jeg tipper vi ser 40GB-versjonen til 2995,- med ekstra kontroller og kanskje et spill snart (januarsalget?). Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 men du får jo bare 2x usb porter og den er ikke kompatibel med ps 2 spill tror jeg Stemmer Samme med PS1 spill vet ikke om noen har svart deg, men ps1 spill funker på 40gigabyte=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå