Gå til innhold

Elkjøp har PS3 til 2995,-


Anbefalte innlegg

Elkjøp har kun solgt varen til 2995,- og den ble fjernet fra nettsiden når varen var tom. Dette vet jeg fordi jeg jobber selv i Elkjøp. Elkjøp har uttalt seg 1 gang til pressen om det her.

 

http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1456844.ece

 

Der sier pressetalsdame følgende:

 

"- Vi gjennomfører priskontroller hele tiden og vi målsetter å være konkurransedyktig og å levere de billigste prisene. Når våre konkurrenter setter ned prisen på et slikt produkt, så følger vi etter, sier presseansvarlig Åshild Indresøvde til Spillmagasinet.

 

Varer ikke evig

 

Ifølge presseansvarlig i Elkjøp har ikke billigkampanjen en tidsbegrensning, men hun tror ikke den varer helt frem til jul.

 

- Når burde eventuelle kunder bestille konsollen for å være sikker på at den blir levert før jul?

 

- Det er maks en konsoll per person så vi skal ha nok maskinen til de som vil ha. Men det er en fordel å bestille så fort som mulig, jeg vet ikke hvor hvor lenge vi kommer til å kjøre denne kampanjen, sier Indresøvde. "

 

Dette er det hun har sagt til andre medier som har spurt også.

 

Elprice har uttalt seg om at de kom til å kjøre samme pris fram til jul, ref sitat fra catch-gamer lengre opp.

 

Med mindre du klarer å grave opp en artikkel der Elkjøp uttaler seg ytterlige, samt motbeviser min og andres påstand om at elkjøp FJERNET ps3'en fra nettsiden da den gikk tom, mens elprice har justert opp prisen til 3399,- - ja så kan vi vel fastslå at vi har rett rundt det her :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest hele tråden på nytt og fult alle linker og til slutt funnet artikkelen det var så var det Siba, Expert og bla. elprice som uttalte noe slikt til slutt ja. Og ikke ordrett.

 

Observerte at du tok like bastant feil som meg, tidliger i tråden ang. elprice ;)

 

Men til saken så vurderer jeg sterkt en PS3, men jeg vil ha en pakke med ekstra trådløs kontrollere og 1-2 spill medfølgende.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Men til saken så vurderer jeg sterkt en PS3, men jeg vil ha en pakke med ekstra trådløs kontrollere og 1-2 spill medfølgende.

 

Du bør klare å finne den "gamle" 60-gig pakken fra diverse nettbutikker. Bestiller du i disse dager bør den også komme frem før jul.

 

Aksepterer du å ikke kunne kjøpe filmer fra butikker i norge? kjøp konsollen fra usa/canada, og spar en tusenlapp. Du *kan* basere deg på sonefrie filmer, men hvis BD er en av hovedgrunnene for kjøp av ps3, ville jeg personlig ha foretrukket en spiller fra rett sone.

 

Et lite ps: Jeg lurer på om ikke australia faktisk er i samme sone som europa. Kanskje det er mulig å få en billing konsoll derifra? Om ikke annet, så tangerer du kanskje tilbudet fra elkjøp :)

Lenke til kommentar

Blir for dyrt det ja. Ikke spesielt billig der og som du sier blir fraktkostnadene enorme. Dessuten kommer spill ofte en del senere der enn i Europa.

 

UK og Europa er jo en del billigere hvis man skal ha samme sone. Rundt 3200 for 40 GB, men ingenting slår USA/Canada/Sør-Øst-Asia på pris der prisen ligger på ca. 2200 kroner.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Nei,men ikke PS2 spilling på den heller :whistle:

 

Jaggu veit du lite a :)

Ikke PS2-spill? Skal vi vedde? Er bare noen av de eldste spillene som ikke kan spilles. Til og med Playstation 1 spill kan spilles på 40 gb versjonen. Satt å spilte Tekken 3 og FF VII her om dagen jeg :)

 

Ingen av butikkene har forstått hva Sony har ment! Prøv det selv, gutter og jenter!

 

 

hvor får man tak i den "beste" versjonen da? :p altså den med mest stuff, bakoverkompitabel osv. (og da tenker jeg ikke på sånn bundle pack...)3

 

edit: best hardware ;)

 

 

 

60 gb-versjonen er rimelig vanskelig å få tak i ny(med mindre butikkene har den på lager). Sony har vel valgt å gå bort fra produksjonen av dette produktet?(så lenge) Noen som har mer informasjon om dette?

 

Det jeg tror vil skje er at det kommer en del nye software- og firmwareoppdateringer på 40 gb'n, som gjør det mulig å spille eldre PS2-spill :)

 

Men tross alt, det er fortsatt bare 2 USB-porter og ingen minnekortleser :\

Endret av Cadesius
Lenke til kommentar
Joda,men som sagt så er det ikke alle spillene som funker like godt,om de funker i det hele tatt.

Ikke noe gøy å spille ett spill der feks karakteren din er en stor svart firkant liksom.

 

Og nei,er ingen minnekortleser og "bare"to USB porter

 

Edit:Leif

 

 

Men en trenger jo ikke lade headsetet til Warhawk og 2 håndkontrollere samtidig :) Holder med 2 USB-porter, synes jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...