Gå til innhold

Elkjøp har PS3 til 2995,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som om en del aktive personer i tråden har peiling på US versjonene av PS3.

Lurer på å kjøpe fra US, som er billigere enn de fleste tilbudene man får tak i her i Norge.

 

Lurer da på hva forskjellen på US versjonene av 40gb og 80gb modellene er? Noen som vet? (Utenom harddiskplass)

 

har da sett meg ut : http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13240

eller: http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13240

 

Takker.

Endret av bossul
Lenke til kommentar

Et tredje alternativ er jo da å evt. vente til de får 60gb pakken inn hos elprice.

Jeg la til en ekstra kontroller og et ekstra spill til 80gb versjonen fra Kanada som bli sånn ca. 3400Nok. Med Mva vil dette bli over 4500Nok + frakt i tillegg.

Da vil jo faktisk 60gb fra Elprice være et rimiligere tilbud enn det fra Kanada + at den kjører Sone 2 Blu-ray og ps2 spill.

 

Tenker jeg får vente til den 11. og se om de har fått den inn hos Elprice.

Venteventevente....

Lenke til kommentar
Sitter og venter på en e-post fra VGP :D

 

40GB har jo fastpris på Elkjøp til 3400,- og Elprice selger den til 2990,- fortsatt.

Rettelse: Elprice selger 40GB for 3400 og Elkjøp selger den ikke i hele tatt

 

Men ser ikke ut som du får levering fra Elprice..

Jeg venter ikke en levering fra elprice heller

 

Men det gjør jeg!

Lenke til kommentar
Sitter og venter på en e-post fra VGP :D

 

40GB har jo fastpris på Elkjøp til 3400,- og Elprice selger den til 2990,- fortsatt.

Rettelse: Elprice selger 40GB for 3400 og Elkjøp selger den ikke i hele tatt

Elkjøp solgte den til 2995,- i priskrigen og skal ta inn fler.

hvor har du hørt at de skal ta inn flere?

Dagen denne priskrigen foregikk så ble det intervjuet personale fra begge parter. Elkjøp og Elprise. Elkjøp hevet prisen etter krigen til 3400,- og nevnte at det ville være veil. pris fremover. Det må man tolke som at de skal ta inn flere 40GB konsoller.

Lenke til kommentar
Sitter og venter på en e-post fra VGP :D

 

40GB har jo fastpris på Elkjøp til 3400,- og Elprice selger den til 2990,- fortsatt.

Rettelse: Elprice selger 40GB for 3400 og Elkjøp selger den ikke i hele tatt

Elkjøp solgte den til 2995,- i priskrigen og skal ta inn fler.

hvor har du hørt at de skal ta inn flere?

Dagen denne priskrigen foregikk så ble det intervjuet personale fra begge parter. Elkjøp og Elprise. Elkjøp hevet prisen etter krigen til 3400,- og nevnte at det ville være veil. pris fremover. Det må man tolke som at de skal ta inn flere 40GB konsoller.

Nei, dette stemmer ikke. Ber deg frambringe kilder på de utsagnene der, for jeg, og flere andre er uenig med deg :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...