Gå til innhold

Elkjøp har PS3 til 2995,-


Anbefalte innlegg

Jeg vet spillene er sonefrie, men tenkte på BD filmer osv. (sikkert sonefrie de også dog)

Støtter den PAL via RGB mot vanlig tv? Eller har den kun NTSC i Scart RGB modus?

 

Blu-ray bruker soner i filmene sine, og såvidt jeg vet er det ikke kommet ut en måte for å gjøre PS3'en sonefri. Det var hovedgrunnen til at jeg ikke kjøpte en ps3 til 2200,- mens jeg var i kina :(

 

Ellers skal spilleren autoswitche mellom pal og ntsc, men de fleste oppegående fjernsyn (les: kjøpt i dette århundret) har jo innebygget konverter. Den skal også takle både 110 / 220 volt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo nettopp det som er bra å kjøpe ps3 fra usa Du får sone A, dvs billigere filmer, mye større utvalg og filma først. Blu-ray filmer ligger på 125,-+ fra usa

 

og i Norge må du betale 250,-+ for et elendig utvalg. Men det er faktisk på vei opp, jeg ser spaceworld megastore ved storgata i oslo har en stor vegg av blu-ray filmer og noen få hd-dvd filmer bak disken hehe. Men prisene er jo latterlig.

Lenke til kommentar
Det er jo nettopp det som er bra å kjøpe ps3 fra usa Du får sone A, dvs billigere filmer, mye større utvalg og filma først. Blu-ray filmer ligger på 125,-+ fra usa

 

og i Norge må du betale 250,-+ for et elendig utvalg. Men det er faktisk på vei opp, jeg ser spaceworld megastore ved storgata i oslo har en stor vegg av blu-ray filmer og noen få hd-dvd filmer bak disken hehe. Men prisene er jo latterlig.

Og du mister muligheten til å kjøre tegnefilmer med Norsk tale for barna dine.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg 60 giggen forleden dag til 4999 på expert. Den på 40 kostet 3999.

For de 1000 kr det er i forksjell, så får du ps2 støtte, kort leser, en ekstra pad, to spill og fire usb istedet for 2.

Synes det i seg selv er verdt å ta den til 4999 jeg...

Dessuten, skulle noe gå galt, så er alt jeg trenger å gjøre å ta den med til butikken. Slipper å sende mail

og vente på svar og sende med posten hit og dit osv.

 

Så langt er det morro, men sliter med å åpne porter på wifi slik at jeg får NAT Type 1,

så sitter på Type 3 akkurat nå, og det resulterer i at jeg av og til blir kastet ut av online spill.

 

Alt i alt, når min nye tv kommer, så vil nok den ps3'n til 4999 være verdt det. Gleder meg til å se Blu-ray filmer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...