frankpettersen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Jeg vet spillene er sonefrie, men tenkte på BD filmer osv. (sikkert sonefrie de også dog)Støtter den PAL via RGB mot vanlig tv? Eller har den kun NTSC i Scart RGB modus? Blu-ray bruker soner i filmene sine, og såvidt jeg vet er det ikke kommet ut en måte for å gjøre PS3'en sonefri. Det var hovedgrunnen til at jeg ikke kjøpte en ps3 til 2200,- mens jeg var i kina Ellers skal spilleren autoswitche mellom pal og ntsc, men de fleste oppegående fjernsyn (les: kjøpt i dette århundret) har jo innebygget konverter. Den skal også takle både 110 / 220 volt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men har forstått at en ikke kan spille Ps2 spill fra norge på en ps3 maskin fra usa? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Ok, mao. Bedre å vente på godt tilbud i Norge igjen. Spillene kan man evt. kjøpe fra USA? Endret 29. november 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 En gang for alle. Ps3 kjøpt i Usa= Ps2 spill kun fra usa NTSC, blu-ray filmer Sone A, Ps3 spill er region fri. Ps3 kjøpt i Norge=Ps2 spill kun fra Europa PAL, blu-ray filmer SONE B, Mange filmer som er region fri osv som kan kjøres på både A og B Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Ok, mao. Bedre å vente på godt tilbud i Norge igjen. Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor ikke kjøpe 40 gig fra canada http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13559 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Heh,der eg kjøpte min ;D Lenke til kommentar
Innos Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Men har forstått at en ikke kan spille Ps2 spill fra norge på en ps3 maskin fra usa?Får billige brukte NTSC PS2-spill på ebay. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor ikke kjøpe 40 gig fra canada http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=13559 Er de likt satt opp som de du får i Norge? Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvorfor ikke kjøpe 40 gig fra canada Fordi Canada ligger i Blu-ray sone A sammen med resten av amerika, mens europa befinner seg i sone B. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 kjøp filmene fra usa da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hvilke land i Sone B kunne vært lurt å kjøpe fra prismessig. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Tyskland, Polen, osv.. Du kan også være heldig, for noen Blu-Ray filmer er faktisk uten soneinndeling. Jeg kjøpte PS3 fra Canada, så jeg må holde meg til sone A. Venter på Ringenes Herre på Blu-Ray:D Vi får extended edition, mens HD DVD får den originale, lame edition :o Lenke til kommentar
Menace2Society Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det er jo nettopp det som er bra å kjøpe ps3 fra usa Du får sone A, dvs billigere filmer, mye større utvalg og filma først. Blu-ray filmer ligger på 125,-+ fra usa og i Norge må du betale 250,-+ for et elendig utvalg. Men det er faktisk på vei opp, jeg ser spaceworld megastore ved storgata i oslo har en stor vegg av blu-ray filmer og noen få hd-dvd filmer bak disken hehe. Men prisene er jo latterlig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er jo nettopp det som er bra å kjøpe ps3 fra usa Du får sone A, dvs billigere filmer, mye større utvalg og filma først. Blu-ray filmer ligger på 125,-+ fra usa og i Norge må du betale 250,-+ for et elendig utvalg. Men det er faktisk på vei opp, jeg ser spaceworld megastore ved storgata i oslo har en stor vegg av blu-ray filmer og noen få hd-dvd filmer bak disken hehe. Men prisene er jo latterlig. Og du mister muligheten til å kjøre tegnefilmer med Norsk tale for barna dine. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 HW.no er nok fullt av folk som har barn som de skal spille bd-filmer for... Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Bare for å si det, den nye 40 gig versjonen av PS3 er ikke bakoverkompatibel med PS2 spill i det hele tatt uansett hvor du kjøper den. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 HW.no er nok fullt av folk som har barn som de skal spille bd-filmer for... Tror du hw.no bare består av fjortisser? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det er uansett nok off topic-diskusjon nå. La oss slutte. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Kjøpte meg 60 giggen forleden dag til 4999 på expert. Den på 40 kostet 3999. For de 1000 kr det er i forksjell, så får du ps2 støtte, kort leser, en ekstra pad, to spill og fire usb istedet for 2. Synes det i seg selv er verdt å ta den til 4999 jeg... Dessuten, skulle noe gå galt, så er alt jeg trenger å gjøre å ta den med til butikken. Slipper å sende mail og vente på svar og sende med posten hit og dit osv. Så langt er det morro, men sliter med å åpne porter på wifi slik at jeg får NAT Type 1, så sitter på Type 3 akkurat nå, og det resulterer i at jeg av og til blir kastet ut av online spill. Alt i alt, når min nye tv kommer, så vil nok den ps3'n til 4999 være verdt det. Gleder meg til å se Blu-ray filmer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå