Gå til innhold

Elkjøp har PS3 til 2995,-


Anbefalte innlegg

Vel, tviler sterkt på at folk som faktisk har bestilt ikke får. Isåfall blir det sinna mail fra meg.

 

Det er vi to om ^^ får håpe vi får litt info fra dem i løpet av uka

dere gjør nok d... for elkjøp fikk tidligere masse kunder på nakken etter flausen med å sette ps2 ned til 10kr :p

Og det ente opp med at de solgte de til de som bestilte for 10kr (vell og merke en per persjon)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott med villedende markedsføring må jeg si.

 

Elprice kan jo ikke si:

 

"- Til forskjell fra Elkjøp blir vi å holde denne prisen til jul, forteller Elprice-sjef Andre Patay til Catch-Gamer. "Elkjøp sniker seg litt unna prisgarantien sin, da de har trukket ut alle sine Playstation 3-konsoller fra butikkene fordi de ikke kan være konkurransedyktige," sier Patay videre."

 

Og så sette opp prisen tvert dere har fått maskinene på lager!

 

I dag koster maskinen plutselig 3400,- igjen, mulig dette er en god pris fortsatt, men virker på meg som den lave prisen mest var en gimmick for å komme på forsiden av VG-nett.

Lenke til kommentar

Tja.. Sony har jo måttet gi etter, for de vet jo at Elkjøp er vel den største og enkleste veien inn i de norske hjem, og dette vil de ikke gå glipp av. Men dette er vel litt OT. Jeg synes det er gull at PS3 prisene er på vei ned. Selv om jeg har hatt min siden før sommeren :D

 

Flere kunder = mange flere spill = noen bedre spill = mere tilbehør = bedre utnyttelse av maskinen

Lenke til kommentar
Flott med villedende markedsføring må jeg si.

 

Elprice kan jo ikke si:

 

"- Til forskjell fra Elkjøp blir vi å holde denne prisen til jul, forteller Elprice-sjef Andre Patay til Catch-Gamer. "Elkjøp sniker seg litt unna prisgarantien sin, da de har trukket ut alle sine Playstation 3-konsoller fra butikkene fordi de ikke kan være konkurransedyktige," sier Patay videre."

 

Og så sette opp prisen tvert dere har fått maskinene på lager!

 

I dag koster maskinen plutselig 3400,- igjen, mulig dette er en god pris fortsatt, men virker på meg som den lave prisen mest var en gimmick for å komme på forsiden av VG-nett.

Patay farer med 100% bullshit, da Elkjøp aldri har hatt 40gigabyte-versjon av PS3 på lager noe sted.

 

Morsom fyr denne karen her :).

Lenke til kommentar

Til 2995,- var det jo en rimelig Blu-ray spiller.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk griner over bakoverkompitabilitet på konsoller. Det er tross alt det du har den gamle konsollen til. Gamle spill på den nye konsollen gjør ikke spillet bedre på noen som helst måte. Og hvis jeg kan få billigts mulig konsoll ved at den ikke er bakoverkompitabel, ja så bring it on sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk griner over bakoverkompitabilitet på konsoller. Det er tross alt det du har den gamle konsollen til.

Jeg er en av de som er veldig opptatt av bakoverkompabilitet. Jeg bestemte meg nylig for å kjøpe PS3, men ville gjerne få med meg tidligere spill i flere av seriene som f.eks. Metal Gear Solid, Ratchet & Clank og God of War før jeg spiller etterfølgerne på PS3.

 

Siden jeg ikke hadde PS2 fra før måtte jeg enten kjøpe PS3 med bakoverkompabilitet eller rett og slett en ekte PS2 for å få spilt de tidligere spillene i serien. Siden PS3 60GB ikke støtter alle PS2-spill like bra (noen støttes så vidt jeg har skjønt ikke i det hele tatt) endte derfor valget på PS3 40GB + en PS2 for min del.

 

Der har du min grunn til å grine over bakoverkompabiliteten i allefall. :)

Lenke til kommentar

No har eg fått min første pakke av PS3 til 2990,- av Elkjøp. Så da mangler eg 60 GB med 2 spill og 2 kontrollere. Eg kommer nok til å levere/selge denne 40 GB'en.

Liker å ha det beste når eg skal kjøpe noko :) Så 60 GB er nok beste valget til 3.990,- fra Elprice

 

Ser no på prisguiden på Playstation 3 40 GB at det er ingen som har den på lager heller. Så det kan hende eg kan tjene meg raske 1000 kr. For det er vell ein del som skal ha den til jul?

Endret av balder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...