Gå til innhold

Elkjøp har PS3 til 2995,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg savner faktisk en minnekortleser. Er en kjekk ting å bare få ett lite slideshow av bilder :)

Men det går jo fint å koble til en USB-basert minnekortleser for slike anledninger da. Funker sikkert helt flott med en vanlig minnepenn/minnepinne også.

 

Funker f.eks. helt ypperlig med min billige minnekortleser for SD-kort fra SanDisk (testet nettopp). Har kikket på noen bilder og spilt noen MP3-filer fra den, funker jo som bare det. :)

Lenke til kommentar
Men det går jo fint å koble til en USB-basert minnekortleser for slike anledninger da. Funker sikkert helt flott med en vanlig minnepenn/minnepinne også.

 

Funker f.eks. helt ypperlig med min billige minnekortleser for SD-kort fra SanDisk (testet nettopp). Har kikket på noen bilder og spilt noen MP3-filer fra den, funker jo som bare det. :)

 

Det er sant :) Rart jeg ikke hadde tenkt på det før :D

 

DA savner jeg ingenting på "40 gb" versjonen min :)

Lenke til kommentar

Det som ingen forstår er at 40 GB og 60 GB er nesten likt priset. 40 GB = 2990 og 60 GB 3990. For spill må ein ha og ekstra kontroller vil dei fleste ha. Viss ein har fått G(eller bedre) i matte på skulen så ser ein at 60 GB er billigare enn 40 GB og da er det kjekt med bakoverkompatibel, ekstra USB 20 GB meir HD plass som ein bonus i tillegg. Så dei som meiner at 40 GB er betre er bare missunneleg på me andre som har greid å få tak 60 GB pakken, men får man ikkje tak i den så har ein ikkje valg.

Da skjønner eg at dere kjøper 40 GB som ein trøst for den er ikkje dårleg den heller, men den er dyrare.

Lenke til kommentar
Det som ingen forstår er at 40 GB og 60 GB er nesten likt priset. 40 GB = 2990 og 60 GB 3990. For spill må ein ha og ekstra kontroller vil dei fleste ha. Viss ein har fått G(eller bedre) i matte på skulen så ser ein at 60 GB er billigare enn 40 GB og da er det kjekt med bakoverkompatibel, ekstra USB 20 GB meir HD plass som ein bonus i tillegg. Så dei som meiner at 40 GB er betre er bare missunneleg på me andre som har greid å få tak 60 GB pakken, men får man ikkje tak i den så har ein ikkje valg.

Da skjønner eg at dere kjøper 40 GB som ein trøst for den er ikkje dårleg den heller, men den er dyrare.

60gb utgaven er uansett en ekstremt bilig blu ray spiller viss man tenker på alt d ekstra man får i forhold til denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339058

 

men likte ikke prisøkningen på 400kr nå... også venter jeg fortsjatt på at ps3 skal bli lagervare!

d er så og si umulig å få tak i på steder der du ikke gir butikken ett julebord på kjøpet...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Jeg fulgte med markedet noen uker før jeg kjøpte, og det var svææææært sårt

å finne noen som var så billige. Endte opp med å kjøpe 60 giggen til 4999 på expert.

Ingen andre som hadde den inne så jeg kunne finne.

40 giggen lå på 3999, men jeg betalte gjerne 1000 kr ekstra for 2 spill,

ekstra pad, kortleser, 2 ekstra usb porter og ps2 kompabilitet.

Den folk opplyser til 3400kr er dessuten også 40 gigs versjonen. Har ikke sett noen 60 gig

til under 4500kr enda, og det blir jo rudnt 4600 inkl transport. For de 400 kr jeg betalte

mer, så sikret jeg meg f.eks. at jeg slipper å sende den inn via post hvis noe galt skjer.

Lenke til kommentar
Å den hos elprice var det jo også gratis frakt på

 

Men nå er det ingen som faktisk har fått den enda da men...

 

Og dermed dreit Elpricesjefen seg kratig på leggen med sin "frekke" uttale om Elkjøp. Er ikke første gang han driter på leggen. Lover at varer sendes innen 24 timer på elprice.no, men det skjer ikke. Nei, få orden på sakene før man åpner munnen sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Å den hos elprice var det jo også gratis frakt på

 

Men nå er det ingen som faktisk har fått den enda da men...

 

Og dermed dreit Elpricesjefen seg kratig på leggen med sin "frekke" uttale om Elkjøp. Er ikke første gang han driter på leggen. Lover at varer sendes innen 24 timer på elprice.no, men det skjer ikke. Nei, få orden på sakene før man åpner munnen sier nå jeg.

d greide ikke netshop, og d greide heller ikke telenor...

så er nok flere enn elprice som har dreti langt nedover leggen sin...

Lenke til kommentar
Å den hos elprice var det jo også gratis frakt på

 

Men nå er det ingen som faktisk har fått den enda da men...

 

Og dermed dreit Elpricesjefen seg kratig på leggen med sin "frekke" uttale om Elkjøp. Er ikke første gang han driter på leggen. Lover at varer sendes innen 24 timer på elprice.no, men det skjer ikke. Nei, få orden på sakene før man åpner munnen sier nå jeg.

d greide ikke netshop, og d greide heller ikke telenor...

så er nok flere enn elprice som har dreti langt nedover leggen sin...

 

Det kan godt hende, men de slenger i alle fall ikke dritt om andre om ting de selv ikke klarer å oppfylle engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...