Solstice Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sjekket ut elkjop.no og ser at de har PS3 til 2995,- (40GB) versjonen + fri frakt . Kjøpte den med engang jeg, julegaven til brodern er ferdig! De har den forøvrig på lager også. Klikk her for å komme til tilbudet Endret 22. november 2007 av Solstice Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Sinnsykt billig da. Håper at elkjøp kjører dette tilbudet i butikkene også i desember. Da vil det bli solgt noe sinnsykt med Ps3'er i landet. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Shit, shit, shit. Nå ble jeg litt smårar i hodet. Har faktisk råd, går jeg for det har jeg alle 3 konsollene til jul. Rart å tenke på, vet ikke helt; savner fortsatt eksklusivene. Tenke. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Se her ja. Nå snakker vi. Fri frakt er det også :-) Lenke til kommentar
dannad Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 ...da sier jeg bare til de som ikke har PS3; LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Ingen tvil om at de taper penger på det, men regner med at det er et svar på elprice sitt tilbud. edit: haha nede på siden Xbox 360 Halo 3 Special Edition 3 495,- Endret 22. november 2007 av Rakib Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) For et tilbud! Gleder meg til Elprice slår tilbake igjen! Hahaha Endret 22. november 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 To little, to late. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Ja, den er 1k billigere enn 360 Elite nå. Lenke til kommentar
torfinn91 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 men du får jo bare 2x usb porter og den er ikke kompatibel med ps 2 spill tror jeg Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 men du får jo bare 2x usb porter og den er ikke kompatibel med ps 2 spill tror jeg Stemmer Samme med PS1 spill Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 edit: haha nede på siden Xbox 360 Halo 3 Special Edition 3 495,- Det var litt drøy pris ja. Sist jeg var på Elkjøp Vinterbro solgte Xbox350 Halo Edition den for 2495,- (ser veldig kul ut. Brodern har en). Men prisen på PS3 var jo super da. Hvorfor selger de den så billig Tror det er mer enn bare et svar på Elprice sitt tilbud. I tråden om Elkjøp sitt info blad som ble sendt rundt forrige uke kom det fram at Elkjøp hadde noen uenigheter med PS3 importøren. Er de venner igjen? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 kjøper forsatt playstation 3 om man ikke kan spille PS2 spill på den. grunn til at du kjøper maskinen er jo kunne kjøpe de nye spillene som er ute, med forbedret grafikk, ikke minst spille måten. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er sikker på at den kommer til å synke ytterligere... anbefaler alle å vente litt. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Waow! Det var billig!.. Men håper de kommer med et tilbud på 80gig eller 60gig modellene! Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Er sikker på at den kommer til å synke ytterligere... anbefaler alle å vente litt. Øh... når butikkene nå selger med tap, høres det ut som en innmari dårlig plan å vente. Prisnivået elprice har fått inn gjennom sin kampanje tror jeg ikke vi kommer til å se igjen før om et års tid. Ingen grunn til å vente, har du lyst på så kjøp nå. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 CATCH-GAMER:- Dette er jo helt suverent for norske forbrukere! Dette er jo en fantastisk utvikling, kommenterer Elprice-sjefen til Catch-Gamer. Patay visste ikke om Elkjøp-tilbudet før Catch-Gamer informerte han om det, og stiller seg igjen litt skeptisk til tilbudet. "Det gjenstår bare å se om folk får kjøpt konsollen, og om de vil levere det." - Det er ikke til å utelukke at vi igjen blir å senke prisene, sier Andre Patay til Catch-Gamer og uttaler at dette blir han å diskutere med andre i kjeden da han ikke var oppmerksom på det før vi ringte. Det gjenstår bare å se om Elprice følger opp, men tviler på det. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Oj...selv om jeg er en Über xbox fan fikk jeg faktisk lyst til å bestille en Kan jo være kjekt å ha en blu-ray spiller Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 CATCH-GAMER:- Dette er jo helt suverent for norske forbrukere! Dette er jo en fantastisk utvikling, kommenterer Elprice-sjefen til Catch-Gamer. Patay visste ikke om Elkjøp-tilbudet før Catch-Gamer informerte han om det, og stiller seg igjen litt skeptisk til tilbudet. "Det gjenstår bare å se om folk får kjøpt konsollen, og om de vil levere det." - Det er ikke til å utelukke at vi igjen blir å senke prisene, sier Andre Patay til Catch-Gamer og uttaler at dette blir han å diskutere med andre i kjeden da han ikke var oppmerksom på det før vi ringte. Det gjenstår bare å se om Elprice følger opp, men tviler på det. Jeg ringte til kundesenteret for å forsikre meg om at de hadde varen inne og det var det Ler av han Elprice-sjefen den... De legger ut tilbud som ikke kunden skal få. ripoff! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hahaha! Elprice setter ned prisen med 5 kr! Kilde kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå