Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

1 Etappe. Mandag 5 juli 2008 Auray Saint > Brieuc - 164.5 km (flat, eller delvis kupert)

Usikker på om denne er som den i går, da det enten blir spurterne eller klassikerne som kjemper om seieren

1) Gerd Steegmans

2) Oscar Freire

3) Pozzato

Hehe, det er 2. etappe og Søndag 6 juli^^

Dette blir nok et oppgjør blant dei raskaste sprinterene:

1) Robbie McEwen

2) Mark Cavendish

3) Robert Hunter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, noen andre enn meg som så at Hushovd ljugde som F istad? :p "Føler meg mye bedre i dag." Litt annerledes enn det vanlige " Litt tung i beina."

Han har sikkert fått beskjed om å være mer positiv i media. :)

Han er jo alltid positiv før løpet også etterpå kommen unnskyldningen "klart, jeg merker jo at jeg ikke er frisk, det ble tungt på slutten" :p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Haha, noen andre enn meg som så at Hushovd ljugde som F istad? :p "Føler meg mye bedre i dag." Litt annerledes enn det vanlige " Litt tung i beina."

Joa.. å visst han føler seg bedre da? det er vel ikkje akkurat uvanlig det :tease:

Lenke til kommentar

jeg håper arvesen får gjort noe, for han er positiv uansett. merka det i 2003 ellerno når han tryna som f..

CSC skulle jo ha en overraskelse i dag, om ikke det var at Voigt skulle gå i brudd (det er ikke noen overraskelse heller)

Lenke til kommentar

JOHOO. Dette beviser vel bare at Renshaw og Bonnet fungerer like bra som Dean, måtte dette fortsette. Var kraftig motvind så det gjør det ekstra imponerende. Må inrømme jeg fikk hjerte litt i halsen da jeg så cancellara gikk på slutten

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Tydelig at Hushovd ikke følte seg bedre idag då :tease:

Ville vel ikke satset på deg visst eg skulle hatt oddstipps akkurat^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...