jonna123 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 1 Etappe. Søndag 5 juli 2008 Brest > Plumelec, 197.5 km (flat) 1) Thor Hushovd (Et syke avbrekk for ikke lenge siden, men jeg tror han er kommet i samme form igjen nå) 2) Mark Cavendish (vært sterk i år) 3) Robbie McEwen (Slitt litt i år, men tror han kommer i form i Touren og også slår Erik zabel imorgen Pst: Benatti kan da umulig komme på tredjeplass Han skal ikke starte engang Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) 1. ETAPPE : 1. Robbie McEwen (Imponerte ikke i giro'en, men pleier alltid å komme iform til tour starten, hadde også etappeseier i sveits rundt!) 2. Mark Cavendish (Utrolig sterk i giro'en, på den siste spurtetappen hadde han så stor kontroll at han kunne la opptrekkeren vinne!!) 3. Oscar Freire (Freier pleier alltid å være på plass til touren...) Tipper Husovd kommer på rundt 5. - 7. plass.... han har forkjølelse og går på pencilin berre noen timer før tour start.... pleier jo å gjlre det på dei innledande etappane... TRØYENE: Gul: Alejandro Valverde Grønn: Robbie McEwen Polkadott: Mauricio Solêr Hvit: Andy Schleck Lag-seier: Rabobank Endret 4. juli 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tror du virkelig at det vil påvirke Thor så mye? Det er jo bare en spurt, hadde det derimot vært en lang klatre ettappe hadde jeg sjønt om han fikk problemer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Såm typisk at Thor skal bli syk igjen, alltid noe galt med han...;( Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Trenger hjelp til å huske en rytter som har vært med i Touren i flere år. Han som syklet for Rabobank ifjor og som dro på Mentsjov og Rassmussen opp fjellene. Han som sykler med åpen trøye. Hva heter han? EDIT: Kom på det, Michael Bogard(?) eller noe lignende Endret 4. juli 2008 av Hegland Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 lurer på hvordan det blir med spurtopptrekk for Thor nå. det blir spennende å se! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 lurer på hvordan det blir med spurtopptrekk for Thor nå. det blir spennende å se! Mark Renshaw har fungert bra han. Dean var god, men langt fra perfekt, syntes ikke det lyktes så ofte. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Pokker, jobber en del framover så tror ikke jeg får med meg så mye av touren som jeg ønsker.. Kjipt.. :/ Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tror du virkelig at det vil påvirke Thor så mye? Det er jo bare en spurt, hadde det derimot vært en lang klatre ettappe hadde jeg sjønt om han fikk problemer. Visst han er syk så vil det jo tære på kreftene iløpet av etappen og da vil han jo ikkje ha så mykje igjen til spurten! Trenger hjelp til å huske en rytter som har vært med i Touren i flere år. Han som syklet for Rabobank ifjor og som dro på Mentsjov og Rassmussen opp fjellene. Han som sykler med åpen trøye. Hva heter han? EDIT: Kom på det, Michael Bogard(?) eller noe lignende Det var Michael Boogerd ja.. han har dessverre lagt opp... :/ Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 lurer på hvordan det blir med spurtopptrekk for Thor nå. det blir spennende å se! Mark Renshaw har fungert bra han. Dean var god, men langt fra perfekt, syntes ikke det lyktes så ofte. Enig med deg der... syntes ikkje at Dean var så super god som alle skulle ha det til..! Thor har også brukt William Bonnet som et viktig kort i spurtene... Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 EDIT: Kom på det, Michael Bogard(?) eller noe lignende Det var Michael Boogerd ja.. han har dessverre lagt opp... :/ Han var min absolutte favorittsyklist. Han var en fantastisk trofast og sterk rytter. Tips før dagens etappe: 1. Cavendish 2. Freire 3. McEwen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Er det bare meg eller er det sinnsykt mye reklame i år? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Hva er forskjellen på en prolog og en vanlig ettappe? Hva står P 3'43'' for? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hva er forskjellen på en prolog og en vanlig ettappe? Hva står P 3'43'' for? En prolog er en innledende kort tempoetappe der rytterene sykler hver for seg Det betyr at hovedfeltet har 3 min og 43 sek opp til utbrytergruppa! Dagens avslutning ble hardere enn mange hadde forutset. Det ble en avslutning for klassikerspesialistene der Alejandro Valverde viste seg som den sterkeste og vant forran Philippe Gilbert på 2. og Jerome Pineau på 3.! Endret 6. juli 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ble ikke helt som jeg hadde trodd. Valverde er jo knallsterk! Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ikke rart når de siste 2 km gikk rett oppover, hadde jeg vist det, hadde jeg ikke tippet noen av de vanlige spurterne. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Både Kaggestad og Lauritzen hadde jo thor som en av favorittene, og han er vel en av dei vanlige spurterane?? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du så vel hva som sjedde? Ingen av de "vanelige" spurterne hadde noen sjangse. Feltet ble for sprett og det gikk for fort i oppoverbakken. Så da kom de klatresterke spurterne som f.eks Valverde og Ricco Se på de 10 første som kom i mål så sjønner du hva jeg mener Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Vet jo det... poenget var at det var ikkje noe lett å forutsi det på forhand... du sier at du kunne visst det på forhand... da er du bedre en mange sykkelexperter...?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) 2 Etappe. Søndag 6 juli 2008 Auray Saint > Brieuc - 164.5 km (flat, eller delvis kupert) Usikker på om denne er som den i går, da det enten blir spurterne eller klassikerne som kjemper om seieren 1) Gerd Steegmans 2) Oscar Freire 3) Pozzato Endret 6. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå