okjatakk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Tror nok rytterene har blitt skremt over at så mange faktisk blir tatt! Det trodde jeg også tidligere ... Synd syklistene har klart å ødelegge sommerenes store idrettshøydepunkt. Før lurte man på hvem som ville vinne, etter alle avsløringene lurer man mer på hvem som blir tatt. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) http://www.fantasycyclingtour.com/ Interessant TdF spill der du skal sette opp et lag som kan bestå av alle rytterene som deltar i touren... du har 8500 credits å handle for;) er gratis frem til 6. etappe! Endret 1. juli 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 http://www.fantasycyclingtour.com/ Interessant TdF spill der du skal sette opp et lag som kan bestå av alle rytterene som deltar i touren... du har 8500 credits å handle for;) er gratis frem til 6. etappe! Hæ, må man betale etter det? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) http://www.fantasycyclingtour.com/ Interessant TdF spill der du skal sette opp et lag som kan bestå av alle rytterene som deltar i touren... du har 8500 credits å handle for;) er gratis frem til 6. etappe! Hæ, må man betale etter det? ja, det vil si at du må betale i form av credits for hver etappe etter stage 6... det koster 21 credist for hver nye etappe... Disse kan du kjøpe for 50 euro pr. stk. Tror hvertfall det er sånn^^ Endret 2. juli 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvilken TV-kanal vil sende Tour de France 2008? Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 @Preppo999 - det vet jeg ikke Til alle andre; BARE 2 NETTER til nå så starter hele sirkuset.... forresten; noen som skal reise NED å se på touren?? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 sikkert TV2, noe som vet noe nærmere ? Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Antar at den blir sendt på tv2 og eurosport;) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 blir sendt på TV2 iallefall, lørdag klokka 12.00!! Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Godt å høre at vertfall noe av den blir sendt på TV2. Er på hytta mye av den tiden, og så er det ikke så mange kanaler der heller... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tv2 sender hele tour'en!! eurosport også... Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Tv2 sender hele tour'en!! eurosport også... Enda bedre å høre... Takker for svar! Gleder meg... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som har fått med seg noe om Mauricio Solèr iår? han gjore det jo så bra i fjorårets tour og stakk av med klatretrøya! Btw: Ingen som har nevnt Mureau, og hans sjangser under årets tour...!! Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Mauricio Solèr klarte jo ikke å fullføre giroen, husker ikke hva som sjedde, men han gjorde det heller ikke noe bra på de tidligere ettappene. Han prøver seg nok på gul trøya i touren, men tviler på at han vil lykkes noe særlig, i tilleg suger han jo på tempo! Endret 4. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Ja, i morgen starter kalaset. Alltid litt vanskelig å tippe første etappe ettersom man ikke vet hvor syklistene står, men jeg prøver som i fjor, håper flere gjør det også. 1 Etappe. Søndag 5 juli 2008 Brest > Plumelec, 197.5 km (flat) 1) Mark Cavendish (vært sterk i år) 2) Thor Hushovd (Vært sterkere en det han har vært de siste par årene virker det ut som) 3) Daniel Bennati (3 etappeseire i Italia rundt taler for seg, kan fort vinne like gjerne som han blir nummer 3) Må ærlig inrømme at jeg glemmer syklistenes navn etter hvert, så blir vel kanskje noen mer spennende navn på min tipping etter hvert. Årets Trøyer. Sammenlagt: Carlos Sastre (han starter? ;p) Poengtrøya: Bennati Klatretrøya: Frank Schleck Ungdomstrøya: Andy Schleck Lag: CSC Endret 4. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 pls ikke skriv i gult Vanskelig å se Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 pls ikke skriv i gult Vanskelig å se Bare å markere det Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 vet jo det, men forsatt irreterende å markere hele tiden Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 jeg får satse på Thor, siden det er første etappe selv om jeg ikke er hans største tilhenger. jeg har trua på at Andy Schleck tar ungdomstrøya. resten skal jeg bruke dagen å tenke på. noen som har lista over de som deltar? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 http://www.nrksport.no/sykkel/1.6124642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå