Sir Game Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Btw: Alle som har spilt spørsmålstegn ved Riis sin avgjørelse om å la Schleck være hjelperyttere for Sastre i steden for å la Frank forsvare sin trøye kan vel ikke annet enn å Bjarne visste nok hva han gjorde Æsj, kjennes som et spark i mage regionen... Ang Thor så unner jeg ikke han en ny etappeseier i dag. Makan til syting å unnskylding hele tida blir litt for lame, håper heller på at Cancellara gjør et stunt. Endret 27. juli 2008 av The Game Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Thor har vunnet en etappe i år. Men kan gjerne vinne flere Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ang Thor så unner jeg ikke han en ny etappeseier i dag. Makan til syting å unnskylding hele tida blir litt for lame, håper heller på at Cancellara gjør et stunt. Nei, det skal bli norsk i paris idag! Cancellara fortjener det ikke mer iallefall Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ang Thor så unner jeg ikke han en ny etappeseier i dag. Makan til syting å unnskylding hele tida blir litt for lame, håper heller på at Cancellara gjør et stunt. Jesus, du må da holde med de norske. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ang Thor så unner jeg ikke han en ny etappeseier i dag. Makan til syting å unnskylding hele tida blir litt for lame, håper heller på at Cancellara gjør et stunt. Jesus, du må da holde med de norske. Helt Rett! må jo holde med de norske! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jepp, håper Kurt støter 1 km. fra mål og vinner som Vinokourov i 2005 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jepp, håper Kurt støter 1 km. fra mål og vinner som Vinokourov i 2005 Hadde jo vært rått da! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Mye som kan skje mot slutten i dag uten at det kommer til å bety noe for noe annet en ettappeseieren, jeg håper på Cancellara, Voigt, McEwen eller Zabel. Og litt Hushovd, men hadde unnet en av de jeg nevnte før han en ettappeseier. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Ang Thor så unner jeg ikke han en ny etappeseier i dag. Makan til syting å unnskylding hele tida blir litt for lame, håper heller på at Cancellara gjør et stunt. Jesus, du må da holde med de norske. Da holder jeg mer med Kurt Asle Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ang Thor så unner jeg ikke han en ny etappeseier i dag. Makan til syting å unnskylding hele tida blir litt for lame, håper heller på at Cancellara gjør et stunt. Jesus, du må da holde med de norske. Da holder jeg mer med Kurt Asle Så lenge det blir en norsk seier, så har vi jo all grunn til å feire og juble Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Ang Thor så unner jeg ikke han en ny etappeseier i dag. Makan til syting å unnskylding hele tida blir litt for lame, håper heller på at Cancellara gjør et stunt. Jesus, du må da holde med de norske. Da holder jeg mer med Kurt Asle Så lenge det blir en norsk seier, så har vi jo all grunn til å feire og juble Det er jo helt klart. men, mister mer og mer tro på Hushovd, selv om han er jævla rå da Så lenge det er nordisk, så blir det jubel Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 kurt har fet kjørestil Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Btw: Alle som har spilt spørsmålstegn ved Riis sin avgjørelse om å la Schleck være hjelperyttere for Sastre i steden for å la Frank forsvare sin trøye kan vel ikke annet enn å Bjarne visste nok hva han gjorde Æsj, kjennes som et spark i mage regionen... Ang Thor så unner jeg ikke han en ny etappeseier i dag. Makan til syting å unnskylding hele tida blir litt for lame, håper heller på at Cancellara gjør et stunt. Hehehe, kunne ikke sagt det bdre (The Game). Endret 27. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Gratulerer med elendige kameravinkler på spurtfinishene til TDF-produsentene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Tenkte på akkurat det samme. Har vært endel dårlige kameravinkler i denne TDF-utgaven, spesielt den ene etappen i Alpene - Men det var mye av været sin skyld. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Syk avslutning av Steegmans Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Thor hadde ikke krefter igjen idag, dessverre. Steegmans tar det. Men bra gjort av Thor, å i det hele tatt gjennomføre Touren. Er egentlig fornøyd med at Thor fikk èn etappe seier, med tanke på at han har slitt såpass med sykdom. Og Kurt-Asle har jo gjort en kjempejobb for Sastre og kompani! Takk for et fint Tour de France! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Thor hadde ikke krefter igjen idag, dessverre. Steegmans tar det.Men bra gjort av Thor, å i det hele tatt gjennomføre Touren. Er egentlig fornøyd med at Thor fikk èn etappe seier, med tanke på at han har slitt såpass med sykdom. Og Kurt-Asle har jo gjort en kjempejobb for Sastre og kompani! Takk for et fint Tour de France! Tja, jeg synes at han snart må bevise at han er god nok for den grønne trøya som det bables om vær TDF - Men den ene gangen han vant den, vant han heller ingen etappe (Etter hva jeg har lest). Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Syk avslutning av Steegmans Iallefall et bra opptrekk, syns at ciolek også gjorde en strålende spurt! Giallorossi: Hushovd kan ikke bevise noe når han er syk da... Men ellers så er de beste ukene i årets sommer over, og da var det bare til å glede seg til neste begivenhet, Vuelta a'Espana! Endret 27. juli 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå