hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) haha EDIT: Blir en fin pengepremie på csc i år. Gul trøye, hvit trøye, to blandt de ti beste og lagkonkurranse. har de noe mer enn det også? Endret 26. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Grats Sastre. Er det nå jeg skal si jeg hadde troen på han hele tia? Nei, men jeg hadde ikke like mistro som mange av dere andre må jeg si. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Strålende av Sastre og horribelt av Evans. Var det nervene som slo han ut tro? Evans så ukomfortabel ut fra første kilometer. Gratulerer til Sastre! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Gratulerer og velfortjent for Sastre Evans så dårlig ut idag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Grattis til Sastre og CSC! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ah så herlig. Var dette jeg ønska! TEAM-CSC !! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 CSC er herlig! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nei, neste år er det bare å håpe at Contador har byttet lag og kan delta i touren (Eller Silence lotto har fått opp ræva, og funnet ut at man ikke kan vinne med vaklende hjelperyttere). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Og jeg gjettet Sastre som vinner før årets tour, samt Andy Schleck som ungdomstrøye holder Btw: Alle som har spilt spørsmålstegn ved Riis sin avgjørelse om å la Schleck være hjelperyttere for Sastre i steden for å la Frank forsvare sin trøye kan vel ikke annet enn å Bjarne visste nok hva han gjorde Endret 26. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jaja, så ble "Den evige toeren" (Jeg siterer Kaggestad) endelig nummer 1! Utrolig sterk tempoetappe av Sastre, samtidig som Evans virket trøtt og sliten fra starten av. Evans vugga fra side til side, og viste klare svakhetstegn. Gratulerer med dagen Sastre Astana opererer faktisk med samme doping program som CSC-Saxo Bank og Team Columbia gjør. Vladimir Gusev ble nylig kastet ut av laget, på grunn av for høye blodverdier. Astana som testet ham, og Gusev testet positivt. Jeg synes at Astana bør få kjøre Touren neste år. Jeg synes at de har gjort noe med dopingskandalene fra fjorårets tour. Håper Alberto Contador får revansj neste år! Heia Contador Gusev sparket fra Astana Cycling Team Endret 26. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 hehe, vi får håpe Fuentes fortsatt leverer preparater til contador, ihvertfall, da er han en kjempe het kandidat til å vinne neste års TDF Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 hehe, vi får håpe Fuentes fortsatt leverer preparater til contador, ihvertfall, da er han en kjempe het kandidat til å vinne neste års TDF Og hva er din begrunnelse bak dette utsagnet ditt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Var bare tull. Men håper du veit at Contador var rimelig mye innblandet i Fuentes skandalen. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Var bare tull. Men håper du veit at Contador var rimelig mye innblandet i Fuentes skandalen. Hvordan innblandet da? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Var bare tull. Men håper du veit at Contador var rimelig mye innblandet i Fuentes skandalen. Ikke gidd og kom med sånne usaklige kommentarer da... Bra gjort av Sastre idag...Må innrømme at jeg ikke noengang hadde troen på han altså! Endret 26. juli 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nei dumt det der å ikke ta imot litt sarkasme Uansett, Hvor innblandet han var får du nesten ringe Mr. Fuentes å spørre. Men iforhold til mediaoppslaget var han mye i "Rampelyset". Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det eneste var at det sto A.C på lista til Fuentes. Da gikk ryktene om Alberto Contador, og thats it. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det eneste var at det sto A.C på lista til Fuentes. Da gikk ryktene om Alberto Contador, og thats it. Okei. Men det var ikke noe håndfast med andre ord. Håper Thor er klar for tourens siste krafttak. Thor var offensiv igår, etter tempoen, virket det ut som. Unner Thor en seier til i årets Tour de France, i og med at han ikke vinner den grønne poeng trøya. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå