Saftis Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nå var det noe greier på TV2 om at Bjarne Riis og en av rytterne hans hadde blitt observert i samtaler med den spanske dopinglegen i 2005. Da Riis ble konfrontert me det, svarte han noe sånt som "det vil jeg ikke svare på før jeg ser noe mer dokumentasjon". Rimelig defensivt svar. Astana sparket forresten Gusev nå pga. for høye blodverdier etter intern kontroll. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) At Lance var dopa som faen, hersker det ingen tvil i verden om. I tillegg til alle de fantastiske syklistene han overkjørte i fjellene, som var bloddopa til tusen, så var mange av hjelperytterne hans dopa også. Dessverre så lå/ligger amerikanerne milevis forran resten når det gjelder doping og jeg veit at det er derfor han aldri ble tatt... Du bare kommer ikke tilbake så fort fra å nesten dø av kreft, til å vinne et så tøft ritt som Tour de France. Edit: Bevis nok for meg, et av mange: http://www.youtube.com/watch?v=FXPXHK7I1iQ...feature=related Endret 26. juli 2008 av The Game Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 At Lance var dopa som faen, hersker det ingen tvil i verden om. I tillegg til alle de fantastiske syklistene han overkjørte i fjellene, som var bloddopa til tusen, så var mange av hjelperytterne hans dopa også. Dessverre så lå/ligger amerikanerne milevis forran resten når det gjelder doping og jeg veit at det er derfor han aldri ble tatt... Du bare kommer ikke tilbake så fort fra å nesten dø av kreft, til å vinne et så tøft ritt som Tour de France. Edit: Bevis nok for meg, et av mange: http://www.youtube.com/watch?v=FXPXHK7I1iQ...feature=related hehehe, når du rykker såpass ifra som Doperen Botero så må man nesten vurdere Lenke til kommentar
stwa Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nå var det noe greier på TV2 om at Bjarne Riis og en av rytterne hans hadde blitt observert i samtaler med den spanske dopinglegen i 2005. Da Riis ble konfrontert me det, svarte han noe sånt som "det vil jeg ikke svare på før jeg ser noe mer dokumentasjon". Rimelig defensivt svar. Astana sparket forresten Gusev nå pga. for høye blodverdier etter intern kontroll. http://tv2sporten.no/sykkel/article2092488.ece Håper virkelig ikke Fränk Schleck er dopa!! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Nå var det noe greier på TV2 om at Bjarne Riis og en av rytterne hans hadde blitt observert i samtaler med den spanske dopinglegen i 2005. Da Riis ble konfrontert me det, svarte han noe sånt som "det vil jeg ikke svare på før jeg ser noe mer dokumentasjon". Rimelig defensivt svar. Astana sparket forresten Gusev nå pga. for høye blodverdier etter intern kontroll. http://tv2sporten.no/sykkel/article2092488.ece Håper virkelig ikke Fränk Schleck er dopa!! Hmm, uansett hva som skjer, så blir jeg ikke overrasket lenger! la oss si at Armstrong var ren, da synes jeg synd på han og det han sier i denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=0DxtxQQLkJ0...feature=related Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Ja.. Nei, huff nå skal jeg ikke si noe mer før noen blir tatt. Men Lance tror jeg 98% av folk som vet hvem han er, tror han dopa seg. Endret 26. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) fy f... nå er det spennende! gleder meg. Synes sastre sitter fint på sykkelen! EDIT: det synes kaggestad også, så det lover godt Endret 26. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Ja! Gliser greit på Evans nå, han virker rimelig tent! Andy Schlech taper Hvite trøya? Kjenner jeg har en klump i magen nå - Evans! No, Shit! Ikke mer forskjell enda. Endret 26. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 dæmn, hørte du spørsmålet? kan man montere barnesete på en temposykkel? HAHA Det ble personlig melding på msn. beste jeg har hørt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 haha! Hørte det. Men Sastre ser veldig fin ut nå, blir bekymret Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Ser at Evans sliter litt også. EDIT: Står det mellom Kohl og Sastre da eller? Fikk ikke helt med meg hva dem sa Endret 26. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Ja, han virker utrolig defensiv. Slike grimaser hadde han ikke under sist TDF! 8 Fattige sekunder, hva faen, det, det er fattig det. Endret 26. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg trudde Evans skulle kjøre bedre jeg! men, uansett. han har hatt en sinnsykt god tour de france, på tross av alt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Det blir vel nok noen sekunder etterhvert, men neppe 1.38 (eller hvor mye han nå er bak ) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 nei, tviler på det desverre! Kirchen har hatt en utrolig god tour de france. Han har hengt med i bakkene, og det visste jeg ikke at han klarte overhodet. hadde ikke han fått den gule trøya, kunne han lett vunnet den grønne trøya Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ha når du tenker over det hadde faktisk det vært en mulighet for kirchen. Men Evans fortjener bedre enn dette Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Evans kjører jo godt nå da. blir mer og mer sekunder EDIT: Mindre og mindre sekunder blir det vel Endret 26. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Hehe, får nesten satse på at Sastre får en punktering 1 hel kilometer faktisk, omg, det går ikke Så nedtur! Det er kanskje dette som gjør Evans til den evige 2'er - Tankegangen hans! Ja, tidsstraff på et minutt og 30 sekunder. :!: Endret 26. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Siden jeg ikke kan klage på noe annet, må Sastre være dopet, spanjoler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå