Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Og svakhetstegn er svakhetstegn (de fleste Flippet ut når Cadel E. viste bittelitt svakhetstegn). Oh my, Evans har ligget beskyttet bak andre ryttere, mens Andy har ligget i front å dratt opp tempo over fjell etter fjell. Ganske åpenbart at du faller litt av da. Ingen svakhetstegn spørr du meg, men heller en indikasjon på at han er rein. Tørr vedde mye på at Evans hadde falt av mye tidligere og oftere, om han hadde vært brukt i samme rolle Det er vel i alpene han har ligget i front og dratt hele tiden, i pyreneene viste han et svakhetstegn (Face it!). Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Noen som fikk med seg navnet på sangen som var med i sykkel-kompilasjonen på slutten av sendingen der? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 der har du den Columbia imponerer <3 Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 der har du den Columbia imponerer <3 Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) np, de burde legge ut vær av de filmene med musikk, siden det er jo ganske mye bra trance, sitter forsatt å lurer på en etappe for lenge siden hvilken sang det var, husker ikke hvilken etappe tho EDIT: <3 alt for en united fan :wub: Endret 24. juli 2008 av Silo Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Noen som fikk med seg navnet på sangen som var med i sykkel-kompilasjonen på slutten av sendingen der? Hehe (The faggot song ). Det var jo tour of norway for kids sangen som "eide", Ash Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 np, de burde legge ut vær av de filmene med musikk, siden det er jo ganske mye bra trance, sitter forsatt å lurer på en etappe for lenge siden hvilken sang det var, husker ikke hvilken etappe tho EDIT: <3 alt for en united fan :wub: Synes du også at de har mindre trance nå enn det det var før. og før hadde de mer trance/house som passet sinnsykt bra til syklinga. Nå har de bare trance/rock i 30/70 stil U2 er bra det, men det passer ikke inn!! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Lage musikk skal skje i en Garasje med trommer og gitar, ikke på en Pc Men mye OT nå Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Enig med Giallorossi jeg. Men kan vi snakke om touren, istendenfor musikken som er under oppsummeringen? Jeg gidder hvertfall ikke å se på den oppsummeringen, etter å ha nistirret på et sykkelløp i 4-5 timer. Endret 24. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Cadel Evans har vert utrolig sterk i aarets tour, naar du ser paa hva han har aa hanskes med. Han sitter helt alene med en gang det er antydning til oppoverbakke, mens schlek og sastre sitter med et knallsterkt lag rundt seg. De har hatt 3 stk som kan angripe han, og han har blitt kontrollert saan at han selv ikke kunne gaa. Etter min mening har Cadel vert sterk, ogsaa naar du ser at han er den som maa lukke lukene som oppstaar mellom favorittene(sastre igaar, schlek, cobo, piepoli paa den ene etappen). Hvis han vinner er det utrolig fortjent, og jeg kommer til aa heie paa han paa tempoen til lOrdag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) np, de burde legge ut vær av de filmene med musikk, siden det er jo ganske mye bra trance, sitter forsatt å lurer på en etappe for lenge siden hvilken sang det var, husker ikke hvilken etappe tho EDIT: <3 alt for en united fan :wub: Synes du også at de har mindre trance nå enn det det var før. og før hadde de mer trance/house som passet sinnsykt bra til syklinga. Nå har de bare trance/rock i 30/70 stil U2 er bra det, men det passer ikke inn!! Syntes U2 låten passet ganske bra. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=1320 Dere burde se videobloggene, meget morsomme^^ On topic: Sastre tapte bare 1.01 minutter til Cadel Evans på tempoen i 2006, det var vel da han kjempet om seieren, så tror han kan gjøre det bra hvis han har dagen, men ikke tvil om at Evans er favoritt.. Endret 24. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Cadel Evans har vert utrolig sterk i aarets tour, naar du ser paa hva han har aa hanskes med. Han sitter helt alene med en gang det er antydning til oppoverbakke, mens schlek og sastre sitter med et knallsterkt lag rundt seg. De har hatt 3 stk som kan angripe han, og han har blitt kontrollert saan at han selv ikke kunne gaa. Etter min mening har Cadel vert sterk, ogsaa naar du ser at han er den som maa lukke lukene som oppstaar mellom favorittene(sastre igaar, schlek, cobo, piepoli paa den ene etappen). Hvis han vinner er det utrolig fortjent, og jeg kommer til aa heie paa han paa tempoen til lOrdag. Har sagt dette før, og er helt enig! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Cadel Evans har vert utrolig sterk i aarets tour, naar du ser paa hva han har aa hanskes med. Han sitter helt alene med en gang det er antydning til oppoverbakke, mens schlek og sastre sitter med et knallsterkt lag rundt seg. De har hatt 3 stk som kan angripe han, og han har blitt kontrollert saan at han selv ikke kunne gaa. Etter min mening har Cadel vert sterk, ogsaa naar du ser at han er den som maa lukke lukene som oppstaar mellom favorittene(sastre igaar, schlek, cobo, piepoli paa den ene etappen). Hvis han vinner er det utrolig fortjent, og jeg kommer til aa heie paa han paa tempoen til lOrdag. Har sagt dette før, og er helt enig! Det er bra at noen er enige(alle jeg kjenner heier paa csc...) Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Cadel Evans har vert utrolig sterk i aarets tour, naar du ser paa hva han har aa hanskes med. Han sitter helt alene med en gang det er antydning til oppoverbakke, mens schlek og sastre sitter med et knallsterkt lag rundt seg. De har hatt 3 stk som kan angripe han, og han har blitt kontrollert saan at han selv ikke kunne gaa. Etter min mening har Cadel vert sterk, ogsaa naar du ser at han er den som maa lukke lukene som oppstaar mellom favorittene(sastre igaar, schlek, cobo, piepoli paa den ene etappen). Hvis han vinner er det utrolig fortjent, og jeg kommer til aa heie paa han paa tempoen til lOrdag. Har sagt dette før, og er helt enig! Det er bra at noen er enige(alle jeg kjenner heier paa csc...) Det er sykt hvis han klarer det ja. jeg bare liker ikke Evans.. men, unner han seier i denne tour-utgaven Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Noe spesielt som får deg til å misslike Evans? Syntes han virker som er en rimelig sympatisk fyr... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 begynte ikke å like evans noe mer etter de irritable episodene han hadde med media iallefall:P Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Han er en kjedelig rytter. Eksplosive typer er å foretrekke (eller ordentlig ekstreme typer som Lance). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) begynte ikke å like evans noe mer etter de irritable episodene han hadde med media iallefall:P Skjønner han jævlig godt jeg, må være utrolig irriterende når en idiot av en journalist skal begynne å ta deg på din skadde skulder... Han er en kjedelig rytter. Eksplosive typer er å foretrekke (eller ordentlig ekstreme typer som Lance). Hva mener du med kjedelig rytter? Endret 24. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Han har ikke noe taktskifte, tror det er det han mener. Mens Fränk og gutta plustelig støter med en kjapp frekvens, kommer Evans lumpende etter med lange, seige tråkk. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Noe spesielt som får deg til å misslike Evans? Syntes han virker som er en rimelig sympatisk fyr... Jeg aner ikke =/ Likte han før når han ikke var så stor favoritt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå