Varmo Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du har et godt poeng, prøver han seg i dag kan han selvfølgelig ta noen sekunder, men da kanskje han vil kjenne det enda mer på tempoen. Men som sagt er det minimale sjangser for at han i det hele tatt prøver seg i dag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Enig, tror Bjarne satser alt på sastre på Tempoen istende. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvis Frank, Andy eller Sastre prøver seg i dag, henger de andre seg på. Hvis de skal riste de andre av seg, må de kjøre ordentlig på opp stigningen, og jeg vet ikke om de har planer om å sløse bort såpass mye krefter.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 trur ikke csc skal sløse bort noen krefter i dag. Håper sastre eller schleck vinner.. Liker egentlig ikke Cadel Evans =/ Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Nei, egentlig enig. Han virker litt psyko. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 ja. det er noe med meg og de australske =/ og det er noe med de australske rytterne og stanging mens de sitter på sykkelen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Liker egentlig ikke Evans selv, den eneste grunnen til at jeg håper han vinner er de evindlige luksuslaget til CSC mot enslige Evans. Evans er en kjedelig rytter som kjører jevnt. Edit: Andy Schleck sine "saker" har blitt ransaket av Fransk politi. Doper! - neida Endret 24. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Var det ikke far-Schleck? Og han måtte kjøre etter tollbilen.. Mystisk. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kan godt være, fikk bare med meg Schleck, hehe. Har jeg ikke nevnt det så er han en Doper! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er 100% sikker på at det ikke finnes dop i CSC. Og angående Andy, kunne han likegodt vært i gult som i hvitt, siden han har kjørt for broren og Carlos hele touren. Som i går, han stoppet Valverde, Evans og alle andre hver gang de forsøkte å rykke fra "hovedfeltet". Makan til rytten han er, CSC har et fantastisk brødrepar å satse på når Carlos Sastre finner ut at han er for gammel. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg er 100% sikker på at det ikke finnes dop i CSC. Og angående Andy, kunne han likegodt vært i gult som i hvitt, siden han har kjørt for broren og Carlos hele touren. Som i går, han stoppet Valverde, Evans og alle andre hver gang de forsøkte å rykke fra "hovedfeltet". Makan til rytten han er, CSC har et fantastisk brødrepar å satse på når Carlos Sastre finner ut at han er for gammel. Han viste dårlige tegn i pyreneene (!). Men er enig, ingen på CSC er dopet, har bare artig å tulle med CSC fans Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg er 100% sikker på at det ikke finnes dop i CSC. Og angående Andy, kunne han likegodt vært i gult som i hvitt, siden han har kjørt for broren og Carlos hele touren. Som i går, han stoppet Valverde, Evans og alle andre hver gang de forsøkte å rykke fra "hovedfeltet". Makan til rytten han er, CSC har et fantastisk brødrepar å satse på når Carlos Sastre finner ut at han er for gammel. Han viste dårlige tegn i pyreneene (!). Men er enig, ingen på CSC er dopet, har bare artig å tulle med CSC fans Datt av på en etappe bare. Ikke så rart når du må være hjelperytter heller da... Endret 24. juli 2008 av The Game Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Og svakhetstegn er svakhetstegn (de fleste Flippet ut når Cadel E. viste bittelitt svakhetstegn). Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 håper tempoen går bra for Sastre og begge Schleck jeg! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Satser på CSC-dobbel med Sastre og Frank Schleck. BAre synd jeg ikke får sett mer av TdF i år, den forbanna jobben! :@ Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 "Da går jeg og driter" Intended? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Huff, huff. Pappa-schleck sin bil, konfiskert.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Og svakhetstegn er svakhetstegn (de fleste Flippet ut når Cadel E. viste bittelitt svakhetstegn). Oh my, Evans har ligget beskyttet bak andre ryttere, mens Andy har ligget i front å dratt opp tempo over fjell etter fjell. Ganske åpenbart at du faller litt av da. Ingen svakhetstegn spørr du meg, men heller en indikasjon på at han er rein. Tørr vedde mye på at Evans hadde falt av mye tidligere og oftere, om han hadde vært brukt i samme rolle Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 De må jo ha funnet noe, når bilen blir tatt med for "nærmere undersøkelser" etter 30 minutter med gjennomsøking av bilen. Er jo ikke et hus, men en stasjonsvogn.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det ble ikke funnet noe, står det. Så mye som CSC rytterne testes, kan du bare glemme doping, for da hadde de blitt avslørt for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå