Sir Game Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jupp. Ville ikke satsa på å gjøre det på alpe d'huez.De burde kjøre som faen (ikke nødvednigvis stikke) og knuse hovedfeltet opp col du glaibier, før de setter inn de første dødsstøttende på col croix. Denne etappen vinner Frank Schelck tror jeg, hvis CSC tørr å la ham støte. Tror dog at de spiller ut Sastre først også lar de Andy dra Frank lenge, før han stikker enten på Croix eller på Alpe d'huez. Mine tanker om morgendagen. Tror ikke på at noen brudd går inn i mårra. Hvis CSC kjører beinhardt i starten, er det dødfødt å gå tidlig. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skuffende av Frank og Carlos i dag. Andy gjør grovjobben og er likvel først i mål. Pussig at de ikke engang forsøker seg på Evans, som så sikkelig sliten ut noen km fra toppen. Utrolig dårlig når man har tre mann og ingen av de letter på ræva for å mørne ut konkurrentene. Virker jo som de har mye mer å kjøre med, alle mann egentlig. Stor fordel for Evans dette her. Må si meg enig, at CSC har så mange ryttere med, både i utbrudd og sammen med Frank Schleck, og så bare sitte og kjøre. Det er litt rart, men på en annen side så synes jeg jo det er bra, da Cadel Evans er min favoritt. Morgendagen kan blir spennende... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Må bare legge til at i dag gjorde nok hviledagen i forkant godt, noe som jo ikke blir tilfellet i mårra. Tvertimot! Tipper Evans har det godt i beina da... Forresten må jeg også si at undertegnede er heftig imponert over Andy Schelck. Herregud, fyren er 23 år og drar de andre kanonene opp fjell etter fjell uten å falle av (- 1 etappe i pyrineene). Håper han avgjør og vinner den hvite trøya i mårra. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jepp, brødrene Schleck er absolutt et radar-par for fremtiden. La oss håpe de holder seg langt vekke fra det tåpelige doping-sirkuset som Ricco og andre faller for... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Kort referat fra dagens etappe, inkludert utforkjøringen til Augustyn. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jepp, brødrene Schleck er absolutt et radar-par for fremtiden. La oss håpe de holder seg langt vekke fra det tåpelige doping-sirkuset som Ricco og andre faller for... Neppe noe problem, sålenge de kjører for CSC. De virker heller ikke som typene som doper seg, imotsettning til feks Ricco. fucking I'tais Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hoi, det blir spennende i morgen. Jeg vet om én som skal utnytte flexitiden til det ytterste for å komme tidlig hjem Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 for et tullete sted å ha målgang på i dag.. i sving og greier I morgen er en etappe jeg har sett fram til lenge. L'alpe-d'Huez er favoritt! Men, tviler på at det meste blir avgjort, da det skiller VELDIG få sekunder på teten. SPENNENDE Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Spennende å se på reaksjonene til favorittene når Kohl gikk, virket ikke som de følte seg truet av han i det hele tatt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 eller at de bare lar kohl gå, for å bruke masse krefter... er jo to stigninger igjen etter denne Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Har jo sett Kohl i fjellene. Han, og enda mer viktig, Fränk Schleck burde gå litt fra Evans og Menchov i dette fjellet og, så de har en liten luke inn til fjell nr.2. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 ja, de burde kjørt evans av hjul.. Nå er det mye velt føler jeg Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hehe, ja. Er jo litt ekstra underholdning da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Huff, skal på jobb kl 5, får ikke sett slutten Men håper og tror på Frank Schleck i dag! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 sånn er det når man ikke tar fri på de mest spennende etappene neida, er jo greit å ha et liv også. hehe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Arvesen drar som faen nå, rett og slett herlig. Visste ikke det fantes en TdF-tråd her, lol Det Kurt driver med nå er mye større enn det Hushovd gjør, spør du meg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Arvesen drar som faen nå, rett og slett herlig. Visste ikke det fantes en TdF-tråd her, lol Det Kurt driver med nå er mye større enn det Hushovd gjør, spør du meg. 105% enig. Ser på det Kurt gjør i touren som mye mer imponerende enn hva Hushovd får til... Endret 23. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 For øyeblikket er jeg bare bitter for at jeg skal ut å reise i morgen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Haha! Deilig å se Schleck gutta misfornøyde, detta tar Evans på Tempo'n! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det gjenstår ennå å se, Evans virker ikke 100% synter jeg. Sastre er da en habil temporytter eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå