Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Jupp. Ville ikke satsa på å gjøre det på alpe d'huez.De burde kjøre som faen (ikke nødvednigvis stikke) og knuse hovedfeltet opp col du glaibier, før de setter inn de første dødsstøttende på col croix. Denne etappen vinner Frank Schelck tror jeg, hvis CSC tørr å la ham støte. Tror dog at de spiller ut Sastre først også lar de Andy dra Frank lenge, før han stikker enten på Croix eller på Alpe d'huez. Mine tanker om morgendagen.

Tror ikke på at noen brudd går inn i mårra. Hvis CSC kjører beinhardt i starten, er det dødfødt å gå tidlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skuffende av Frank og Carlos i dag. Andy gjør grovjobben og er likvel først i mål. Pussig at de ikke engang forsøker seg på Evans, som så sikkelig sliten ut noen km fra toppen. Utrolig dårlig når man har tre mann og ingen av de letter på ræva for å mørne ut konkurrentene. Virker jo som de har mye mer å kjøre med, alle mann egentlig. Stor fordel for Evans dette her.

Må si meg enig, at CSC har så mange ryttere med, både i utbrudd og sammen med Frank Schleck, og så bare sitte og kjøre. Det er litt rart, men på en annen side så synes jeg jo det er bra, da Cadel Evans er min favoritt.

Morgendagen kan blir spennende...

Lenke til kommentar

Må bare legge til at i dag gjorde nok hviledagen i forkant godt, noe som jo ikke blir tilfellet i mårra. Tvertimot! Tipper Evans har det godt i beina da...

Forresten må jeg også si at undertegnede er heftig imponert over Andy Schelck. Herregud, fyren er 23 år og drar de andre kanonene opp fjell etter fjell uten å falle av (- 1 etappe i pyrineene). Håper han avgjør og vinner den hvite trøya i mårra.

Lenke til kommentar
Jepp, brødrene Schleck er absolutt et radar-par for fremtiden. La oss håpe de holder seg langt vekke fra det tåpelige doping-sirkuset som Ricco og andre faller for...

Neppe noe problem, sålenge de kjører for CSC. De virker heller ikke som typene som doper seg, imotsettning til feks Ricco. fucking I'tais

Lenke til kommentar

for et tullete sted å ha målgang på i dag.. i sving og greier :p

I morgen er en etappe jeg har sett fram til lenge.

L'alpe-d'Huez er favoritt!

Men, tviler på at det meste blir avgjort, da det skiller VELDIG få sekunder på teten.

SPENNENDE :D

Lenke til kommentar
Arvesen drar som faen nå, rett og slett herlig. Visste ikke det fantes en TdF-tråd her, lol :p

Det Kurt driver med nå er mye større enn det Hushovd gjør, spør du meg.

105% enig. Ser på det Kurt gjør i touren som mye mer imponerende enn hva Hushovd får til...

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...