Kalle_92 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Det viser i allefall da at juksemakerne blir tatt! Det er da bedre at det kommer en og annen dopingskandale i blant, selv om det er noe alle misliker, enn at jukserne slipper unna. Godt å se at dopingtestene virker, og at jukserne blir tatt! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Helt klart, antidopingarbeid har kommet langt og tar de fleste. Jeg mener sevfølgelig også at det er bra at dopere blir tatt, men det legger ikke skjul på at sporten har et fryktelig frynsete rykte. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Så sant, så sant. Jeg syns at dopingtester er en mangelvare i andre utholdenhetsidretter. Som Langrenn, Friidrett og sånt. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Der tar du feil, alle toppidrettsutøvere blir testet jevnlig. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Der tar du feil, alle toppidrettsutøvere blir testet jevnlig. Tja, det blir mye sjeldnere foretatt dopingtester i f.eks. langrenn... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Må nok skuffe deg, Nilsi_tl. Det er faktisk den idrettsgrenen hvor det blir foretatt flest. En liten oversikt her. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Var iallefall få i årets tour de ski som ble testet...ikke engang alltid vinnerne ble testet...hvor sant dette er kan jeg ikke bekrefte! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Det var den Norske oversikten. McEwen får ikke støtte fra laget sitt i årets tour. Det betyr at Thor har enda større sjans til å vinne den grønne poeng trøya. Hushuvd-rival forberedt på "Tour Ensomhet" Endret 27. juni 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hvem tar trøyene i årtes Tour da tror dere?? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg tror Thor har en veldig god sjangs på den grønne trøya, når det gjelder den gule holder jeg en knapp på Cadel Evans. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tipper Cadel Evans ender opp på andre plass...er liksom han! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hehe, ja det er kanskje litt ironisk, men jeg tror han vil klare det. Av og til kan det jo virke som om visse personer er dømt til og ende på andre plass, trist. Heia Cadel Lenke til kommentar
Mojjo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Cadel Evans og Menchov(Skal han delta?) er vel de to jeg håper at skal vinne årets Tour. Snakk om folk som ikke har marginene på sin side. To fremragende ryttere etter min mening, herlig å se dem trokke seg oppover fjellene på gode dager. Når det gjelder hvilket lag jeg heier er nok Lotto laget, har fått sansen for rytterne dems, pluss de stilige draktene dems, og at jeg tidlig ble forelska i måten Cadel Evans sykla på. Heia Lotto! Endret 27. juni 2008 av Herad Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 At Ricco tar den er ogsaa en mulighet, saa lenge han har restituert seg bra Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Litt off topic: Jeg gå utfra at di fleste her har iallefall LITT peil på sykling ol derfor vil jeg be dere ta en titt på min post "tour of Norway for kids" å svare på spmål som er stilt der....Det hade vært veldig hygglig. på forhånd Takk Mvh NCF Nasjonal kommissær Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Nå begynner jeg og glede meg vet jeg Blir å tippe resultatet før hver etappe som i fjor Fint om trådstarter kunne legge ut bilde med oversikt over alle etappene Endret 28. juni 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Nå er EM over, og da er TDF neste:P Får med meg 1uke her hjemme, så får jeg sniktitte litt når vi er på ferie. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jepp, 5 dager igjen no:D Bruno99 kan ikke du stå for å legge ut oversikt over di enkelte etappene som ifjor? Så blir det hefitg resultat tipping:P Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Vi kan også tippe på hvor mange som blir tatt for doping. Jeg er pessismistisk og tipper 3. Edit: Ved nærmere ettertanke er jeg kanskje egentlig en optimist ved å tippe 3? Endret 30. juni 2008 av okjatakk Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg håper at det ikke overskrider 1 dopingsak. Tror nok rytterene har blitt skremt over at så mange faktisk blir tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå