hfthomas Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som så velten til Oscar Pereiro Sio? Det at dere ikke trur Landis var dopet er bare å legge fra seg Tipper Contador har kost seg med litt sprøyter, han også... Tviler ikke nei nei, for tru kan du gjøre i kjærka Sant Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jeg kjenner ikke alle detaljene så jeg vet jo ikke om andre syklister snakker sant, jeg vet ikke om de så feil, så en fyr i Rabobank trøye og gikk ut fra at det var Rasmussen, godt mulig det var han, men at det kom frem akkurat i TdF, i det han nok hadde avgjort touren syntes jeg er misstenkelig. TdF ledelsen hadde nulltolleranse, det hadde allerede skjedd ett par skandaler så de fikk han ut av touren med en gang... Om det hadde skjedd på ett annet tidspunkt eller om han ikke ledet touren ville ført til samme følger vet jeg ikke. Men hvis det stemmer at Hushovd også har brutt reglene burde heller ikke han fått starte touren i fjor... Det som irriterte meg var at at det det ble en stor sak av det midt under touren, noe som ødela hele spenningen. Noen som vet hvorfor det blesset opp akkurat da? Er vel den vanlige unnskyldningen: "Jeg har Asma!", hehe. Merkelig nok har alle gode ryttere Asma og tilfeldigvis tar bittelitt for mye asma-medisin :!: Nå har veldig mange toppidrettsutøvere faktisk astma da... Kommer visst av at når man trener veldig hardt utvikler man astma, ikke spør hvorfor.. Endret 21. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Mye snakk om doping... Sjekk denne artikkelen da, noen som har lest den? Mads Kaggestad med på EPO test, 11 år siden! Endret 21. juli 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg kjenner ikke alle detaljene så jeg vet jo ikke om andre syklister snakker sant, jeg vet ikke om de så feil, så en fyr i Rabobank trøye og gikk ut fra at det var Rasmussen, godt mulig det var han, men at det kom frem akkurat i TdF, i det han nok hadde avgjort touren syntes jeg er misstenkelig. TdF ledelsen hadde nulltolleranse, det hadde allerede skjedd ett par skandaler så de fikk han ut av touren med en gang... Om det hadde skjedd på ett annet tidspunkt eller om han ikke ledet touren ville ført til samme følger vet jeg ikke. Men hvis det stemmer at Hushovd også har brutt reglene burde heller ikke han fått starte touren i fjor... Det som irriterte meg var at at det det ble en stor sak av det midt under touren, noe som ødela hele spenningen. Noen som vet hvorfor det blesset opp akkurat da? Er vel den vanlige unnskyldningen: "Jeg har Asma!", hehe. Merkelig nok har alle gode ryttere Asma og tilfeldigvis tar bittelitt for mye asma-medisin :!: Nå har veldig mange toppidrettsutøvere faktisk astma da... Kommer visst av at når man trener veldig hardt utvikler man astma, ikke spør hvorfor.. Jupp og spesielt hvis man trener i høyden (Pga okysgen mangel osv). Poenget mitt var vel egentlig at de fleste (ihvertfall med en gang de blir tatt) sier det er astma medisinen... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Si det du... Lurer på om Cunego gruppen holder unna CSC, hvis ikke må jeg si jeg har tro på Schleck Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hahahah, nå leste jeg sitatet fra signaturen din. :!: Vær klar over det, har hørt den før. Men jeg blir litt forvirret her jeg, hvem er det som har stukket nå? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Håper virkelig Cadel E. får sine søte hevn nå! Oi Oi! Det var stygt det med Augustyn! (blir tungt å komme opp den bakken!). :!: Endret 22. juli 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Neeei, jeg hadde Augustyn i TDF-laget mitt! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Stakkars kar, stivna helt.. Vill utførkjøring! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Må le av kommentaren til Kaggestad da Augustyn kjørte ut, "sykkelen ligger jo langt nede i juvet, den blir vel funnet av arkeloger" :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja stakkars fyr. "Men han fortjente det sikkert". Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hmm, si fra om noen finner klippet på nett... Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Må le av kommentaren til Kaggestad da Augustyn kjørte ut, "sykkelen ligger jo langt nede i juvet, den blir vel funnet av arkeloger" :!: haha, ja Hmm, si fra om noen finner klippet på nett... leter Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skuffende av Frank og Carlos i dag. Andy gjør grovjobben og er likvel først i mål. Pussig at de ikke engang forsøker seg på Evans, som så sikkelig sliten ut noen km fra toppen. Utrolig dårlig når man har tre mann og ingen av de letter på ræva for å mørne ut konkurrentene. Virker jo som de har mye mer å kjøre med, alle mann egentlig. Stor fordel for Evans dette her. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tenker CSC kjører som f i morgen. Flere som hørte Dag Otoo da de satte utfor fjellet i dag? Husker ikke hvilken syklist de snakket om, tror det var Kim Kirchen "Han kommer til å rævkjøre dem bakfra" tok noen sekunder før han skjønte hva han sa Lenke til kommentar
JUL Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skuffende av Frank og Carlos i dag. Andy gjør grovjobben og er likvel først i mål. Pussig at de ikke engang forsøker seg på Evans, som så sikkelig sliten ut noen km fra toppen. Utrolig dårlig når man har tre mann og ingen av de letter på ræva for å mørne ut konkurrentene. Virker jo som de har mye mer å kjøre med, alle mann egentlig. Stor fordel for Evans dette her. Enig skuffende av CSC det er jo de som må angripe, for deres ryttere er mye svakere på tempo enn de andre. Etappen i morgen ser jo mildt sagt helt syk ut Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Regner med de kjører på i morgen, men må innrøme at det ikke ser ut til at Cadel E. har utnytta hviledagen så godt som jeg hadde håpet Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Mye snakk om doping...Sjekk denne artikkelen da, noen som har lest den? Mads Kaggestad med på EPO test, 11 år siden! Det er en kjent sak at mange amatørutøvere innenfor mange forskjellige idretter testet EPO under kontrollerte forhold for noen år tilbake. Men dette er første gang jeg har sett noen av de snakke åpenlyst om hvordan det var. Ser virkelig fram til morgendagens ettappe og håper CSC kommer til å være skikkelig på offansiven allerede fra første eller andre stigning, noe de faktisk er nødt til. Sastre blir nok sendt avgårde først, også sitter de med Schleck i bakhånd. Spennende å se om Menchov kommer til å prøve seg på noe også. Endret 22. juli 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå