Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Husker ikke helt hva du skrev, men jeg kan fint inrømme at jeg hadde mine tvil på teorien min. Men det hadde vært typisk. Vi vet alle resten. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Stonemeister: Jupp, du var kjapt ute du også. Nesten litt sykt at man kan se, utifra prestasjoner, hvilke ryttere som er dopa. Tror piepoli er dopa også, jeg da. Tror nok ikke SD hadde trukket laget, hvis Ricco hadde gjort dette på egenhånd, så her er det nok flere ryttere som har spilt skittent. hehe... Syns det holder at doperne ødelegger TDF stemningen, så da trenger ikke dere å hjelpe til! haha, herregud hvor latterlig er du/dere? Skal vi sutre og grine over at jukserene blir tatt, eller gjør det beste ut av det? Patetisk å late som du er direkte trist og mega overrakset, for det tror jeg ikke noe på. Du kan umulig ha fulgt sykkel lenge, hvis du ikke skjønner at doping pr dags dato er endel av gamet. Synd, men sant. Triumferer og greier ? bahahaha. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Terpsra!! My guess today: Cavendish. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 DOP! Namnamnam, la oss feire! Hands in the air! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 haha, herregud hvor latterlig er du/dere? Skal vi sutre og grine over at jukserene blir tatt, eller gjør det beste ut av det? Patetisk å late som du er direkte trist og mega overrakset, for det tror jeg ikke noe på. Du kan umulig ha fulgt sykkel lenge, hvis du ikke skjønner at doping pr dags dato er endel av gamet. Synd, men sant. Triumferer og greier ? bahahaha. Haha, du har greier på sykling? du sykler kanskje på fritiden også da eller? Det er jo ikke gøy å se at unge doper seg. Selvfølgelig, det er jo latterlig at de doper seg, når sjansen for å slippe unna er lik null. Tror du Hushovd eller Arvesen synes det er morsomt? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hva har det med saken å gjøre at Thor eller Kurt ikke syns det er morro? Tipper Thpr kommenterer det med et oppgitt "Latterlig" med et lite smil jeg Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hva har det med saken å gjøre at Thor eller Kurt ikke syns det er morro? Tipper Thor kommenterer det med et oppgitt "Latterlig" med et lite smil jeg Joda, kanskje det, men de synes ikke det er morro. For det er ikke morro at noen doper seg. Men bra at de blir tatt. Og selvfølgelig, man kan le av sånne som Beltran, som doper seg, og tror han kan klare å slippe unna. Endret 18. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 DOP! Namnamnam, la oss feire! Hands in the air! Doping is the fun! La oss feire med boller og brus, til neste tour de france rytter blir tatt med kroppen full av rus. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg ler av Landis, men Lance har jeg respekt for... Jeg overhørte 2 eldre herrer prate om Lance en dag på et treningsenter. De mente man måtte være dopet for å vinne TDF... Ehh, hvorfor i helvette må man være det?! Er det slik når man er 17 år og, at man ikke kan vinne noe uten å dope seg. Noen er alltid best, noen må vinne, uten tvil, og jeg mener Lance var overlegen de andre på grunn av pågangsmot, evne til å tappe seg, og usedvanlig gode gener... Er ikke lenge til, hvem tror dere går? Cavendish? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Eller la oss være saklige? Idiotisk forsøk av Clement Cavendish? Han går ikke, men han vinner. Åh! Thor deler visdom! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har chavanel på laget mitt, men trodde ikke han skulle waste krefter på slik. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Helvete, Cavendish begynner å irritere meg. Dritt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Overlegen igjen.... På tide at noen stopper kjeften hans Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Cavendish er rå! Jeg bøyer meg i støvet... Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Cavendish klarer ikke alpene og derfor klarer han ikke den grønne trøya. Har forsatt troa på Thor, når det gjelder den trøya. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kanskje, kanskje. Men eneste håpet Thor har er at ingen av de sterkeste konkurrentene fullfører. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Haha, du har greier på sykling? du sykler kanskje på fritiden også da eller?Det er jo ikke gøy å se at unge doper seg. Selvfølgelig, det er jo latterlig at de doper seg, når sjansen for å slippe unna er lik null. Tror du Hushovd eller Arvesen synes det er morsomt? Ifølge nicket ditt, virker du ikke som gamle karen, men det til side, da det ikke har spesielt mye å si i denne sammenheng. - Klart du skjønner like mye som velreflekterte gamle menn i sine gode førti år, som du selv gir uttrykk for. Klart det er trist for sporten og klart det dumt for utøveren som gjør det, men hvorfor gjør de det, da? Når det gang på gang viser seg å være det dummeste du kan gjøre! Det finnes nå mange teorier og utsagn, men det er vel enkelt og greit fordi man ønsker å bli bedre. Sterkere, raskere og vinne mer. Man får stadig mer og mer avanserte metoder for å luke ut "dophuene", slik at det uansett vil koke ned til de som virkelig er rene. Hadde dopingkontrollene vært på samme nivå som for tyve år siden, ville man ikke kunne sporet opp EPO og alt annet småkrams. Klart det virker "mye" når utøver etter utøver blir tatt, en etter en, men det positive i det er at folk faktisk vinner på det i lengden. Sykkelsporten blir renere og renere. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Kan det bli som det var i 2006 og 2007? Her er en liste som viser hvem som måtte bryte pga doping i 2006/2007/2008 2008: Manuel Beltrán - dopa Moisés Dueñas - dopa Riccardo Riccò - dopa Leonardo Piepoli - dopa Saunier Duval-Scott - trekker seg pga doping 2007: Alexander Vinokourov - dopa Andrey Kashechkin -dopa Astana - trekker seg pga doping Cristian Moreni -dopa Cofidis- trekker seg pga doping Michael Rasmussen - bryter regler om meldeplikt 2006: Ivan Basso - Puerto doping sak Jan Ullrich - Puerto doping sak Oscar Sevilla - Puerto doping sak Francisco Mancebo - Puerto doping sak Joseba Beloki - Puerto doping sak Allan Davis - Puerto doping sak Jörg Jaksche - Puerto doping sak Isidro Nozal - Puerto doping sak Floyd Landis- dopa EDIT: Contador fjernet. Endret 18. juli 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Vær så snill og fjerne Alberto Contador fra den listen! Endret 18. juli 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Contador har vel aldri blitt tatt? Eneste beviset de hadde var vel at det sto A.C. på listen til gynekologen, Dr. Fuente ? Endret 18. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå