Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg måtte le litt når jeg leste om bl.a. Piepoli og tenker tilbake på alle utsagn før touren startet om at sykkelsporten er mye renere nå. Det virker på meg som det ikke har så mye å si for sykkelsporten og TdF om noen doper seg - interessen er jo like stor som før.

Lenke til kommentar
Stonemeister: Jupp, du var kjapt ute du også. Nesten litt sykt at man kan se, utifra prestasjoner, hvilke ryttere som er dopa. Tror piepoli er dopa også, jeg da. Tror nok ikke SD hadde trukket laget, hvis Ricco hadde gjort dette på egenhånd, så her er det nok flere ryttere som har spilt skittent.

hehe...

Lenke til kommentar
Ja, at wada har kjempeprosjekt på gang! De har egentlig det som skal til for å avsløre Mircera, men sier at de ikke har det, og at det er fritt frem og bruke det. Så buster de alle som jukser!

Yeah, right.

Deja Vù!

Hehe, man skal ikek være så stor i kjeften... Men nå var det ikke Mircera som var saken her, men CERA, som er noe annet (?)

Dere snakker jo om dette som om det er morsomt at noen blir tatt. Triumferer og greier. Latterlig.

Er da seriøst ikke morsomt at noen bruker doping!

Jo, morro å se at jukserne får smekk på pung... Hadde man ikke tatt de hadde neste års Tour vært preget enda mer av doping...

Lenke til kommentar
Ja, at wada har kjempeprosjekt på gang! De har egentlig det som skal til for å avsløre Mircera, men sier at de ikke har det, og at det er fritt frem og bruke det. Så buster de alle som jukser!

Yeah, right.

Deja Vù!

Hehe, man skal ikek være så stor i kjeften... Men nå var det ikke Mircera som var saken her, men CERA, som er noe annet (?)

Dere snakker jo om dette som om det er morsomt at noen blir tatt. Triumferer og greier. Latterlig.

Jo, morro å se at jukserne får smekk på pung... Hadde man ikke tatt de hadde neste års Tour vært preget enda mer av doping...

Jo, det er jo bra, men ikke direkte morsomt.

Lenke til kommentar

Vi jubler ikke.

Jeg prøvde å lage et poeng av at teorien min stemte. Ikke å være stor i kjeften.

Hva enn de kaller det, det er samme greia.

Lenke til kommentar

Yeah, right.

Deja Vù!

Jo, det er jo bra, men ikke direkte morsomt.

Jeg ler...

Lenke til kommentar
Stonemeister: Jupp, du var kjapt ute du også. Nesten litt sykt at man kan se, utifra prestasjoner, hvilke ryttere som er dopa. Tror piepoli er dopa også, jeg da. Tror nok ikke SD hadde trukket laget, hvis Ricco hadde gjort dette på egenhånd, så her er det nok flere ryttere som har spilt skittent.

hehe...

Syns det holder at doperne ødelegger TDF stemningen, så da trenger ikke dere å hjelpe til!

Lenke til kommentar

Og pliiiis! Fjern noe av quotation! Ingen har interesse av å lese det samme 20 ganger.

Ballus: Din teori om at WADA bare "lurte oss" kom jo ut ifra noe jeg sa, og du mente at så smarte er de ikke. "Yeah right" betyr vel at du ikke trodde på din egen fortelling ;)

Jeg utviklet meg en egen teori, som jeg ikke trodde stemte. MEN jeg tenkte tanken!

:ermm:

Lenke til kommentar
Dumme som de er...men husk at det også kan være lureri...

Yeah, right.

Eeh, du indikerer jo at jeg snakker tull, og at det umulig kan være lureri...

Hehe, joda du tenkte tanken, jeg håpet bare ikek vi fikk rett. Men der ser dere, de er ikek dumme ;)

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...