Bruker-93156 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ja, en fordel Thor har er at han kan spare seg så mye som mulig til slutten. Blir frisk, ta det rolig, for å så vinne siste etappe. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er 100% sikker på at Ricco er dopet... Jeg sa jeg viste det, og dere som kritiserrte meg fikk vel svar på tiltale i dag? Haha! Ja, Riccó er en idiot. Men man kan aldri si noe sånn, inntil det motsatte er bevist. Nå er det jo bevist, så da er jo det greit da... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vil bare legge til at det ikke er så veldig morsomt at noen blir dopingtatt... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vil bare legge til at det ikke er så veldig morsomt at noen blir dopingtatt... Morsomt å se hvor forbanna idiot det går ann og bli. Var mest oppgitt før, men nå er det faktisk litt morsomt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det var flere, inkludert meg selv, som skrev at vi trodde Ricco var dopa, før deg. Men nei, de fikk ikke svar på tiltale. Selv om indisiene var sterke, så kan man ikke dømme noen på forhånd. Ikke en gang når man er sikker? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Vil bare legge til at det ikke er så veldig morsomt at noen blir dopingtatt... Det er på ingen måte morsomt nei, de ødelegger for så mange. Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Hvorfor er jeg ikke overrasket? Folk som sykler nesten for godt til å være sant... gjør som regel det Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fanken, har surfet litt på nett etter han som døde på vei ned det monsterfjellet som deles opp i 4 etapper i Tour de France. Det var vel i ca. 1969, rundt der at 'han' hadde tatt noen piller og whiskey, samtidig som det var oppmot 40 grader på fjellet. En journalist var oppe i ansiktet på rytteren og da han kom ned sa han til avisene at han var død. Snart død. Det sies at ansiktet til han rytteren jjeg snakker om var helt forjævlig. Noen som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Synd med Hushovd, han er ofte syk altså. Hvorfor CSC fortsatt kjører for Sastre år etter år forstår jeg ikke. Får inderlig håpe at han blir hjelperytter til Frank resten av touren. Enormt med Arvesen! Ekstra spennende at touren er så åpen i år, heier litt på Cadel Evans. Hvor mange av hjelperytterne til Lance er ikke tatt i doping? Er jo snart ingen igjen. Roberto Heras Manuel Beltran Floyd Landis Tyler Hamilton Fanken, har surfet litt på nett etter han som døde på vei ned det monsterfjellet som deles opp i 4 etapper i Tour de France. Det var vel i ca. 1969, rundt der at 'han' hadde tatt noen piller og whiskey, samtidig som det var oppmot 40 grader på fjellet. En journalist var oppe i ansiktet på rytteren og da han kom ned sa han til avisene at han var død. Snart død. Det sies at ansiktet til han rytteren jjeg snakker om var helt forjævlig. Noen som vet hva jeg snakker om? Tom Simpson heter han. Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Tom Simpson var det. Ingen som har det bildet journalisten tok av ansiktet hans like før han døde? har lyst til å se, er klar over at det kan være skremmende. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvor mange av hjelperytterne til Lance er ikke tatt i doping? Er jo snart ingen igjen. Roberto Heras Manuel Beltran Floyd Landis Tyler Hamilton Var det ikke legen eller treneren til LA som var innblandet i dopingsaker? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Tom Simpson dør 2 videoer fra Youtube. Her dør Tom Simpson, på vei opp til det velkjente fjellet, Mount Ventoux. Klar over at bildet er lite, men du kan se at det er Tom Simpson som ligger der. Trist Historie. Endret 18. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 send ricco i fengsel! han har jukset seg til pengepremie Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) send ricco i fengsel!han har jukset seg til pengepremie Er enig i at han må i fengsel. Men pengepremiene får han ikke uansett. Hvis jeg ikke tar helt feil, så får han ikke pengene. Ville være latterlig om han fikk pengene! En tullebukk er han iallefall! Var bra å se/høre på alle journalistene som bua på Riccó når han ble ført ut i bilen! Drittsekk Endret 18. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2008 send ricco i fengsel!han har jukset seg til pengepremie Er enig i at han må i fengsel. Men pengepremiene får han ikke uansett. Hvis jeg ikke tar helt feil, så får han ikke pengene. Ville være latterlig om han fikk pengene! En tullebukk er han iallefall! Var bra å se/høre på alle journalistene som bua på Riccó når han ble ført ut i bilen! Drittsekk Nei, han får ikke pengene heller.. men, det er fengselstraff for å jukse seg til pengepremie.. Det skulle vært 2 år rett i fengsel ved å dope seg! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fine bilder av seieren til Arvesen. Må si jeg synes litt synd på Barloworld. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Haha, morsomt når Dag Otto mistet nøkkelen :!: Endret 18. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Heh ja. Politiet kommer og greier. :!: Har ikke de noen razziaer å utføre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå