Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blææ, Cavendish vant igjen :thumbdown:

Thor og de andre har desverre lite å svare med når Columbia sitt optrekk sitter og Cavendish får opp toppfarten, personlig skulle jeg likt å sett hvordan Boonen kunne klart å hamle opp med engelskmannen, men tror nok også han hadde blitt et nummer eller to for liten når alt klaffer for Mark Cavendish.

Lenke til kommentar

Jøpp jøpp, den beste spurteren vant.

Faen hvor ofte er Thor Hushovd er syk under tourene? Litt hypokondertakter å kjøre på pencilin 24/7, noe som igjen gjør terskelen for å bli syk siden enda lavere, noe han åpenbart straffes for nå. I tidligere år burde han heller ha brutt Touren i stede for å kjøre på med medisin.

OF fikk enda flere poeng på den grønne i dag og med mindre han ikke avstår i fjellene, så tror jeg Hushovd er ute av kampen om den grønne. pr. dags dato tror jeg ikke på noen etappeseire, når Cavendish og co kjører så hardt.

Lenke til kommentar
OF fikk enda flere poeng på den grønne i dag og med mindre han ikke avstår i fjellene, så tror jeg Hushovd er ute av kampen om den grønne. pr. dags dato tror jeg ikke på noen etappeseire, når Cavendish og co kjører så hardt.

Tror nok Thor skal slite mer i Alpene osv. en Freire, selv om spanjolen har en dårlig fullføringsprosent er han en jevnt over mye vassere klatrer en Hushovd. Cavendish derimot tviler jeg på om klarer å fullføre, han vill nok gjøre sitt for ettappeseiere de neste flate etappene og bryte i det rytterne skal begynne å klatre oppover i alpene, målet hans har hele tiden vært ettappeseiere og ikke grønn trøye. Man så også i går i den ene stigningen at med en gang feltet setter opp farten har ikke Cavendish nubbsjangs til å henge med oppover.

Lenke til kommentar

Du har et poeng og som jeg nevnte har han brutt flere ganger, finner ikke noe tall så vet ikke om han har fullført Touren, men mener Kaggestad sa det her om dagen uten at jeg tør påstå det med 100% sikkerhet. Men jeg har en teori om at hvis OF er med i kampen om den grønne trøya vil han holde helt til Paris i år, så får vi vente å se.

Lenke til kommentar

Thor Hushovd sier jo nå at han har gitt opp den grønne trøya. Det spekuleres også i at Freire kommer høyst sannsynlig til å bryte når vi kommer til fjellene.

Hvorfor i all verden gidder Thor å gi opp da!?! Han er jo bare 2poeng bak Kirchen

Lenke til kommentar
Freire kommer vel ikke til å bryte.. Du så jo hvordan han klatra i pyrineene? Uansett er jeg veldig skuffet over Ricco, og at han ødelegger for hele Saunier Duval.

Kan ikke akkurat si jeg er helt overbevist om at resten av Saunier Duval hadde helt rent mel i posen de heller akkurat.

Lenke til kommentar

nå er ihvertfall ett lag med dårlige dopingrutiner ute av touren, så sjangsene for mer doping er mindre.. men, ikke utslettet

EDIT:

Er så bra at journalistene buer på Ricco!

Han er ikke lenger ønsket i sykkelkonkurranse noen gang i framtiden spør du meg.

og endelig ble han tatt.

Endret av spax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...