bruno99 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Blææ, Cavendish vant igjen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Cavendish er irriterende rask! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Blææ, Cavendish vant igjen Thor og de andre har desverre lite å svare med når Columbia sitt optrekk sitter og Cavendish får opp toppfarten, personlig skulle jeg likt å sett hvordan Boonen kunne klart å hamle opp med engelskmannen, men tror nok også han hadde blitt et nummer eller to for liten når alt klaffer for Mark Cavendish. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jøpp jøpp, den beste spurteren vant. Faen hvor ofte er Thor Hushovd er syk under tourene? Litt hypokondertakter å kjøre på pencilin 24/7, noe som igjen gjør terskelen for å bli syk siden enda lavere, noe han åpenbart straffes for nå. I tidligere år burde han heller ha brutt Touren i stede for å kjøre på med medisin. OF fikk enda flere poeng på den grønne i dag og med mindre han ikke avstår i fjellene, så tror jeg Hushovd er ute av kampen om den grønne. pr. dags dato tror jeg ikke på noen etappeseire, når Cavendish og co kjører så hardt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 OF fikk enda flere poeng på den grønne i dag og med mindre han ikke avstår i fjellene, så tror jeg Hushovd er ute av kampen om den grønne. pr. dags dato tror jeg ikke på noen etappeseire, når Cavendish og co kjører så hardt. Tror nok Thor skal slite mer i Alpene osv. en Freire, selv om spanjolen har en dårlig fullføringsprosent er han en jevnt over mye vassere klatrer en Hushovd. Cavendish derimot tviler jeg på om klarer å fullføre, han vill nok gjøre sitt for ettappeseiere de neste flate etappene og bryte i det rytterne skal begynne å klatre oppover i alpene, målet hans har hele tiden vært ettappeseiere og ikke grønn trøye. Man så også i går i den ene stigningen at med en gang feltet setter opp farten har ikke Cavendish nubbsjangs til å henge med oppover. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det ikke OF som alltid bryter touren da? Han er jo en habil klatrer kontra Thor, men jeg tror hans stayer vilje er dårligere enn Thor sin, som jo alltid fullfører uansett hvordan helsa er. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du har et poeng og som jeg nevnte har han brutt flere ganger, finner ikke noe tall så vet ikke om han har fullført Touren, men mener Kaggestad sa det her om dagen uten at jeg tør påstå det med 100% sikkerhet. Men jeg har en teori om at hvis OF er med i kampen om den grønne trøya vil han holde helt til Paris i år, så får vi vente å se. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Fullført en av fem ganger tror jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Tipper han vil gjøre alt han kan for å fullføre nå. Har nok ikke hatt ork de andre gangene, men nå som han sitter med trøya tipper jeg han tar det greit, satt jo veldig lenge med i hovedfeltet i Pyreneene Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Thor Hushovd sier jo nå at han har gitt opp den grønne trøya. Det spekuleres også i at Freire kommer høyst sannsynlig til å bryte når vi kommer til fjellene. Hvorfor i all verden gidder Thor å gi opp da!?! Han er jo bare 2poeng bak Kirchen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Freire kommer vel ikke til å bryte.. Du så jo hvordan han klatra i pyrineene? Uansett er jeg veldig skuffet over Ricco, og at han ødelegger for hele Saunier Duval. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Freire kommer vel ikke til å bryte.. Du så jo hvordan han klatra i pyrineene? Uansett er jeg veldig skuffet over Ricco, og at han ødelegger for hele Saunier Duval. Kan ikke akkurat si jeg er helt overbevist om at resten av Saunier Duval hadde helt rent mel i posen de heller akkurat. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg velger hvertfall å ikke dømme noen før de er tatt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg velger hvertfall å ikke dømme noen før de er tatt. Selvfølgelig, men har vanskelig for å tro at vi ikke får enda flere skandaler i Touren i år, eller at det var flere på SD laget som var dopa.. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) nå er ihvertfall ett lag med dårlige dopingrutiner ute av touren, så sjangsene for mer doping er mindre.. men, ikke utslettet EDIT: Er så bra at journalistene buer på Ricco! Han er ikke lenger ønsket i sykkelkonkurranse noen gang i framtiden spør du meg. og endelig ble han tatt. Endret 17. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Fullført en av fem ganger tror jeg.Tror Oscar Freire har blitt en del skadet før og under touren også. I fjellene er han vel sammen med Zabel den beste klatreren av spurtkanonene. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det stemmer nok at han har skada seg endel, ja. Blir nok ikke trøye på Thor i år, men kommer han på podiet, så er det også en kjempe prestasjon. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det Thor må satse på nå, er jo å bli frisk, og selvfølgelig komme seg gjennom alpene. Så håper jeg at han vinner på Champs Elyseès! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er 100% sikker på at Ricco er dopet... Jeg sa jeg viste det, og dere som kritiserrte meg fikk vel svar på tiltale i dag? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Det var flere, inkludert meg selv, som skrev at vi trodde Ricco var dopa, før deg. Men nei, de fikk ikke svar på tiltale. Selv om indisiene var sterke, så kan man ikke dømme noen på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå