Kalle_92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 12 Etappe 17 juli 08 Lavelanet > Narbonne 168.5 km 1) Mark Cavendish 2) Kim Kirchen 3) Thor Hushovd Måtte Freire falle og brekke nakken *spøk* Haha, Ja... Jeg tror ikke Kirchen kommer blant de 5 beste. Jeg tipper at han kommer til å fungere som opptrekker for Cavendish, men da heller ikke den siste opptrekkeren. Ciolek er jo det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Riccardo Ricco tatt for doping Oh, lord! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Riccardo Ricco tatt for doping Oh, lord! Oi oi oi! Idiot! Det talentet, så doper han seg.... Drittsekk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Riccardo Ricco tatt for doping Oh, lord! Greeeeeeat! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 HAHAHAHHAHAHAH, i told you so! The Game ser alt! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Du kan aldri være sikker, men ja, han er tatt for doping. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Riccardo Ricco tatt for doping Oh, lord! Hvilken forbanna idiot, måtte alle bli utestengt fra alt som har med idrett å gjøre på livstid, nå er jeg dritt lei. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Fader jeg visste det var noe med han sånn som han bare kjørte på som en gærning her om dagen. Det som slår meg litt er hvor dumme de som doper seg faktisk er? De må jo vite at det kommer til å bli tatt når de bruker f.eks EPO? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Faen som sporten blir ødelagt av alt det tullet der! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 (endret) FY FAEN! Det kan ikke være sant, hva i H..... tjener han på å dope seg nå? En ting er at ukjente tullebukker doper seg, men Riccardo Ricco? Endret 17. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg lurer på hvor dum det går ann å bli, hvor stor er sjangsen for at du blir tatt når du bruker EPO, herregud. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 HAHAHAHHAHAHAH, i told you so! The Game ser alt! Hva var det vi sa... Ricci er en idiot i særklasse, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Saunier Duval trekker laget fra touren. Ugler i mosen? Hvis Ricco er tatt forundrer det meg ikke om de to andre som vant og kom på andre også blir avslørt om noen dager, men reiser før de blir tatt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nei og nei, dette her trenger ikke Tour de France... At det går an å være så jævlig dum. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Står på dagbladet.no at han ha blitt tatt. Ricco altså Steike at det går ann.. En så lovende syklist greier å rote til alt.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg er faktisk fristet til å tro at Saunier Duval har noe med dette å gjøre. Kan ikke tro at ville gjort noe slikt uten "påvirkning" Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er det faen med mulig!?!?! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Stonemeister: Jupp, du var kjapt ute du også. Nesten litt sykt at man kan se, utifra prestasjoner, hvilke ryttere som er dopa. Tror piepoli er dopa også, jeg da. Tror nok ikke SD hadde trukket laget, hvis Ricco hadde gjort dette på egenhånd, så her er det nok flere ryttere som har spilt skittent. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Saunier Duval gjør ikke spekulasjonene rundt laget noe mindre ved å trekke det. De vil nok bare komme seg bort fra stedet så fort som mulig så de unngår folkemassene. Cobo og Piepoli next. Good riddance, sier jeg bare. Dagbladet sier at Ricco ble tatt for Mircera. Noen som kan bekrefte det? I såfall er jo det kjempegode nyheter. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Saunier Duval gjør ikke spekulasjonene rundt laget noe mindre ved å trekke det. De vil nok bare komme seg bort fra stedet så fort som mulig så de unngår folkemassene. Cobo og Piepoli next. Good riddance, sier jeg bare. Dagbladet sier at Ricco ble tatt for Mircera. Noen som kan bekrefte det? I såfall er jo det kjempegode nyheter. Ja, sa det på tv2 også, det er jo et lyspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå