Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Sastre virket klok og sterk før hviledagen, skal bli spennende å se hva han gjør, tipper han angriper i alpene.

Jeg har ikke troen på Sastre, selv om stakkaren hadde fortjent det. Han klarer bare ikke steget opp. Dessuten tror jeg CSC-Saxo Bank vil satse på Frank Schleck. Men det kan jo være at Sastre endelig klarer det.

Blir spennende med L'Alpe d'Huez, og Alpene!

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er 100% sikker på at Ricco er dopet...

Har du noe inside info eller?

Hvorfor er noen av saunier duval rytterne dopet?

Synes heller at det er mer merkverdig at jens voigt kjører ifra cunego og valverde opp fjellene, bare for å ta et eksempel, men det betyr ikke at jeg tror han er dopet!

Ellers så gratulerer jeg Kurt med seieren, den var vel fortjent!

Edit: The game: ser faktisk ut som om det er kirchen i front på avataren min.

Btw, savner å se T-mobile's farger i feltet

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Utrolig flott å se at sliteren Arvesen fikk sin seier i dag. Tok som vanlig ansvar hele veien og gjorde alt selv til slutt. Men bommet han på hvor mål-linjen var eller hvor de andre var? Han slapp opp litt vel tidlig synes jeg.

Ha en fin dag. :)

Ja, Kanskje det.... Det kunne kostet ham seieren.... Men han vant 100% fortjent! Han gjorde all jobben. Elmiger ville ikke være med å dra. Så Kurt-Asle måtte gjøre mesteparten av jobben selv. Fantastisk å se at Arvesen endelig får sin etterlengtede og fortjente Tour de France seiere! En stor dag for alle nordmenn, og selvfølgelig Kurt-Asle Arvesen!

Lenke til kommentar
Vanvittig gøy med seier til Arvesen!

BTW, finnes det en tråd for Pro Cycling manager her inne? Link?

Laget en tråd for noen måneder siden!

Tips til Pro Cycling Manager

Litt OT, men skulle nesten flyttet pcm tråden til sykkel delen akkurat som fotball manager tråden er i fotball delen siden de fleste som spiller pcm nok er mer interessert i sykling enn i spill generelt...

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Kom det noen forklaring på Cedel Evans raseriutbrudd etter rittet fredag?

Så nesten ut som om han hadde litt overskudd av hormoner der.

Var det også naturlig at 2 av rytterne på Barloworld forlot rittet med skader samme dagen som politiets søkelys ble rettet mot de?

Lenke til kommentar
Kom det noen forklaring på Cedel Evans raseriutbrudd etter rittet fredag?

Så nesten ut som om han hadde litt overskudd av hormoner der.

Vondt i skulderen som journalistene konstant tok på kanskje? Han prøvde å vifte bort mikrofonen som nærmest ble slått i den skadde skulderen, men en eller annen idiot klarte tydeligvis ikke å ta hintet.

Lenke til kommentar

Kurt Asle Arvesen får det til når han vil han... Seieren hans i går var større enn noen andre seiere til Thor, bortsett fra på champs ellyseès

Var det også naturlig at 2 av rytterne på Barloworld forlot rittet med skader samme dagen som politiets søkelys ble rettet mot de?

Jeg stussa litt på det der i går jeg også!

Lenke til kommentar

Litt mistenkelig er det, men la oss håpe det bare er tilfeldigheter, regner med at begge kommer til å bli testet og gransket grundig.

Lenke til kommentar
Nei, heier på Thor, men tror OF vinner.

Okei, da er det greit. Enig i at Oscar virker sterk ut. Han har 21 poeng på Thor. Det skal bli vanskelig å ta igjen. Men håper Thor klarer det! Jeg tror faktisk at Thor vinner idag. Avslutningen er mye nedover idag, og Thor er stor og sterk. Oksen fra Grimstad vinner idag, med mindre et brudd går inn. ;)

My nedover i slutten på løypa. Det er kanskje i Thor's favør.

post-132677-1216291132_thumb.jpg

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...