Blax Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hahaha! Dette var KONGE ! åååhh, så digg.. SÅ meget fortjent! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hylt og brølte "kom igjen Kurt, for faen, DRA TELL" så høyt at hele nabolaget her må ha hørt det. Hoppa rundt i glede når han strak armene i været. Faen meg høy puls enda Kurt Asle er jo også en sinnsykt bra fyr og han fortjener dette mest av alle. I tillegg er han på godlaget CSC Flott type, ganske enkelt! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Spennende og åpen etappe i dag der mye kan skje, hva tror dere om Kurt Asles sjangser? Jeg tror han kan hevde seg i dag hvis Bjarne Riis gir han lov til å kjøre for egene sjangser. Hvilken forhåndsspådom fra min side:) Fantastisk moro at det endelig lyktes for Kurt i Touren, dette unner jeg han. Håper han får sjangsen til å gå i brudd flere ganger mot slutten av Touren. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Litt synd at det blir satt i skyggen av dopingsaken... Lenke til kommentar
Badering Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jadda, Kurt! Fantastiske greier! Var jo på milimeteren, men det gikk! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Gratulerer til Kurt og Thor! To ellers meget sympatiske idrettsutøvere som ikke jåler seg til. Endret 16. juli 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Herregud, når jeg så det målfotoet... Syykt nærme! Arvesen var den eneste rettferdige vinneren i dag. Jeg unner han den seieren så det holder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Herregud, når jeg så det målfotoet... Syykt nærme! Post det her hvis du finner det. Bra at Thor fikk noen poeng foran de andre også. edit: Fant bildet selv Endret 16. juli 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 En måtte gå først og når Kurt gikk trodde jeg han ofret seg og at Ballan skulle ta han. Jævlig deilig at det ikke var en av feigingene som nektet å dra et sekund for å holde unna som vant Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Litt synd at det blir satt i skyggen av dopingsaken... Neh, det har vi glemt nå Tar gjerne en Hushovd seier eller to på de to neste etappene, samt råkjøring fra CSC og Franky i fjellene om noen dager - da er Touren komplett da! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Gratulerer Kurt Asle. En fatastisk etappe! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Får Thor den grønne trøya til slutt, så har TdF 08 overgått all forventning. Kommer nok flere dopingsavsløringer, men så lenge det ikke er nordmenn innblandet er jeg bare glad til. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Kommer nok flere dopingsavsløringer, men så lenge det ikke er nordmenn innblandet er jeg bare glad til. Tror ikke du skal bekymre deg for det, mitt inntrykk er at de nok er blant de "reneste" i feltet. Slik som de pratet om under dagens sending er det en skam å bli tatt for det i Norge osv. mens i Spania o.l blir det sett på som uflaks. Rimelig forskjellig kultur blant utøvere fra forskjellige land. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Ja, blir ekstremt overrasket (og ikke minst skuffet) hvis en norsk syklist doper seg. Edit: Ser dagbladet har "Her vinner Kurt Asle med fem centimeter" som overskrift. Ser mer ut som 1 cm spør du meg... Endret 16. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Noe av det råeste jeg har sett av idrett på TV. Fantastisk! Gratulerer! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Woohoo! Herlig! Det var 1.5 cm. Endret 16. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hvem tror dere vinner Touren? Skulle nesten mekka en poll (?) på det, syntes jeg. Cadel Evans og Frank Schleck er vel de to kanonene som det er mest sannsynlig at vinner hele dullamitten nå, men det er absolutt andre med. Hvem er deres favoritter? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Helt fantastisk etappe idag! Utrolig spennende de siste 5 km! Kurt-Asle fortjente dette mer enn alle andre idag! Gratulasjoner til den flotte idrettsutøveren Kurt-Asle er! Hvem tror dere vinner Touren? Skulle nesten mekka en poll (?) på det, syntes jeg. Cadel Evans og Frank Schleck er vel de to kanonene som det er mest sannsynlig at vinner hele dullamitten nå, men det er absolutt andre med. Hvem er deres favoritter? Jeg tror Frank Schleck går forbi i alpene, men jeg tror Cadel klarer å begrense tidstapet, og vinner touren. Men da på grunn av tempoetappen. Det er mitt forslag Men det kan godt komme en overaskelse også... It ain't over 'til it's over .... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Sastre virket klok og sterk før hviledagen, skal bli spennende å se hva han gjør, tipper han angriper i alpene. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Utrolig bra kjørt av Kurt-Asle i dag! Virkelig velfortjent seier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå