Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Pantera:

Helt uenig med deg i at Sastre lett hadde kjørt inn bruddet i går. Det stemmer at han lot være å bidra etterhvert, fordi han ikke ville ha Evans på hjul opp til Frank. Men det var jo Sastre som forsøkte å stikke først, men klarte det ikke. Han sleit også med å tette luker, så han hadde nok ikke kjørestyrke til å vinne denne etappen.

Ellers så er jeg overbevist om at enkelte i Saunier Duval er dopa. Ricco har jeg mine tvil om..

Edit: Husk nå på at CSC er et mye bedre lag enn Evan's Silence-Lotto og med den kjørestyrken rundt, så skulle det ikke forundre meg om Frank, Andy og Carlos kan playe Evans sikkelig i Alpene. Jeg tror på frankyboy, som jo ikke er ubrukelig på tempo heller.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, Saunier Duval virker veldig suspekte. 3 ryttere på topp 2-plasseringer på to dager. De har gode klatrere, men Ricco var nesten litt for god den etappen han vant. Virket ikke sliten engang, og parkerte resten av feltet.

Mistanken er der, men jeg håper så inderlig at Touren skal være så ren som mulig. Om vinneren er involvert i noe dopingrelatert (og da velger jeg å bort i fra alle anklagene mot Armstrong) nå for tredje året på rad blir det litt for mye. Er grenser for hvor mye sykkelsporten tåler av skandaler.

Lenke til kommentar

Ricco var vel blant dem som hadde unaturlig høye blodverdier i tester som ble tatt før Touren ? Selv om han visstnok skal ha høye blodverdier, så har jeg mine tvil. Lot merke til akkuratt det samme som deg Stonemeister, han virka litt for opplagt på etappen han vant. Parkerte mange på veien gitt. Også dagen derpå, så sitter han LETT med Sastre, Evans DM mfl opp 10% kategoristigninger...

Lenke til kommentar

Når han var ferdig med det monsterrykket han gjorde fortsatte han fortsatt å ta noen sekunder på feltet. Jeg finner det bare vanskelig å tro at han kan kjøre så hardt som han gjorde og fremdeles være blant de første over streken dagen etter, spesielt når gårsdagens etappe var den hardeste etappen hittil. Jeg vet ikke hvor stor kapasitet rytterne har, eller noe sånt, men det var noe med Ricco som fikk meg til å grine på nesa.

Jeg håper selvfølgelig på en ren Tour, men jeg håper også at man får luket ut de som jukser.

Lenke til kommentar

Ricco er en kjent god sykklist. Det er forventet at han skal kunne vinne Touren. Ser ingen grunn til å tvile på han. Husk at han har gode resultater unntatt årests Tour. Blandt annet 2. plass i årets Giro de Italia og 6. plass i fjord.

Han har fått visst at han har naturlig høye blodverdier. Blodverdiene hans er heller ikke ulovelige høye.

Jeg synes det ikke er noen grunn til å tvile på at Ricco ikke er renn. Derimot har jeg min tvil over Schumacher, som utklasserte alle på tempoen. I tilleg har han vært innbladet i narkotika sak tidligere. Veldig lik saken med Boonen.

Jeg håper selvfølgelig på en ren Tour, men jeg håper også at man får luket ut de som jukser.

Vi har jo allerede sett at Touren ikke er ren, da Manuel Beltran er tatt for doping.

Endret av jonna123
Lenke til kommentar

Ricco har naturlige høye blodverdier. Da han hadde unormalt høye blodverdier, for ett år siden, så testet de ham i en uke. verdien var jevnt over det normale hele uken. Dermed har han fått "Blodpass", hvis det går an å uttrykke seg på den måten. Han har "sertfikat" for at han har unormalt høye blodverdier. Det gjelder også Damiano Cunego. Han har også unormalt høye blodverdier, men har fått "sertfikat" for det ;)

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Ricco har naturlige høye blodverdier. Da han hadde unormalt høye blodverdier, for ett år siden, så testet de ham i en uke. verdien var jevnt over det normale hele uken. Dermed har han fått "Blodpass", hvis det går an å uttrykke seg på den måten. Han har "sertfikat" for at han har unormalt høye blodverdier. Det gjelder også Damiano Cunego. Han har også unormalt høye blodverdier, men har fått "sertfikat" for det ;)

Pff, det sier dem alle. Dopa i say

Lenke til kommentar
Ellers så er jeg overbevist om at enkelte i Saunier Duval er dopa. Ricco har jeg mine tvil om..

Sarkasme?

Ricco er jo sterk da, han var vel den mest agressive(blandt favorittene) opp fjellene i årets giro, men jeg ser ingen grunn til å tro at han er dopet...

og til alle: Hvis Ricco ikke så sliten, betyr ikke at han ikke var det, er ikke alle som viser det like godt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...