Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, Vær klar over det! Han er et leksikon av dimensjoner!

Hahaha :D

"Denne unge, fantastiske rytteren [insert navn eller nasjonalitet], han er bare 2* år gammel, vær klar over det!"

Haha :p Ja, det var vel Edit: - Roman Kreuziger - (Liquigas) han snakket om. 22 år gammel.

Merk dere det! Typisk Kaggestad....

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Det er "lov" i bodybuilding, så det ville ikke være den første idretten her i verden hvor det var uoffisielt okey å dope seg. Men så var det sponsorer da... Men at touren var mer spennende når Ulle, Lance, Basso mfl kniva i fjellene er det jo ingen tvil om.

Mhm... Bra forsøk, men det er nok best om du holder deg inne i Trenings og kostholdsforumet, takk!

Var forresten er gøy etappe i dag. Må si at Ricco imponerer meg stadig mer, og Saunier-Duval satte CSC på plass i dag.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan det gikk med kameramannen på motorsykkelen som kræsjet ned fra Tourmalet? Så ut som han lå bevistløs i veien på det korte klippet de viste. Noen som har lest noen nyhetsartikler om det?

Lenke til kommentar

Ja, irriterte vettet av meg at Andy slapp så tidlig. Håper han kliner til i Alpene, hvis han har noe å kjøre med. Unner han den hvite trøya. Men ingen tvil om hvem CSC bør satse på i årets tour = Frank!

Sastre har jeg ingen tro på, det er lenge siden jeg har sett han holde helt ut nå. Blir nok topp 10, men ingen gul trøye i Paris.

Lenke til kommentar

Dog Valverde og Cunego slet iallefall like mye....

Utrolig skuffet av Cunego og Valverde. De er ute av sammenlagt kampen i touren.

De skulle liksom ta det igjen i fjellene, iallefall Cunego, siden han ikke er en tempospesialist....

Synd for Cunego, som hadde satset alt på touren i år......

Samtidig som Thor mistet verdifulle poeng på trøya igår. Det vil si, det var Freire som kom i brudd, og skaffet seg 12 verdifulle poeng, i kampen om den grønne trøya.

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Ja, irriterte vettet av meg at Andy slapp så tidlig. Håper han kliner til i Alpene, hvis han har noe å kjøre med. Unner han den hvite trøya. Men ingen tvil om hvem CSC bør satse på i årets tour = Frank!

Sastre har jeg ingen tro på, det er lenge siden jeg har sett han holde helt ut nå. Blir nok topp 10, men ingen gul trøye i Paris.

Trur ikke Sastre vinner, jeg heller, men det er ikke fordi han "ikke holder" i fjellene. I går hadde han nok lett kjørt inn bruddet oppi bakken, hadde ikke lagkompisen vært foran der. Men det er nok Schleck de kjører for nå. Men den gule trøya går til Evans...med mindre han bryter pga skade eller andre uhell. Han er seig nok til å følge med alle opp fjellene. Og han er den klart beste tempo-ryttern av alle i toppen.

Lista til slutt:

1. Evans

2. Schleck (eller hvordan det skrives)

3. Sastre

pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...