Prinz Poldi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Menchov ser uhyyyyre sterk ut! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Han har sluppet. Skuffet over Sastre og Schleck jr. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hehe ja, han gjorde det med det samme jeg skrev. Jeg syntes han satt så lett. Sastre skuffer som vanlig. Det har vi sett år etter år at Sastre ikke følger de største kanonene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Håper schleck kommer med noe på slutten nå! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Holder fortsatt med Piepoli!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Bare ikke han har brukt for mye krefter i begynnelsen. Schleck var kanskje taktisk smart. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Gratulerer. Dumt det med Andy, skulle sett han høyere oppe. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Evans skuffet, men han er skadet, og det er mange harde etapper igjen. Han vet også at han tar igjen mye tid på tempo, men han virket ikke så hvass på vei opp nå i dag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ekstremt bra kjørt av CSC i dag! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Det er "lov" i bodybuilding, så det ville ikke være den første idretten her i verden hvor det var uoffisielt okey å dope seg. Men så var det sponsorer da... Men at touren var mer spennende når Ulle, Lance, Basso mfl kniva i fjellene er det jo ingen tvil om.Que? Var ikke mye spenning når Armstrong holdt på. Nå er det jo ganske åpent. Og det har vært "lov" å dope seg ganske lenge i sykkelsporten, 1990-årene var sannsynligvis en EPO-fest uten like. Franskmennene har vel i etterkant testet (anonyme) blodprøver fra rytterne på 90-tallet og funnet ganske mye grums. Det har blant annet ført til nye spekulasjoner rundt en viss dominerende amerikansk sykkelrytter Ting ser mye bedre ut nå, ser det som et sunt tegn at de tradisjonelle "geitene" dominerer i fjellet mens Menchov, Kirchen og Evans sliter CSC kjørte bra i dag ja, en slu rev denne dansken - eminent taktikk å sende Cancellara først over fjellene. Fantastisk også å se Jens Voigt slite seg tom opp bakkene Endret 14. juli 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sitter dere som poster her virkelig og ser på sykling 7-8 timer om dagen? Hvorfor insisterer TV2 på å sende hele dritten? Og hva er egentlig så spennende med å se en gjeng dopede menn med ødelagte kropper bli impotente på live TV mens de kjører forbi kuer og skog? Sorry, men dette har plaget meg i lengre tid nå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Sitter dere som poster her virkelig og ser på sykling 7-8 timer om dagen? Hvorfor insisterer TV2 på å sende hele dritten? Og hva er egentlig så spennende med å se en gjeng dopede menn med ødelagte kropper bli impotente på live TV mens de kjører forbi kuer og skog? Sorry, men dette har plaget meg i lengre tid nå Smaken er som baken... Og sendingene til TV2 varer bare i litt over 4 timer. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Smaken er som baken... Og sendingene til TV2 varer bare i litt over 4 timer. Joa, klart folk er forskjellige, og heldigvis Men er det virkelig noen som ser på i 4 timer? Er jo nesten som å se gress gro eller maling tørke... bortsett ifra kanskje siste halvtimen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Her snakker man med visdom. Det er interresant for oss som følger med. Og folk som ikke følger med forstår jo ikke så mye, derfor vil det bli kjedelig. Det er som alle andre ting, om man ikke følger med er det ikke så spennende. Forskjellige interesser. La folk ha egne interesser, og forsøk å sette deg inn i sykkelsporten selv før du klager. Kan også nevne at sykkelsporten er en av de sportene som jobber mest med antidopingarbeid, noe man begynner å se resultater av. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er vel like spennende å se på gress gro i starten som slutten Neida, det er som oftest mest spennde siste timen(e) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Joa, klart folk er forskjellige, og heldigvis Men er det virkelig noen som ser på i 4 timer? Er jo nesten som å se gress gro eller maling tørke... bortsett ifra kanskje siste halvtimen. Jeg kan være enig i at det blir dørgende kjedelig å se hundrevis av ryttere sykle bortover flatt landskap mens Paasche og Kaggestad snakker om alle Chateauene de sykler forbi. Jeg pleier bare å få med meg de siste 10 kilometerne, med mindre det er lovende brudd som kan klare det helt inn. På etapper som gårsdagens og dagens, når de sykler opp fjell og de angriper hverandre konstant. Da er det gøy. I dag så jeg hele sendingen, nettopp fordi at det alltid skjer noe i fjellene. Morsomt å se hvem som er sterkest, men også hvem som er svakest. I dag var det interessant å se hvordan geitene klarte seg mot hverandre, men at Valverde skulle skuffe så grasalt gjorde ikke dagens etappe mindre spennende, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Er enig med at fjelletapper er mye mer spennende. Dog er det sjelden et kjedelig øyeblikk om man følger med kaggestad og co. Mannen er jo et levende leksikon! Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, Vær klar over det! Han er et leksikon av dimensjoner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå