Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp... Så ganske stygt ut, men han var heldig.

Kobraen, Riccardo Riccò slår til! Oj som han kjørte oppover fjellsiden på et gir ingen kunne følge... utrolig sterkt. Cunego henger med idag! Evans var i et velt idag, men det gikk tilsynelatende bra, siden han hang med oppover fjellsiden.

Lövkvist falt av, og mistet vel ungdomstrøya?

Lenke til kommentar
Var en morsom og spennende dag, men ikke for tourmanager-laget mitt. :p Eneste på topp 10 var Kreuziger. Men, men. :)

Hvike ryttere er i laget ditt? En venn av meg ligger på topp 100 lista, ganske bra. Eneste som er dumt er at han har brukt opp alle byttene sine

Laget hans består av: Kim Kirchen, Valverde, Vandevelde, Mark Cavendish, Thor Husovd, Pereiro sio, Andy shleck, Kreuziger og Aztarloza.

Har ikke laget lag selv, siden jeg var borte den første uken av Touren, men kanskje jeg skal lage et nå allikevel. Ser morsomt ut i hvertfall :)

Lenke til kommentar

Synes det er helt greit med reklame jeg. Er jo en god avkobling etter å ha stirret på sykkel en stund. I tilleg er det en perfekt pause for å hente seg noe å drikke eller spise. Samt gå på do! Og man går heller ikke glip av noe viktig, for skjer det noe, så sendes det i reprise når sendinge starter igjen.

Foresten vennen min hadde eller ikke en god dag på Tourmanager. Han fikk 254 poeng og 3993 tilsammen. Men hvordan ligger dere ann da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...