Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det fallet til Frank Schleck i Sveits rundt.. Utrolig at det ikke gikk værre. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jepp... Så ganske stygt ut, men han var heldig. Kobraen, Riccardo Riccò slår til! Oj som han kjørte oppover fjellsiden på et gir ingen kunne følge... utrolig sterkt. Cunego henger med idag! Evans var i et velt idag, men det gikk tilsynelatende bra, siden han hang med oppover fjellsiden. Lövkvist falt av, og mistet vel ungdomstrøya? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Er det Andy Schleck som har U.Trøya nå eller? Ricco er jo en kanooon, bare 24 år! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Det stemmer at A. Schleck har ungdomstrøya. Ricco viste styrke i dag, og han er absolutt en mann og følge med. Synd for Cadel Evans at han hadde en velt, men jeg håper han kommer sterkt tilbake i morgen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Evans er i gult i morgen, om jeg ikke tipper helt feil. Det kan hende at han venter til alpene, slik at han ikke får for mye oppmerksomhet. Det kommer jo an på hvordan fyren føler seg, men jeg tror han tar de nødvendige 6 sekundene i morgen, opp Hautacam. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg hørte Cadel måtte på sykhuset for enn legesjekk? Noen som vet noe mer? Om det har sjedd noe med han? Cadel er helt klart min favoritt i Tour de France, så hadde vært kjipt om det er noe alvorlig med han. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Var en morsom og spennende dag, men ikke for tourmanager-laget mitt. Eneste på topp 10 var Kreuziger. Men, men. Endret 13. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Var en morsom og spennende dag, men ikke for tourmanager-laget mitt. Eneste på topp 10 var Kreuziger. Men, men. Hvike ryttere er i laget ditt? En venn av meg ligger på topp 100 lista, ganske bra. Eneste som er dumt er at han har brukt opp alle byttene sine Laget hans består av: Kim Kirchen, Valverde, Vandevelde, Mark Cavendish, Thor Husovd, Pereiro sio, Andy shleck, Kreuziger og Aztarloza. Har ikke laget lag selv, siden jeg var borte den første uken av Touren, men kanskje jeg skal lage et nå allikevel. Ser morsomt ut i hvertfall Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Mitt lag er: K. Kirchen C. Evans D. Menchov O. Freire T. Hushovd L. Piepoli B. Kohl T. Lövkvist R. Kreuziger J. Pineau J. Voigt W. Bonnet Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Mitt lag: Kirchen Valverde Ricco Freire Ciolek F.Schleck J. J. Cobo L. L. Sanchez J. Augustyn F. Pozzato J. Pineau Cancellara Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Hvor mange poeng fikk dere i Tourmanager idag da? Jeg fikk 277 på dagens etappe... Endret 13. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vet noen om en kanal som sender Tour'en uten reklame? Er lei av å skifte mellom Eurosport og Tv2 hele tiden Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvor mange poeng fikk dere i Tourmanager idag da? Jeg fikk 277 på dagens etappe... Im worse! Jeg fikk 247! :!: Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Vet noen om en kanal som sender Tour'en uten reklame?Er lei av å skifte mellom Eurosport og Tv2 hele tiden Synd at det hele tiden er reklame.... Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Synes det er helt greit med reklame jeg. Er jo en god avkobling etter å ha stirret på sykkel en stund. I tilleg er det en perfekt pause for å hente seg noe å drikke eller spise. Samt gå på do! Og man går heller ikke glip av noe viktig, for skjer det noe, så sendes det i reprise når sendinge starter igjen. Foresten vennen min hadde eller ikke en god dag på Tourmanager. Han fikk 254 poeng og 3993 tilsammen. Men hvordan ligger dere ann da? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 omg passordet mitt fucker seg HELE tiden funker ALDRI!! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Samme her.. Må trykke på logg inn 40 ganger før den faktisk logger inn. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 hvor ser jeg hvor mye poeng jeg fikk i dag? Lenke til kommentar
isbit Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Skal rytterne innom andre land enn Frankrike i årets tour? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå