NilsiT Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 er en ØRLITEN forskjell imellom bettini og valverde da... bettini er ikke den beste klatreren(fjell) akkuratt Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Lolz.. du kan da overhode ikke samenligne Bettini og Valverde Valverde var klart en av forhåndsfavorittene ifjor, å målet var ganske sannsylig høgare enn å berre fullføre ja! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 *BUMP* Måtte bare bumpe slik at nye her kan se denne tråden og ikke lager en ny(lik)OG at folk kan fortsette og diskutere Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Embrun -> L'Alpe-d'Huez - 210.5 km (23. juli) Gleder meg allerede. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 den skal jeg garantert følge med på! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 gleder meg Noen som har en liste hvilket lag som kjører i år? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) gleder meg Noen som har en liste hvilket lag som kjører i år? ( sry for dobbel post, men alt hang seg opp og så fikk jeg plutselig 2 poster) Endret 9. juni 2008 av Silo Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Okei, skal jeg ramse opp? Gjør det jeg Ag2r-La Mondiale Agritubel Bouygues Télécom Cofidis, le Crédit par téléphone Crédit Agricole Française des Jeux Team CSC Quick Step Silence-Lotto Gerolsteiner Team Milram Lampre Liquigas Rabobank Caisse d'Epargne Euskaltel-Euskadi Saunier Duval-Scott Barloworld Slipstream-Chipotle Team High Road Wow imponerede! Si ifra om jeg har glemt noen! Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Oioioioi: http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article1972489.ece Nå har ihverfall Thor god sjangse på trøya. Endret 10. juni 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Oida, ser ikke bra ut for Boonen... Da er spørsmålet, er dette sant og om antidoping-systemet greier å rense opp i dette FØR touren... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Oioioioi: http://www.nettavisen.no/sport/sykling/article1972489.ece Nå har ihverfall Thor god sjangse på trøya. Du er ganske dum visst du jubler for sånt! Det siste sykkelsirkuset trenger nå er enda fleire dopingasvslørelser blant topp syklistene... -.- Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva mener du med det? Synes ikke det er bra når noen blir tatt for å bruke doping nei. Så bare saken på den posetive siden for Thor sin del jeg. Uansett å bruke kokain regnes ikke som doping, det er vel bare ulovelig i konkuranse sammenheng tror jeg. Om det viser seg at han ikke brukte dette under konkuranse sammenheng, tror jeg faktisk han kan få starte i Touren. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 er så synd at det er så mye doping i sykkel miljøet Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 blir mindre og mindre nå (som vi vet om) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva mener du med det? Synes ikke det er bra når noen blir tatt for å bruke doping nei. Så bare saken på den posetive siden for Thor sin del jeg. Uansett å bruke kokain regnes ikke som doping, det er vel bare ulovelig i konkuranse sammenheng tror jeg. Om det viser seg at han ikke brukte dette under konkuranse sammenheng, tror jeg faktisk han kan få starte i Touren. Hm...Bare i konkuranse sammenheng? så folk kan komme seg i superform ved hjelp av epo? Synes dette er på god vei til å felle Boonen! Har man brukt dop til å trene seg god på, så hender det at de går over på andre stoffer etterhvert, sånn er det iallefall for noen... Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er ikke helt sikker på dette: Kokain telles ikke som doping. Det hjellper deg heller ikke på noen måte til å bli sterker, smarter bedre o.s.v. Med siden det er et narkotisk stoff og ulovelig i de fleste samfunn her i verden, er det også ulovelig i sykkelsporten under konkuranse sammenheng. EPO derimot er doping og ulovelig uansett, konkurassen eller ikke. Kan hende jeg er helt å bærtur her altså, men det er ihvertfall slik jeg forstått det. I tilleg kan vel Boonen bli dømt for bruk av kokain? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 EPO var bare et eksempel! Tenkte heller ikke på at han kunne ha brukt et annet narkotisk stoff til det, og at det på en eller annen måte kunne ha gjort til at han brukte kokain... Ikke vet jeg, er bare en teori! Lenke til kommentar
ooOoo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Synes egentlig det blir feil å juble for at Boonen blir utestengt, uansett om Thor sine sjanser om den grønne trøya øker. Vil heller se at det er konkurranse om trøyene enn at ryttere blir tatt for ulovlige ting. Tror det står mellom Hushovd og McEwen om den grønna trøya, kanskje Zabel og Petacchi kan utfordre de, men tviler. Den gule trøya tror jeg at Valverde og Cadel Evans vil kjempe om. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Petacchi er dessverre også ute på grunn av doping. Han testet posetivt på en prøve under Giroen i fjord. Tror han kommer tilbake i slutten av august i år, men han har vel ikke noe lag uansett så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå