Gå til innhold

Tour de france - Diskusjon om alt rundt Tour de France.

hfthomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig skuffende av Thor idag.... Cavendish er igjen raskest.

Synes at det er rart at Thor ikke har noen hjelpere helt i slutten, når hele laget er basert på å vinne spurter. Laget er bygd rundt Thor. Jeg synes ikke at Thor's lag er så sterkt som det burde være.....

Lenke til kommentar

Egentlig så hadde jeg ikke så store foventninger til Thor idag, så ble ikke så skuffet over han. Jeg tror allikevel han kan vinne en etappe senere, i tilleg til å ta den grønne trøyen også. Når er hans neste sjangse til å vinne en etappe? Vi kommer jo til fjellene imorgen.

Lenke til kommentar
Egentlig så hadde jeg ikke så store foventninger til Thor idag, så ble ikke så skuffet over han. Jeg tror allikevel han kan vinne en etappe senere, i tilleg til å ta den grønne trøyen også. Når er hans neste sjangse til å vinne en etappe? Vi kommer jo til fjellene imorgen.

Det er så få flate etapper i årets tour, at han er nødt til å være med å kjempe om seieren hver eneste flate etappe, hvis han skal ha håp om den grønne trøya.... nå er jo både Freire og Kirchen foran Thor. Ikke at Kirchen kommer til å gå for den, men Freire er skummel.

Ny spennende etappe idag - Vi er kommet til fjellene! Blir spennende å se om svakhetene Cunego viste på forrige harde etappe, er sanne.... Håper vi får en spennende avslutning! ;)

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hvordan Kirschen er i fjellene. Men han leder sammenlagt, og vil gå for det, så han vil sikkert være med å kjempe selv på fjelletappene. Da vil han også ta dyrebare poeng også, så når de flate etappene kommer så vil forspranget være større. Blir dette tilfellet, så må C.A være på sitt ypperste og Thor må ta poeng på så mange mellomspurter, og i mål som mulig.

Jeg håper heller at Arvesen kan få sjansen en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...