Zandreu Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noen som har satt opp Tour de France manager lag? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noen som har satt opp Tour de France manager lag? Tourmanager? Jepp. Jeg har satt opp lag Har Cunego, Evans og Kirchen som kapteiner. Hvem har du? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Har Evans, Kirchen og Sastre. Tok sin tid å få satt opp, manglet 0,1 mill hver eneste gang for å få det perfekt. Endret 12. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tipper Freire vinner idag. KONGE Sku ønske han svensken der kom inn og kommenterte finished i hver etappe Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Har Freire på laget mitt også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg har Evans, Kirchen og Menchov. Syntes ikke Sastre, Valverde eller Cunego er sterke nok på tempo. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Tipper Freire vinner idag. KONGE Sku ønske han svensken der kom inn og kommenterte finished i hver etappe Fantastisk å høre på, smatidig som det er Kurt-Asle som vinner VM'et! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Skuffende, tydelig at spurterne tok det litt forsiktig og ikke presset seg frem. Jeg tenkte når det var 1000 meter igjen og jeg så at Thor lå på der han lå at nok burde ligget på den andre siden der var plass Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Veldig skuffende av Thor idag.... Cavendish er igjen raskest. Synes at det er rart at Thor ikke har noen hjelpere helt i slutten, når hele laget er basert på å vinne spurter. Laget er bygd rundt Thor. Jeg synes ikke at Thor's lag er så sterkt som det burde være..... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Flott spurt av Cavendish, og han beviser vel at han er best for tiden. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Thor meldte seg jo helt ut i dag... Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) Irriterende å se at Thor også sitter og kjører. Han slepper flere ryttere forbi seg og taper viktige poeng... :/ Endret 12. juli 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ikke første gang Thor blir innestengt i en spurt.... Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Egentlig så hadde jeg ikke så store foventninger til Thor idag, så ble ikke så skuffet over han. Jeg tror allikevel han kan vinne en etappe senere, i tilleg til å ta den grønne trøyen også. Når er hans neste sjangse til å vinne en etappe? Vi kommer jo til fjellene imorgen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 For at Thor skal klare det så tror jeg han en dag må komme ut i et brudd og få med seg 6-7-8 poeng i mellomspurtene samt at han kommer topp 3 i mål... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Egentlig så hadde jeg ikke så store foventninger til Thor idag, så ble ikke så skuffet over han. Jeg tror allikevel han kan vinne en etappe senere, i tilleg til å ta den grønne trøyen også. Når er hans neste sjangse til å vinne en etappe? Vi kommer jo til fjellene imorgen. Det er så få flate etapper i årets tour, at han er nødt til å være med å kjempe om seieren hver eneste flate etappe, hvis han skal ha håp om den grønne trøya.... nå er jo både Freire og Kirchen foran Thor. Ikke at Kirchen kommer til å gå for den, men Freire er skummel. Ny spennende etappe idag - Vi er kommet til fjellene! Blir spennende å se om svakhetene Cunego viste på forrige harde etappe, er sanne.... Håper vi får en spennende avslutning! Endret 13. juli 2008 av Kalle_92 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nå vet jeg ikke hvordan Kirschen er i fjellene. Men han leder sammenlagt, og vil gå for det, så han vil sikkert være med å kjempe selv på fjelletappene. Da vil han også ta dyrebare poeng også, så når de flate etappene kommer så vil forspranget være større. Blir dette tilfellet, så må C.A være på sitt ypperste og Thor må ta poeng på så mange mellomspurter, og i mål som mulig. Jeg håper heller at Arvesen kan få sjansen en dag. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Helt enig. Håper Arvesen får sjansen til å gå i brudd. Hadde vært så bra hvis han fikk en etappeseier i touren også! Han har jo vært så nære! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Agreed. Han har jo fått klarsignal fra Riis til å gå i brudd hvis 10+ går i brudd. La oss satse på det! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Håper det blir brudd med sammenlagtrytterene i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå