oldboy Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, Schumacher imponerte i dag. Det som gledet meg mest, var å se at sammenlagt-favoritten min, Cadel Evans, viste at han er i fim form Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Litt OT, men noen som vet hvor man kan laste ned den norske språkpakken til pro cycling manager 2008 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den følger med på versjonen du får kjøpt i butikken, men det er vi (PCMNorge) som har oversatt PCM 08, og vi jobber nå med å få filen slik at den kan lastes ned også for de som kjøpte via internett.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Den følger med på versjonen du får kjøpt i butikken, men det er vi (PCMNorge) som har oversatt PCM 08, og vi jobber nå med å få filen slik at den kan lastes ned også for de som kjøpte via internett.. Ok, du er med i PCMNorge? Sliter med å finne hjemmesiden Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Ja, Schumacher imponerte i dag.Det som gledet meg mest, var å se at sammenlagt-favoritten min, Cadel Evans, viste at han er i fim form Min favoritt, Kirchen, har også gjort det bra hittil Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er jeg som driver siden ja. Vi har veldig for tiden og dette er noe vi beklager. For å kunne nå siden må man nå bruke www.pcmnorge.no , men som du ser så funker ikke det heller akkurat nå. Prøver du igjen i morgen så vil det fungere. I morgen har jeg troen på Cavendish, og Freire. Jeg tror Freire vinner foran Cavendish og Thor på tredje. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fett, si fra hvis du trenger noen med moderatorer på foumet der da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Haha, ja... Moderatorene her kan gå god for meg Lenke til kommentar
isbit Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vanlig etappe i dag? Vinner Thor? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vanlig etappe i dag? Vinner Thor? Det er en flat etappe idag, som passer spurterene, og vis Thor klarer og holde seg i hovedfeltet, og det kommer samlet inn til mål, så har Thor gode odds, men har ikke på følelsen at han vinner idag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 5 Etappe. 9 juli 08 - Cholet - Châteauroux (232 km.) (Flat) 1) Robbie McEwen 2) Thor Hushovd 3) Robert Hunter Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Da ser jeg det er spurteetappe i dag. Får vi vel heie på oksen, selv om han vel ikke føler seg så bra i dag. Lenke til kommentar
goransol Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 5 Etappe. 9 juli 08 - Cholet - Châteauroux (232 km.) (Flat) 1. Cavendish 2. Hushovd 3. Freire Ny på forumet, bra tråd Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Velkommen. Tipper på McEwen i dag. Lenke til kommentar
goransol Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Velkommen. Tipper på McEwen i dag. Dumpa McEwen fra tdfkonken på TV2, så håper ikke han tar den Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 McEwen virket sterk da han ble nummer 5 her om dagen Lenke til kommentar
goransol Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Sitter på jobb og får ikke sett, virker det som skaden til Valverde er alvorlig eller? Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei, så ut som om det gikk bra med Valverde. Han ene utbryteren var close til å vinne der altså, må være surt å bli tatt igjen rett før mål. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nydelig av Hushovd å ha den trøya! Håper han klarer å beholde den hele veien til Paris. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) I morgen har jeg troen på Cavendish, og Freire. Jeg tror Freire vinner foran Cavendish og Thor på tredje. Det var nesten da.. Zabel ødela. Han ene utbryteren var close til å vinne der altså, må være surt å bli tatt igjen rett før mål. Spør Arvesen Endret 9. juli 2008 av MartinF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå