hfthomas Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Etappe 4 - Cholet -> Cholet 29.5 km tempo I dag blir det bare vill tipping som i går. Blir spennende i dag, fordi i dag får vi se store endringer i sammendraget pga at det ikke er bonussekunder som alle nå vet/burde vite. 1) F. Cancellara 2) C. Evans 3) A. Valverde Så gjenstår det å se Dumoulin er 159 cm høy. Og samme dag som du skrev det, vant samme rytter etappen! Du er synsk!! :O Skreiv aldri at han ville vinne Det er fordi at du ikke ville vise at du er synsk! Hvor lang er den som vinner i dag da? Hahaha Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 nå gjetta du nesten høyden til hushovd, han er 183 Lenke til kommentar
isbit Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Han vinner ikke, hvis jeg har forstått riktig. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 trur det blir dårlig med det ja Lenke til kommentar
isbit Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Hvor ung må man være for å være med i kampen om den hvite trøya? Og når er som regel rytterne på toppen av sin karriere? Endret 8. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Den som vinner i dag er 1.86. Aner ikke hvem som er god på tempoetapper jeg. Er Hushovd god der? Endret 8. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Den som vinner i dag er 1.86. Aner ikke hvem som er god på tempoetapper jeg. Er Hushovd god der? Det høres bedre ut! har allerede tippet på en som er 1.86 jeg, det er Cancellara EDIT: Hushovd hviler seg nok så mye som mulig i dag Endret 8. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
isbit Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Har hørt Hushovd er best på spurt i motbakke, jeg. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Ingen som vil prøve seg å tippe? 1) F. Cancellara2) C. Evans 3) A. Valverde Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Etappe 4. Tirsdag 8 juli 08 - Cholet > Cholet 29.5 km tempo 1) Fabian Cancellara 2) Cadel Evans 3) David Millar Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 1) Cancellara 2) Evans 3) Ricco Nå aner ikke jeg om Ricco i det hele tatt skal prøve å vinne i dag, men føler at han kommer til å gjøre det bra. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Voigt vil gjøre det bra idag;) Endret 8. juli 2008 av miniPOK Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvor ung må man være for å være med i kampen om den hvite trøya? Og når er som regel rytterne på toppen av sin karriere? Det er opp til 25 år. Tror de som fyller 26 før Touren det året også er med. Jeg tror toppen er når rytterne er rundt 30. Da har de rutine og erfaring. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hvor ung må man være for å være med i kampen om den hvite trøya? Og når er som regel rytterne på toppen av sin karriere? Det er opp til 25 år. Tror de som fyller 26 før Touren det året også er med. Jeg tror toppen er når rytterne er rundt 30. Da har de rutine og erfaring. Ja, 30-32, veldig individuelt selvfølelig, men sammenlagte favorittene er gjerne over 30. Lenke til kommentar
kterjesen Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Litt sånn Off topic i dag også.... Det er vel ikke tilfeldig noen som FØLGER med på U6 (? -dagers) i Sverige som går av stabelen denne uka...?? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Cancellara på foreløpig første!! faen... Schumacher Endret 8. juli 2008 av spax Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Litt sånn Off topic i dag også.... Det er vel ikke tilfeldig noen som FØLGER med på U6 (? -dagers) i Sverige som går av stabelen denne uka...?? Hva er det for noe? leste noe om det på stavanger sk sin side... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Kjedelig med Kirchen så høyt oppe Håper Thor maltrakterer han i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå