MartinF Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, det hender ofte og da spesielt i kuperte etapper Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hender det at det er flere utbrytergrupper? Jepp, selvsagt. Kommer helt klart senere i Touren. Spesielt på litt kuperte etapper er det lett å få et par som stikker i bakkene. Hrm... der var MartinF litt vel mye tidligere ute... Endret 7. juli 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Da går nok bruddet inn.. Synd, for dette kunne vært en etappe for Thor (igjen...). Lenke til kommentar
jahas Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Går utbrytergruppen helt inn i dag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, ser sånn ut. De har en luke på over 5 minutt, med 25 km igjen å kjøre. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ja, ser dårlig ut, men Thor kan få en grei plassering Lenke til kommentar
isbit Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Regner med de fleste her holder med Credite Agricole. Hvordan ligger de an sammenlagt? De sykler jo faen meg flere titalls mil hver dag i tre uker, mens fotballspillere klager når det er to kamper på én uke, lol! Endret 7. juli 2008 av isbit Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Thor kan ta femteplassen, uten problemer. Da melder Kaggis at Kirchen må bli nummer 11 eller dårligere, for at Thor skal ta den grønne. Endret 7. juli 2008 av MartinF Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 håpet på massespurt, men bruddet går nok inn Synd, men heftig presentasjon av dem. De fortjener å vinne synes jeg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jaja, Thor hadde ikke plass til å gå forbi på slutten... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Legger denne i innlegg jeg, så jeg får fulgt litt med her. Lenke til kommentar
miniPOK Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 McEwen viste seg sterk... synd for han at det ikke er så mange av disse heilt flate avslutningene... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nok en spennende etappe, gøy for utbryter-gruppa at de fikk betalt for slitet. Synd at Thor fikk en såpass dårlig spurt, jeg tror han hadde hatt god sjangs til å ta 5. plassen om han hadde fått mulighet. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 De sykler jo faen meg flere titalls mil hver dag i tre uker, mens fotballspillere klager når det er to kamper på én uke, lol! det er flere av oss ja gi dem en ball hver, så slutter de å krangle Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Fotballspillere i dag er en gjeng med primadonnaer, trist... Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Morgendagen blir spennende med en tempoetappe! Håper Cunego ikke mister for mye til de andre favorittene, og da spesielt Evans og Valverde. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 endelig tempo ja! er spent på å se hva folk er ute etter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg liker ikke tempo Jeg klarer omtrent aldri å forutsi løpet, da jeg har svært dårlig kunnskap akkurat rundt temporyttere.. Men i morgen tror jeg det blir CSC og da selvfølgelig Fabian Cancellara som tar seieren. De bak er likegyldig, men jeg tror spanjolen Luis León Sánchez blir nummer to. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er det en kort og flat tempo har Thor mulighet, men uten å ha sjekket tipper jeg den er på noen mil, sååå.... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Uff, på tempo savner jeg Lance Armstrong. Han var perfekt på tempo, og utrolig morsomt å se på en som er så rå. Jan Ullrich var også morsom å se på, men litt for brute force. Armstrong hadde en kontroll som fikk meg til å måpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå