Moskus Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Løp og kjøp! http://www.cakewalk.com/Products/SONAR/default.asp Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Til glede for de av kategoriens brukere som ikke riktig vet hva Cakewalk lager for slags ting kan du kanskje spandere noen linjer om deres produkter, så blir tråden mer informativ for andre enn de innvidde. Og for de som vet kunne sikkert noen linjer om hva som er nytt i versjon 7 være interessant også. Og ikke minst: Hvorfor synes du vi bør "løpe og kjøpe"? Geir Endret 22. november 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Allright, point taken. Sonar er en sequenser/multitrackrecoder på linje med Cubase og Logic. Dette er sequensere/multitrackere som er hakket mer avanserte enn f.eks. FL Studio og Audacity, og uendelig mer avansert enn sequenseren i Reason. "De tre store" gjør stort sett samme jobben, bare på litt forskjellig vis. Personlig synes jeg Sonar 7 er den absolutt enkleste å bruke, og anbefaler derfor den. Av nyheter siterer vi hjemmesiden: * A complete MIDI overhaul with Smart MIDI Tools and dozens of other new features * Introduction of the most powerful Step Sequencer found in any DAW * True linear phase mastering plug-ins * Internal sidechaining * Delay compensation for external hardware * Pitch to MIDI functionality with Roland V-Vocal 1.5 * Numerous workflow, mixing, and delivery enhancements throughout the application Jeg gleder meg mest til å utforske de nye MIDI-verktøyene, nye V-Vocal og den interne sidechaining funksjonen. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 (endret) Sonar 7 har vært ute en liten stund den nå da ^^ de som bruker midi ganske mye vil elske denne versjonen. en step sequencer er lagt til slik at det f.eks. blir lettere å lage tromme loops ellers er det noen nye plugins. en ny multiband compressor som jeg likte veldig godt. Boost 11 er også lagt til i versjon 7. "De tre store" gjør stort sett samme jobben, bare på litt forskjellig vis. Personlig synes jeg Sonar 7 er den absolutt enkleste å bruke, og anbefaler derfor den. har brukt Cubase mye, men kommer alltid tilbake til Sonar ^^ bruker det fast nå. er bare kjipt det ikke kjøres på Mac Endret 22. november 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Sonar 7 har vært ute en liten stund den nå da ^^ Hva?! Jeg fikk nettopp nyhetsbrevet så jeg trodde jeg var tidlig ute... oh well... Gode nyheter for Midi-brukere? Det er gode nyheter! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 fikk newsletter for lenge sia jeg fikk sånn special offer på produkter jeg ikke har igår. siden julen nærmer seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå